LindaM Skrevet 6. februar 2010 #1 Del Skrevet 6. februar 2010 Dere som skal ha brudepiker, hvordan fikser dere kjoler? Vet ikke om vi skal leie eller kjøpe. Har tittet litt på finn.no. Tenkte å finne noe pent brukt, men skal ha 3 brudepiker, så det er vanskelig å få tak i eksakte størrelser. Samme problemet er det på Ebay. Har funnet en del fine på forskjellige utenlandske nettbutikker, men med toll, moms osv blir det ganske dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. februar 2010 #2 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil nok kjøpe brudepiker over eBay. Har funnet flere billige, tror nok uansett de er billigere enn å kjøpe dem i Norge. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg finner ikke størrelsene jeg skal ha på ebay.. trenger 2 stk str 10år og 1 stk 4år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. februar 2010 #4 Del Skrevet 6. februar 2010 Forresten, jeg fant noen fine her, her og her. Kan være et godt alternativ til eBay. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleGrethe Skrevet 6. februar 2010 #5 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg skal heldigvis bare ha én, så ikke noe problem med størrelses-match. Men har funnet en utrolig søt kjole på bhs - denne her med sommerfugler på. Det er det billigste jeg har funnet av den kvaliteten. Men de sender dessverre ikke utenfor UK. Jeg bor i England, og fant den i butikk. Så hvis man skal over uansett, så går det jo an å stikke innom en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone_ Skrevet 7. februar 2010 #6 Del Skrevet 7. februar 2010 www.adorables.no har en del fine kjoler, og synes ikke prisene er så ille heller. Jeg har kjøpt to av denne: http://www.adorables.no/index.php?main_pag...products_id=608 i str 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Jade Skrevet 7. februar 2010 #7 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg vil nok kjøpe brudepiker over eBay. Har funnet flere billige, tror nok uansett de er billigere enn å kjøpe dem i Norge. Mvh Yvonne Jeg tror kanskje ikke du får kjøpt selve brudepikene, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. februar 2010 #8 Del Skrevet 7. februar 2010 Hehe, det skulle selvsagt stå brudepikekjoler. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 8. februar 2010 #9 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg skal ha 6 brudepiker fra alderen 2 til 10 år skulle jeg har kjøpt alle på brudesalonger hadde jeg blitt ruinert. På en barnebutikk i nærheten av hvor jeg bor hadde de noen utrolig flott enkle ivory farget kjoler som jeg skal pynte opp med silkebånd rundt magen og sløyfe på ryggen til jentene. Kjempe flotte kjoler til 299pr stk. Et veldig godt alternativ Merke var name it. Edit: Kom til å tenke på en amerikansk side som jeg vurderte før jeg fant de på barnebutikken. Tenkte å bestille 2 og 2 for da slapp jeg toll og slik for da ble alt under 200kr. Her er adressen til Butterflyxc Endret 8. februar 2010 av Christal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 8. februar 2010 Takk for masse gode tips! Jeg har funnet mange fine på nettet, men det er denne pokkers tollen! Blir billigere enn å kjøpe her uansett, men sure penger når kjolene i seg selv er såpass billige. Skal titte litt mer i norske butikker før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone_ Skrevet 9. februar 2010 #11 Del Skrevet 9. februar 2010 Adorables.no anbefales altså. De har både hvite brudepikekjoler, og andre søte kjoler i sommerfarger. Jeg sendte en mail dit for å spørre om størrelser, og etter 10 minutter ringte de meg, så kundeservicen var også veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå