Gjest Gjest_flua_* Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei.. Jeg har fortsatt kjærlighetssorg enda..8 mnd siden det ble slutt..gruer meg til han finner en ny...kjennes ut som jeg kommer til å gå helt i kjellern når det skjer...
Amila Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 (endret) min eks fant seg ny når han gjorde det slutt/satte forholdet i pause. Han er forlovet NÅ og gifter seg snart. Dette er litt over en måned siden. Det er veldig vondt, men samtidig MÅ jeg videre..han kommer ikke tilbake. Jeg er nødt til å innse det. Men får iblant tanker om at hun er kun en rebound og at han vil angre. Men samme kan det være, vi som et par er over for evig og alltid. Kom deg videre, ikke håp på noe som helst. Jeg satt hjemme og håpet på at han skulle tilbake til meg når pausen var over. Min største feil. Se fremover og la han seile sin egen sjø.. Endret 6. februar 2010 av Amila
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg savner også en spesiell jente litt, er over 2 år siden nå. Får en bitter følelse i meg når jeg tenker på henne. Jeg VET hun angrer, hun ville tilbake til meg for en stund siden. Men jeg er i nytt forhold, og gir av prinsipp aldri ekser en ny sjans.
Amila Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg savner også en spesiell jente litt, er over 2 år siden nå. Får en bitter følelse i meg når jeg tenker på henne. Jeg VET hun angrer, hun ville tilbake til meg for en stund siden. Men jeg er i nytt forhold, og gir av prinsipp aldri ekser en ny sjans. Var det henne som gjorde det slutt? Hvorfor gir du ikke ekser en ny sjangse?
Gjest ts Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Blir helt kvalm av tanken...er så sikker på at jeg aldri vil forelske meg igjen,og tanken på at vi kune kjempet mer vil ikke gi slipp.At noen andre skal få han som den fantastiske kjæresten han er+hans fantastiske familie..gjør meg uvel.
Daiquiry Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Min eks-forlovede dumpet meg for 4 uker siden og har nå funnet seg en ny. Så her går det unna gunnar.....jeg prøver å drite i det, men det er ikke så lett. Han har vært utro med henne, ikke fysisk, men mentalt og tar med seg ungenen for å treffe henne, når han bor hos meg. Det syns jeg er drøyt...
Amila Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Blir helt kvalm av tanken...er så sikker på at jeg aldri vil forelske meg igjen,og tanken på at vi kune kjempet mer vil ikke gi slipp.At noen andre skal få han som den fantastiske kjæresten han er+hans fantastiske familie..gjør meg uvel. Du vil sikkert falle for en annen mann når tiden er inne. Din eks kommer sikkert til å finne seg en ny kjæreste. det må du bare finne deg i, slik som jeg og daiqury har gjort hehe. Ta tiden til hjelp, men om 8 mnd håper jeg å være ferdig med eksen. Jobber hardt med å komme meg videre. Legg fra deg tankene om at dere kunne gjort slik og jobbet mer med forholdet. Din eks ville ikke jobbe med forholdet, han er helt ferdig. Så gjør deg ferdig du også
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 jeg reagerte med glede når min eks fikk seg ny dame - for da visste jeg at det ikke var sjangs i havet for meg lenger (holdt hverandre litt på gress, på en måte) og da tok det ikke lange tida før jeg kom meg videre fra å ligge og dagdrømme om ham hveeer dag til å finne en ny, deiligere og kulere fyr, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå