Gå til innhold

Blomster...

janne camilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg synes kirsebær blomsster eller hva det heter er utroli vakkert, og kunne godt tenkt meg det i bryllupet...Men vet ikke om det går eller er mulig :frown: Så derfor lurer jeg på om det er noen her som vet eller kan noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke?

Om du ønsker det, sågjør du det:)

Billigste måten du kan gjøre det på, er å gå på slang:)

Skrevet

Kirsebærblomstene heter sakura på original språket, søker du på nett finner du masse. Skal bruke mye av det selv i vårt bryllup, alt fra invitasjonene til annet pynt. Blir så vakkert atte. Vi skal bruke fargene rosa og brun :rødme: da passer det fint med sakura-cherry blossom :rødme:

Skrevet
Kirsebærblomstene heter sakura på original språket, søker du på nett finner du masse. Skal bruke mye av det selv i vårt bryllup, alt fra invitasjonene til annet pynt. Blir så vakkert atte. Vi skal bruke fargene rosa og brun :rødme: da passer det fint med sakura-cherry blossom :rødme:

Holder de seg en hel kveld da? Ser for meg at de er ganske skjøre :sukk: Christal åssen gjør dere det når dere har de på innvitasjonene? Jeg er ikke så inne i blomster så derfor blir det nok endel spørsmål :sukk:

Skrevet

På invitasjonene ble de designet på, så de er ikke ekte, på de kinesiske lanternene skal jeg male dem på, mye av pynt og dekor er det malt/trygt på. Så det er ikke mange ekte blomster, bare noen få og de tror jeg skal holde en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...