janne camilla Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei. Jeg synes kirsebær blomsster eller hva det heter er utroli vakkert, og kunne godt tenkt meg det i bryllupet...Men vet ikke om det går eller er mulig Så derfor lurer jeg på om det er noen her som vet eller kan noe om det?
AngelFare Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 hvorfor ikke? Om du ønsker det, sågjør du det:) Billigste måten du kan gjøre det på, er å gå på slang:)
Christal Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Kirsebærblomstene heter sakura på original språket, søker du på nett finner du masse. Skal bruke mye av det selv i vårt bryllup, alt fra invitasjonene til annet pynt. Blir så vakkert atte. Vi skal bruke fargene rosa og brun :rødme: da passer det fint med sakura-cherry blossom :rødme:
janne camilla Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2010 Kirsebærblomstene heter sakura på original språket, søker du på nett finner du masse. Skal bruke mye av det selv i vårt bryllup, alt fra invitasjonene til annet pynt. Blir så vakkert atte. Vi skal bruke fargene rosa og brun :rødme: da passer det fint med sakura-cherry blossom :rødme: Holder de seg en hel kveld da? Ser for meg at de er ganske skjøre Christal åssen gjør dere det når dere har de på innvitasjonene? Jeg er ikke så inne i blomster så derfor blir det nok endel spørsmål
Christal Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 På invitasjonene ble de designet på, så de er ikke ekte, på de kinesiske lanternene skal jeg male dem på, mye av pynt og dekor er det malt/trygt på. Så det er ikke mange ekte blomster, bare noen få og de tror jeg skal holde en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå