Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Jeg har vært gift (med samme mann) i 17 år og faktisk er vi like forelska som for 17 år siden. Hører om så mye problemer i ekteskap etc., men til nå har vi det helt fantastisk, vi ler mye og erter hverandre hver dag, sender SMS til hverandre og er vi fra hverandre en stund så ringer vi flittig. Ungene, som er tenåringer, syns kanskje det er litt flaut at vi oldingene holder på sånn, men det får de tåle. Er vi ute på fest, så får jeg stadig høre hvor glad han er i meg, jeg blir helt rørt, blir jeg syk, så steller han sånn med meg at det er en fryd, måtte bare få det ut, for jeg er så vannvittig heldig syns jeg. :D
Salamandra Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Du ER heldig..! Håper jeg og mannen min har det sånn om 17 år også... Har det fint nå, men vi har bare vært gift i 4 mnd så det skulle vel egentlig bare mangle..
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Hei Salamandra :D Gratulerer så mye med vel overstått bryllup, det går an ser du..., vi er i begynnelsen på 40! Men en må jo gi og ta litt, det går nok fint med dere også. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #4 Skrevet 4. september 2003 Nå har jeg ikke 17 års ekteskap bak meg, men jeg er likevel overbevist om at dersom man bestemmer seg for det, så kan man sikkert være forelska resten av livet! -Det er herlig med sånne mennesker som dere, som aldri glemmer å være kjærester Du vet, det finnes så mange typer forhold. Det som ofte forbauser meg er hvor lite fysisk mange kan være seg imellom. Selv tror jeg at det å ta på hverandre, holde i hånden, et lite klyp i rompa eller et sniff i nakken er vesentlig for å holde følelsene ved like. Forelskelsen må pleies, ikke sant? Jeg blir ihvertfall optimist når jeg leser om hvordan dere har det etter 17 år, og ønsker dere all mulig lykke videre:hjerte:
Gjest GreenSky Skrevet 4. september 2003 #5 Skrevet 4. september 2003 Jeg har vært gift (med samme mann) i 17 år og faktisk er vi like forelska som for 17 år siden. Hører om så mye problemer i ekteskap etc., men til nå har vi det helt fantastisk, vi ler mye og erter hverandre hver dag, sender SMS til hverandre og er vi fra hverandre en stund så ringer vi flittig. Ungene, som er tenåringer, syns kanskje det er litt flaut at vi oldingene holder på sånn, men det får de tåle. Er vi ute på fest, så får jeg stadig høre hvor glad han er i meg, jeg blir helt rørt, blir jeg syk, så steller han sånn med meg at det er en fryd, måtte bare få det ut, for jeg er så vannvittig heldig syns jeg. :D Og hva er så "hemmeligheten" til suksess? Det skulle jeg gjerne likt å visst! :D
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #6 Skrevet 5. september 2003 Du har vært heldig jeg er i samme bås som du har selv vært gift i sytten år .Og vi pleier ekteskapet med og prate om alt og så har vi jo felles innteresse da det teller litt. Jeg tror mange driver med flørtding på jåbben, og sier til kona at jeg skal jåbbe overtid så er han hun ute med en annen så får de vite det av noen som har sett de og da sprekker det .Synes folk burde prate mer sammen om det ,kansje det hjelper.Prøv og hold sammen tenk på barna som lider .
Nusse Skrevet 6. september 2003 #7 Skrevet 6. september 2003 Javisst er du heldig! Jeg har omtrent samme erfaringer som du forteller om. Men jeg tror nok du er enig med meg i at det ikke bare skyldes hell med valg av partner. Dere jobber nok bra med forholdet deres både du og din mann. Et kjærlighetsforhold kan sammenlignes med en fin hage, den krever pleie for at den skal blomstre i mange år. Forsømmes den, tar ugresset overhånd, og vil til slutt kvele alt. Jeg tror desverre at mange setter av alt for liten tid og omtanke til de ting som burde være aller viktigst her i livet, og dette slår direkte ut på skilsmissestatistikken. Fortsett som dere gjør, så kan dere nok se frem til mange lykkelige år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå