Spiralis Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Mens resten av husstanden benker seg for neste glatte låt har jeg flyktet, i et desperat håp om å beholde min mentale helse.
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg slo av tven. Er singel og da går det fint.
Lumê Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Heldigvis er jeg alene hjemme i kveld og kan derfor ha¨på en annen kanal. Grand Prix er fryktelig, og jeg har (dessverre) fått med meg alle de innledende rundene Så i kveld er tv'n slått av
Miss Puddel Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 jeg synes egentlig grand prix kan være ganske morsomt jeg, men parabolen vår er i stykker, (og parabolmannen kommer ikke hjem fra ferie før neste uke) så her blir det kun pc i kveld...
Faithy Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Flott sending. Gedigent show med en kjempefin vinnermelodi. Her viste NRK hva de kan. Vi kan glede oss til den internasjonale sendingen.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Flott sending. Gedigent show med en kjempefin vinnermelodi. Her viste NRK hva de kan. Vi kan glede oss til den internasjonale sendingen. Helt enig, og Ingrid Bjørnov er jo et geni!!
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Juniors kommentar til vinnerlåta: "Det er jo Pocahontas-sangen, jo!" Måtte høre på Colors of the wind etterpå, og ja, der var det mye likt..
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Ingrid Bjørnov er jo et geni!! å herregud nei.. begynner å gå lei den greia der nå. Jeg skrudde på en annen kanal i pausen pga det innslaget der.
Gjest Sorry pal... Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Mens resten av husstanden benker seg for neste glatte låt har jeg flyktet, i et desperat håp om å beholde min mentale helse. Ikke for å skuffe deg,men den har du vel mistet for lenge siden. I den grad du har hatt noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå