Gå til innhold

MGP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens resten av husstanden benker seg for neste glatte låt har jeg flyktet, i et desperat håp om å beholde min mentale helse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Jeg slo av tven. Er singel og da går det fint. :)

Skrevet

Dere kjemper en tapende kamp ... ;)

Skrevet

Heldigvis er jeg alene hjemme i kveld og kan derfor ha¨på en annen kanal. Grand Prix er fryktelig, og jeg har (dessverre) fått med meg alle de innledende rundene :sukk: Så i kveld er tv'n slått av :jepp:

Skrevet

jeg synes egentlig grand prix kan være ganske morsomt jeg, men parabolen vår er i stykker, (og parabolmannen kommer ikke hjem fra ferie før neste uke) så her blir det kun pc i kveld...

Skrevet

Flott sending. Gedigent show med en kjempefin vinnermelodi.

Her viste NRK hva de kan. Vi kan glede oss til den internasjonale sendingen. :romeo:

Skrevet
Flott sending. Gedigent show med en kjempefin vinnermelodi.

Her viste NRK hva de kan. Vi kan glede oss til den internasjonale sendingen. :romeo:

Helt enig, og Ingrid Bjørnov er jo et geni!!

Skrevet

Juniors kommentar til vinnerlåta:

"Det er jo Pocahontas-sangen, jo!"

Måtte høre på Colors of the wind etterpå, og ja, der var det mye likt..

Skrevet
Ingrid Bjørnov er jo et geni!!

å herregud nei.. begynner å gå lei den greia der nå. Jeg skrudde på en annen kanal i pausen pga det innslaget der.

Gjest Sorry pal...
Skrevet
Mens resten av husstanden benker seg for neste glatte låt har jeg flyktet, i et desperat håp om å beholde min mentale helse.

Ikke for å skuffe deg,men den har du vel mistet for lenge siden. I den grad du har hatt noen.. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...