Gå til innhold

Bra shopping byer

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hei. Fikk lyst til å ta meg en helg bort for å shoppe litt sammen med kjæresten.

Har du noen steder å anbefale i Europa som har gode shoppingsmuligheter og ikke er alt for dyrt?

F.eks London osv :)

Takker og bukker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London, Stockholm og København er de byene i Europa jeg synes det er lettest å shoppe i. Byer som Paris, Barcelona og Roma synes jeg ikke egner seg like godt til shopping, men de egner seg absolutt som helgereisemål. Disse er jo ikke billige generelt, men det er jo billig fly, og et hundrelapper fra eller til i overnatting utgjør ingen stor forskjell.

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Hvis du ikke hadde spesifisert at du vil til Europa, hadde jeg foreslått Beijing og New York!

Ved siden av London er det de beste shoppingbyene :-)

Skrevet

Sjekk ut storbyene i Øst-Europa også! Billig og mye bra!

Gjest LonelyAngel
Skrevet
Hvis du ikke hadde spesifisert at du vil til Europa, hadde jeg foreslått Beijing og New York!

Ved siden av London er det de beste shoppingbyene :-)

Hehe, har vært i både New york og Beijing faktisk. Det var jo kanon byer rett og slett :) Men desverre kan jeg bare reise en langhelg pga skole.

Skrevet

London, Stockholm, Budapest og Wien.

Skrevet (endret)

En venninne av meg skrøt veldig av Glasgow. Absolutt ikke den første byen som hadde falt meg inn i f.t. shopping, men hun sa det var overraskende bra der - og billig. Det var også billige flyreiser. Hun synes og sentrum av byen var så bra for alt var samlet ett sted, man slapp å gå seg i hjel. Ikke vet jeg om det er noe bra alternativ, men jeg fikk i hvert fall lyst til å dra dit selv en gang.

Endret av Miko
Skrevet

London, Glasgow og Praha.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes Glasgow er et mini-London i forhold til butikker, absolutt et fint sted å dra hvis man har vært mange ganger i London. De har selvsagt ikke det samme utvalget, men hvis man er en av de som bare går i Oxford Street og Covent Garden uansett så er Glasgow et godt alternativ.

Skrevet
Syns Praha var håpløst ifht shopping...

Kommer vel strengt an på hvor du velger å handle og hva man er ute etter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Amsterdam og København er mine forslag ... elsker de byene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...