Gjest Madeleine Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei! Jeg skulle gjerne kjøpt en t-skjorte på eBay, og har opprettet en PayPal konto fordi selgeren kun aksepterer det.. Det er et ''Buy it now''-plagg, altså ikke auksjon o.l Jeg trenger vel ikke å linke kortet, når jeg betaler med VISA kortet mitt? Skal jeg 1) Logge inn på eBay-kontoen min og trykke ''Buy it now'' 2) Logge meg derfra inn til PayPal 3) Skrive inn VISA-koden, og utløpsdatoen på kortet, og CBS-koden (eller noe, de tre siste sifrene hvor underskriften min er?) vær så snill og svar meg hvis du kan dette Skal kun handle der én gang med det første, så er ikke interessert i at kortkoden og sånt skal stå der på kontoen min, om det ikke MÅ
Beauté Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Logg inn på ebay og klikk PAY NOW. Da kommer du automatisk på Paypal siden din som du må logge inn på. Alt er automatisk og svært enkelt.
Gjest Madeleine Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Ok, og da blir den summen (i mitt tilfelle 37 dollar) trekt direkte av kontoen min?
Miko Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Ok, og da blir den summen (i mitt tilfelle 37 dollar) trekt direkte av kontoen min? Blir trukket på kredittkortet du har knyttet til PayPal-kontoen din ja.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Du må vel uansett knytte et kort opp til kontoen. Har hatt Paypal i 6 år, med sporadisk bruk. ALdri hatt noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå