Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er 26 og har aldri hatt Converse-sko før, mest fordi jeg har en ganske konservativ stil. Nå tror jeg at det er på tide å myke opp stilen litt, og vurderer å kjøpe meg et par som jeg kan bruke til drainpipes. Men er jeg egentlig for gammel til å gå med slike sko?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg synes ikke det, jeg er vant til at folk går i det de vil, selv om det skulle være litt "ungdommelig". Regner med du ikke har som mål å kle deg gjennomført som en fjortis uansett
Pentu Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Hvis du er for gammel til det, betyr jo det at jeg begynner å bli for gammel for det. Og den kjærligheten jeg har til Converse tror jeg aldri komer til å gå over. Gå med de du, vær stolt og ikke bry deg!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Nei, converse er klassiker (selvom mange forakter dem). Har et par selv og bruker de mye når det er sommer. 25 år
Rosalie Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Er snart 32 år og trasker rundt i Convers til en stadighet, jeg!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Da tror jeg faktisk at det blir Converse på meg Jeg skal ikke akkurat supplere med hettegenser, baggy jeans og andre fjortis-effekter, men det blir godt med en litt mer laidback stil.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 hehe, så leng du har stilen så kan du vell gå i converse sko. Ikke nå aldersgrese på de da. Har sett damer fra 40 ++ som har brukt d, og de kledde d, fordi at de hadde stilen som passet til skoa :D Selv er jeg 25 og bruker converse. Lenve leve converse <3
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 hehe, så leng du har stilen så kan du vell gå i converse sko. Ikke nå aldersgrese på de da. Har sett damer fra 40 ++ som har brukt d, og de kledde d, fordi at de hadde stilen som passet til skoa :D Selv er jeg 25 og bruker converse. Lenve leve converse <3 Jeg er en sånn dame på 40+ som fortsatt bruker converse.
Snasen Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Herregud... trodde det var en 50-åring som hadde skrevet innlegget. Du er ikke for gammel.
Snasen Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Jeg er en sånn dame på 40+ som fortsatt bruker converse. Kult! Kan ikke få sagt nok om hvor kult det er med eldre som kler seg tøft og litt ungdommelig. Hvem har sagt man må gå på personlig mote for å kjøpe klær, etter man har rundet 40? Er selv yngre enn deg, men når jeg blir på din alder, og eldre skal jeg kle meg ungdommelig. Min beste venninnes mor er rå når det kommer til klær. Hun er 55 år, farger og striper håret, bruker flott sminke, og har tøffe klær. Det blir heller ikke helt feil, for hun kombinerer det med litt klær tilpasset hennes egen alder, så det blir ikke annet enn stilig. Det finnes jo noen av disse eldre damene som kler seg i rosa babydolls, med nude leppestift, og med puppene på vift. De tror muligens de kler seg ungdommelige, men egentlig hermer de bare etter damene i østblokklandene. Så jadda!! Endret 7. februar 2010 av Snasen
ihearttom Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 converse er jo ganske casual sko da, og de passer kjempebra sammen med skinny jeans. 26 år er heller ikke for gammelt for noen ting. Så lykke til med innkjøpet
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Tenkte også at trådstarter var godt over 50 da jeg leste overskriften. Ler litt nå da, ikke vondt ment. Er 27 selv og bruker massevis av converse og andre "tenåringssko", har ingenting imot å dra på meg baggy bukser eller hettegensere heller, men alt til sitt bruk. Fram til man bikker 30 burde man kunne bruke det meste, det eneste jeg glatt vil styre unna er knallbleket, tupért hår, og tights brukt som bukse.
Shinana Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Converse og skinny jeans! MMMMH! En av favorittene. Har 3 par av de som går over ankelen, og kan brettes ned. Alle kan bruke Concerse.
Gjest hogwash Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 (selvom mange forakter dem) Jeg synes de er forferdelig stygge
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 Alt handler vel om stilen totalt sett og ikke om noe annet Det blir dumt når noen bruker f.eks converse eller noe helt annet for den saks skyld til noe som ikke passer i det hele tatt, bare fordi det er "ungt, hipt eller moderne". Men så lenge man passer til det og har andre klær som passer til er det ingen aldersgrense!
inga:) Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 håper ikke det! jeg er 34 og går nesten kun i converse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå