Gå til innhold

sexstillinger under graviditeten

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

noen som har gode tips til sexstillinger når en er gravid? her er misjonærstillingen godt likt av begge to, men mannen min er nå skeptisk til å bruke den mer pga at han er redd for at han presser for mye på magen min når han støter inn. er det noen fare for det eller er babyen godt beskyttet inni magen? kan det feks hjelpe med pute under rumpa?

er det ellers noen gode stillinger som dere kan anbefale nå som magen vokser? jeg er 5,5 måneder på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen som har gode tips til sexstillinger når en er gravid? her er misjonærstillingen godt likt av begge to, men mannen min er nå skeptisk til å bruke den mer pga at han er redd for at han presser for mye på magen min når han støter inn. er det noen fare for det eller er babyen godt beskyttet inni magen? kan det feks hjelpe med pute under rumpa?

er det ellers noen gode stillinger som dere kan anbefale nå som magen vokser? jeg er 5,5 måneder på vei.

Det er ikke farlig for babuen om ikke mannen din er ekstremt utsyrt. ;)

Den ligger trygt og godt, og merker ingenting.

Jeg vet at begge to på siden kan være greit når magen er i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig for babuen om ikke mannen din er ekstremt utsyrt. ;)

Den ligger trygt og godt, og merker ingenting.

Jeg vet at begge to på siden kan være greit når magen er i veien.

neida han er helt normalt utstyrt ;) men det vil ikke bli for tungt på magen min av vekten hans når han ligger over meg? tror han er redd for at han skal klemme babyen..

takk for svar foresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stekt løk

Bakfra er i allefall en stilling som fungerer greit... I allefall her i gården! Også som nevnt, på siden.... Er ikke farlig med misjonær, men det er mer ubehagelig for deg enn for mannen :hoppe:

Mannen min er også sånn som er redd for å skvise magen, men jeg for min del er mer glad i den bakfra - for den er behagelig og mer kontroll på griseriet til mannen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thelma_*

Oralsex husker jeg fra den tiden ... og all den deilige sexen vi hadde på sofaen i stuen og ikke minst i sacco-sekken (anbefales) :)

Har aldri hatt bedre og heftigere sex enn under mine graviditeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida han er helt normalt utstyrt ;) men det vil ikke bli for tungt på magen min av vekten hans når han ligger over meg? tror han er redd for at han skal klemme babyen..

takk for svar foresten! :)

Neida. Du synes det er ubehagelig lenge før babyen.

Så lenge det ikke er ubehagelig for deg er det greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg syns at det å være på topp fungerer bra nå som vi er gravide, ikke at det er ekkelt med misjonæren. Vi har ikke kommet så langt i svangerskapet enda, men helt klart meg selv på topp jeg foretrekker ;)

Men tips tas i mot med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foretrukket å være på topp både under dette svangerskapet og det forrige. Synes det er ubehagelig med press mot magen. (Mannen er storfornøyd, han like godt å ha meg på topp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nrk.no hadde en sånn guide, der man kunne huke av for gravid, og så sto man igjen med alle stillinger som passet i graviditet.

Vet ikke hvorfor nettopp NRK hadde dette, men jeg tipper den er der ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...