Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hei. Har noen spørsmål som håper noen kan svare på.

1. Hvor lang tid tar det ca. før en får sminken fra Tikei?

2. Hvor god er dekkevnen til tikei mineral foundation? (Det var bare en type, kunne ikke velge dekkevne)

3. Hvordan er kostene til tikei?

Takker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Har noen spørsmål som håper noen kan svare på.

1. Hvor lang tid tar det ca. før en får sminken fra Tikei?

2. Hvor god er dekkevnen til tikei mineral foundation? (Det var bare en type, kunne ikke velge dekkevne)

3. Hvordan er kostene til tikei?

Takker :)

1. Litt varierende, noen ganger har det gått bare 2 dager :) Bare en gang jeg har opplevd at det har gått lengre tid enn en uke, og det var rett før jul, men da er vel det meste av post forsinket.

2. Jeg synes den dekker helt perfekt, må ikke påføre gjentatte ganger for å få ønsket resultat. Nok med en "runde" for meg.

3. Har bare prøvd Kabukikosten, og den er kjempegod :)

Skrevet

1. for meg tok det 5 dager tror jeg

2. dekker ikke rødheten min nok, og den kløøør

3. kjempe myke og gode koster (kabukien er vel samme som barefaced beauty sin)

Skrevet

Har alltid fått varene etter 3-5 dager, og jeg bor i Troms. Syns dekkevnen er helt perfekt, dekker mer enn Intensive formulaen hos Everyday Minerals. Har bare prøvd rougebørsten, og syns den er litt for tett for min smak.

Skrevet

1. Kjapp levering, husker ikke så godt, men 3-5 dager kan nok stemme.

2. Jeg vil ikke ha så veldig dekke, så for meg var det kjempegreier. Tar lite på kosten, og bygger heller på (vente litt mellom lagene). Blir mindre "kakete" på den måten. Her kan man vel bygge så mye man ønsker for mer og mer dekke. Tror det er best med flat topp på børsten for mye dekke.

3. Jeg har tikei sin kabukibørste (den er ikke helt flat), og den er supermyk og deilig. Kostet ikke så mye heller. Brukte ID sin tidligere, men den stakk og klødde slik, at jeg måtte bytte den ut. De andre børstene til Tikei har jeg ikke testet. Men det er jo grei pris på de, så du skal ikke se bortifra at jeg tester ut noen av dem senere, selv om jeg elsker MAC sine dypt og inderlig :)

Skrevet

Legger til et lite spørsmål, hvordan synes dere fargene er? Stemmer de bra overens med fargekartet på sidene? :)

Skrevet

Jeg syns fargene er gulere i virkeligheten enn hva som vises på nettsiden. Ellers er det jo forskjeller fra skjerm til skjerm da, og de stemmer selvfølgelig ikke helt overens, så det er nok veldig lurt å bestille prøver. :)

Skrevet
Jeg syns fargene er gulere i virkeligheten enn hva som vises på nettsiden. Ellers er det jo forskjeller fra skjerm til skjerm da, og de stemmer selvfølgelig ikke helt overens, så det er nok veldig lurt å bestille prøver. :)

Du kan ikke stole på et skjermbilde uansett hvor gode bildene i utgangspunktet har vært, så du får heller kjøpe noen prøver og teste ut.

Gjest Gjest_MAren_*
Skrevet

Fortsetter her jeg:)

Noen som har prøvd Finishing Veil? Jeg fikk en prøve av Glow. Synes den ga en kjempefint resultat umiddelbart, men at effekten forsvant ganske fort.

Flere som har opplevd det samme, eller er det bare jeg som "ser meg blind" på det?

Skrevet

Hvilken farge tilsvarer Fairly light fra Id? Jeg har rosatonet hud.

Skrevet

Slenger meg på i tilfelle noen kan og gidder å svare: Hvilken farge tilsvarer Everyday Minerals Fairy Light i kategorien Beige?

Skrevet

Tikei sine farger kan ikke kategoriseres med generelle farger som beige og light (slike er mer nøytrale og passer flere hudtoner). Man må bare kjøpe prøver og teste.

Skrevet
Slenger meg på i tilfelle noen kan og gidder å svare: Hvilken farge tilsvarer Everyday Minerals Fairy Light i kategorien Beige?

Regner med at du mener Fairly Light? ;) Da er p2 veldig lik

Skrevet

Ja, fairy light i kategorien beige ja :-) Hater å bestille masse prøver, vil ha foundationen med en gang! Er Tikeis fargeskala lysere enn andre foundationer, for ut ifra beskrivelsen så ville jeg ha gjettet på at nr. 2 var for mørk for meg. Men har sett på bilder at nr. 2 kanskje ikke er så mørk likevel...

Skrevet
Ja, fairy light i kategorien beige ja :-) Hater å bestille masse prøver, vil ha foundationen med en gang! Er Tikeis fargeskala lysere enn andre foundationer, for ut ifra beskrivelsen så ville jeg ha gjettet på at nr. 2 var for mørk for meg. Men har sett på bilder at nr. 2 kanskje ikke er så mørk likevel...

Jeg syns de er ekstremt like:) Jeg ville gått for den i hvertfall, jeg bruker nemlig Fairly Light fra EM og P2 passet fra Tikei.

Om jeg var fornøyd er ne annen sak, foretrekker fortsatt EM jeg:)

Skrevet
Jeg syns de er ekstremt like:) Jeg ville gått for den i hvertfall, jeg bruker nemlig Fairly Light fra EM og P2 passet fra Tikei.

Om jeg var fornøyd er ne annen sak, foretrekker fortsatt EM jeg:)

Var fornøyd med EM jeg og - før jeg oppdaget at det ga meg kviser :-( Vet at det er EM for hver gang jeg prøver å begynne med det igjen så dukker det opp masse små nupper og kviser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...