Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger tips.

Når jeg er på byen og danser blir jeg ofte dratt bort av jenter for at de vil danse med meg. Nå er jo ikke jeg noen danser, men det er ikke problemet da det er random clubdancing uansett. Problemet er: hvordan ta det videre fra dansing til å bli bedre kjent?

Står og danser med kompiser og blir bare dratt av gårde. De er tydeligvis intresserte, men dum som jeg er blir det bare at jeg danser halvtett med de, for tett dansing er jeg heller ikke sykt god på. (tips her?)

Ei for ikke lenge siden var etter meg på dansegulvet hele kvelden, og hun var dritsøt! Idiotmeg gjorde ikke noe med det, og angret som en hund etterpå... :rolleyes:

Hva tenker dere om å hviske henne i øret noe ala "Kom" og dra henne til en mer stille plass der man kan prate? (Er mye bedre på det enn dansing :romeo: ) Andre tips?

Får lyst å slå meg selv når jeg lar slike sjangser glippe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg synes du var søt og vi hadde danset en stund, hadde jeg blitt med om du sa "kom" og jeg var interessert. Hadde da foretrukket å gå bort i baren eller et annt sted som fortsatt var litt åpent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...