Gjest m Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Vurderer å bestille tur til Kypros for familien til sommeren, derfor hadde det vært fint å høre andres erfaringer.
Lykkelig eks-frue Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Vi stortrives der. Sier vel sitt at vi har vært tilbake hele 8 ganger, og skal den niende
Gjest Ts Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Vi stortrives der. Sier vel sitt at vi har vært tilbake hele 8 ganger, og skal den niende Tusen takk for svar!! WOW... skal dere til bake for niende gang så må det vell være bra der. Om det er flere som har erfaringer så tar jeg gjerne i mot flere!!
Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk for svar!! WOW... skal dere til bake for niende gang så må det vell være bra der. Om det er flere som har erfaringer så tar jeg gjerne i mot flere!! Det er et flott hotell. Nydelig hage og herlige lyse sandstrender med turkis vann rett ved. Rolig der til å være Ayia Napa. Byen er forresten litt "harry" og turistifisert.
Gjest m Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 tror nok ferien går hit, men er fortsatt ikke helt sikker. tror jeg trenger flere erfaringer for å bli overbevist. noen andre som har vært der?
Gjest Gjest_tirill_* Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 dytter denne opp jeg... jeg kunne og tenkt meg å høre erfaringer om denne plassen...
Gjest Gjest_Nordmann_* Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 dytter denne opp jeg... jeg kunne og tenkt meg å høre erfaringer om denne plassen... Vi skal ditt i Mai med Ving og kunne tenke oss å høre noen flere erfaringer selv Vi lurer litt på om vi skal bestille med All inclusive. ca. 2000,- pr. voksen og da spiser barna (under 12) gratis. Lønner dette seg? Vi er 2 voksne og 2 barn.
Gjest Sunwing_Tiril Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Vi skal ditt i Mai med Ving og kunne tenke oss å høre noen flere erfaringer selv Vi lurer litt på om vi skal bestille med All inclusive. ca. 2000,- pr. voksen og da spiser barna (under 12) gratis. Lønner dette seg? Vi er 2 voksne og 2 barn. Hei! Vi skal også til dette stedet i mai og lurer på det samme om vi skal bestille Sunwing All Inclusive. 4000- er vel ikke så dyrt? Men jeg vet ikke hvordan prisnivået er på resturanter der nede. Kanskje noen kan dele erfaringer? Hilsen Tiril
Miss moneypenny Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Veldig fint der Det ligger utenfor Ayia Napa sentrum, så man slipper bråket. Når det gjelder all inclusive har jeg ikke erfaringer med det, har ikke vært der med barn. Jeg tenker at det kanskje kan bli litt kjedelig å bare spise på hotellet? Men jeg ser selvfølgelig det praktiske ved å gjøre det sånn! Da jeg var der lå prisene for et måltid stort sett mellom 5-10 euro på restaurantene.
Gjest Sunwing_Tiril Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Veldig fint der Det ligger utenfor Ayia Napa sentrum, så man slipper bråket. Når det gjelder all inclusive har jeg ikke erfaringer med det, har ikke vært der med barn. Jeg tenker at det kanskje kan bli litt kjedelig å bare spise på hotellet? Men jeg ser selvfølgelig det praktiske ved å gjøre det sånn! Da jeg var der lå prisene for et måltid stort sett mellom 5-10 euro på restaurantene. Tusen takk for svar Vi blir der bare i en uke og dette blir kun bassengferie for vår del. Jeg ser den at det kan bli litt ensforming bare å spise på hotell men jeg tror vi holder ut i en uke Måltid mellom 5-10 euro er jo ikke så værst det da Er det noen andre som har erfaringer med maten/prisen på Sandy Bay?
Gjest m Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Vi skal og dit og er i samme situasjon, vurderer frem og tilbake om vi skal bestille all inclusive eller ikke.... Til dere som har vært der: er det noen som har prøvd all inclusive der? hvordan var det? er det flere resturanter i nærheten av hotellet? Blir det langt å reise for å komme til andre resturanter så blir det jo veldig tungvindt å ikke ha All I, men om det er en del andre resturanter så er det jo litt morro å prøve litt forskjellige resturanter.
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Vi skal og dit og er i samme situasjon, vurderer frem og tilbake om vi skal bestille all inclusive eller ikke.... Til dere som har vært der: er det noen som har prøvd all inclusive der? hvordan var det? er det flere resturanter i nærheten av hotellet? Blir det langt å reise for å komme til andre resturanter så blir det jo veldig tungvindt å ikke ha All I, men om det er en del andre resturanter så er det jo litt morro å prøve litt forskjellige resturanter. Jeg også dytter denne opp. Ønsker å høre om flere andre erfaringer (dersom det finnes da?).
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 Jeg også dytter denne opp. Ønsker å høre om flere andre erfaringer (dersom det finnes da?). Vi hadde ikke AI men spiste for det meste på hotellet. Det var lettvint, jenta vår ville være der og se showene på kvelden, og ikke minst - maten på hotellet er veldig god. Det er et stykke inn til sentrum (2 km?), men hele veien langs gata dit er det butikker og muligens noen restauranter (husker ikke 100%), vi spiste inne i sentrum et par ganger for å prøve noe annet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #14 Skrevet 20. mars 2010 Dytter denne opp igjen jeg, må da være flere som har vært der, trodde det var ganske populært hotell jeg. Setter pris på om flere vil dele erfaringer...
kypros fan Skrevet 24. juli 2010 #15 Skrevet 24. juli 2010 Var på Sunwing i august ifjor og skal ned ditt igjen i august. Har vært på Kypros 9 nå så da blir det 10 gangen nå. Trives så godt på Kypros.... Utrolig god mat og folket er meget hyggelige. Ble invitert hjem til en Kypriotisk familie en gang og etter det har Kypros vært NR 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå