Gjest dianna Skrevet 6. februar 2010 #1 Del Skrevet 6. februar 2010 Har jeg luksusproblem? Kommer jeg til å ødelegge alt? Er det "lov"? Er det horete? Må jeg si fra? Hva er det jeg egentlig er ute etter? Skal jo droppe alt? Er jeg deseprat? Alle disse spørsmålene popper opp i hode mitt nå etter at jeg har meldt meg på en datingsside. Det var endel mannfolk, MANGE mannfolk, med bra utseende, virker hyggelige, søte og morsomme som tok kontakt og som jeg noen av dem holdt kontakt med. En har jeg helt spontant møtt og kjemien var god. Veldig god. Vi møttes flere ganger. Hadde sex, overnatta hos hverandre. Dro på middag/kino sammen. Men i den siste uken har ting vært litt mindre spennende så vi hadde "The Talk" her om dagen om hva vi ville og sånt. Han sa at han likte meg og at han var fornøyd med det vi har hatt hittil, men at han trives med friheten, jeg mente det samme. Men jeg har ikke kuttet kontakt med de andre jeg ble kjent på netter. Blant dem er det en som jeg prata endel med, men som jeg aldri syntes var tiltrekkende nok. Han virket utrolig hyggelig, høflig og søt. Og han kjenner en kollega av meg. Uansett jeg bestemte meg for å møtes. Jeg tenkte at vi kom til å få en koselig prat sammen, men at vi ikke kom til å få noe særlig kjemi sammen. Han bor ikke så langt unna der jeg bor så jeg inviterte han over hos meg i går og vi pratet og drakk vin og pratet og så kyssa! DET var litt av et kyss (eller noen). Det var det deigligste kyss jeg opplevde siden eksen min! Vi pratet litt mer, kysset litt mer. Han ville sove over, men jeg måtte kaste han ut før det skjedde noe "farlig"! Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg gjør. På hva jeg er. På hva jeg skal gjøre videre med disse guttene og med meg! Noen? Please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth M Skrevet 6. februar 2010 #2 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Har jeg luksusproblem? Kommer jeg til å ødelegge alt? Er det "lov"? Er det horete? Må jeg si fra? Hva er det jeg egentlig er ute etter? Skal jo droppe alt? Er jeg deseprat? Alle disse spørsmålene popper opp i hode mitt nå etter at jeg har meldt meg på en datingsside. Det var endel mannfolk, MANGE mannfolk, med bra utseende, virker hyggelige, søte og morsomme som tok kontakt og som jeg noen av dem holdt kontakt med. En har jeg helt spontant møtt og kjemien var god. Veldig god. Vi møttes flere ganger. Hadde sex, overnatta hos hverandre. Dro på middag/kino sammen. Men i den siste uken har ting vært litt mindre spennende så vi hadde "The Talk" her om dagen om hva vi ville og sånt. Han sa at han likte meg og at han var fornøyd med det vi har hatt hittil, men at han trives med friheten, jeg mente det samme. Men jeg har ikke kuttet kontakt med de andre jeg ble kjent på netter. Blant dem er det en som jeg prata endel med, men som jeg aldri syntes var tiltrekkende nok. Han virket utrolig hyggelig, høflig og søt. Og han kjenner en kollega av meg. Uansett jeg bestemte meg for å møtes. Jeg tenkte at vi kom til å få en koselig prat sammen, men at vi ikke kom til å få noe særlig kjemi sammen. Han bor ikke så langt unna der jeg bor så jeg inviterte han over hos meg i går og vi pratet og drakk vin og pratet og så kyssa! DET var litt av et kyss (eller noen). Det var det deigligste kyss jeg opplevde siden eksen min! Vi pratet litt mer, kysset litt mer. Han ville sove over, men jeg måtte kaste han ut før det skjedde noe "farlig"! Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg gjør. På hva jeg er. På hva jeg skal gjøre videre med disse guttene og med meg! Noen? Please! Selv har jeg vært desperat og tenkte "kanskje han" eller "Kanskje han". Men jeg tror det er lurt å vente, og en dag, så er han der! Jeg kjenner jo deg ikke, men jeg vil kanskje annse at du er litt desperat. Ta det med ro og prøv å ikke gjøre så mange feilgrep! Innlegget er redigert iht reglene. Yvonne (mod) Endret 7. februar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dianna Skrevet 6. februar 2010 #3 Del Skrevet 6. februar 2010 Selv har jeg vært desperat og tenkte "kanskje han" eller "Kanskje han". Men jeg tror det er lurt å vente, og en dag, så er han der! Jeg kjenner jo deg ikke, men jeg vil kanskje annse at du er litt desperat. Ta det med ro og prøv å ikke gjøre så mange feilgrep! Kanskje jeg er desprat. Men jeg tenker at jeg kan ha det jeg har med han ene. Han er jo nesten perfekt! Men så har vi det heftige kysset som jeg ikke klarer å la vær å tenke på. Tror du har rett og at jeg trenger tid for meg, og kun meg selv. Den rette vil nok dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå