Gjest Vilma Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Nå har jeg gått meg vill inne på sidene deres, så jeg trenger litt hjelp. Jeg kunne tenkt meg noen prøver for å sjekke fargene, men hva er det jeg skal ha prøver på? Base? Ser du kan få enkeltprøver eller fire prøver i samme pakke, hva er forskjellen på de?
Jade Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Det er base som er foundation, ja. Hvilken hudtype har du, og liker du matt eller "glowy" finish? Original Glo: normal/tørr hudtype (litt "glowy") Intensive: Alle hudtyper (passe matt finish, dekker mest) Semi-matte: kombinert hudtype Matte: fet hudtype Med de nye gratisprøvene (de pakkene med fire) så får man ikke velge hvilken "formula" (matte, semi-matte, intensive, original glo) man skal ha (Man får fire forskjellige farger i fire forskjellige formulas), så jeg ville rett og slett KJØPT vareprøver (de er jo rasende billige uansett) i de fargene som du tror kan passe. Kjøp en 6-10 stk i den formulaen du ønsker å bruke, og bruk gratispakken til blush eller øyenskygge istedet.
Vulpes Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Kan ikke helt det nye systemet, men "base" er foundation ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå