Bestee Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har fått innvilget svangerskapspenger. Har lenge tenkt på å studere noe ved NKI, men vet ikke om det kan kombineres. Er det noen som har oversikten over hvordan reglene er rundt dette?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har fått innvilget svangerskapspenger. Har lenge tenkt på å studere noe ved NKI, men vet ikke om det kan kombineres. Er det noen som har oversikten over hvordan reglene er rundt dette? Jeg lurer på det samme! Fant du ut av det?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 jeg studerte via nki samtidig som jeg fikk støtte fra lånekassen og foreldrepenger fra nav. foreldrepengene fra nav fikk jeg jo pga at jeg hadde jobbet ved siden av studiene og hadde derfor rett på støtte fra dem. Gå inn på nav.no og les litt der. Støtten fra lånekassen (fødselsstipend) får du i 44 uker. Summen du får utbetalt mnd kommer an på samboers inntenkt ovs.. gå inn på lanekassen.no for å lese mer:) Vet ikke noe om svangerskapspenger? men ring nav. de vet. Forhåpentligvis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå