Gå til innhold

5.klassing på Pirates-filmen...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, går fint an å ha med en 5-klassing, så lenge ungen ikke er altfor pysete av seg. Filmen er ikke stort verre enn det ungen kan se på hvilken som helst tv-kanal litt senere enn Dagsrevyen.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Var og så den i dag. Var en pappa som hadde med to gutter som nok var enda yngre enn 5. klasse - det gikk helt fint, så det ut til. Min 13 åring syns filmen var helt topp - jeg også forresten... Masse action og slossing, men - hvis du tror 5.-klassingen fikser det, ser jeg ingen grunn til å ikke ta ham med! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det går sikkert bra....Selv så jeg American Psycho i 8.klasse på kino....var i grunn egentlig litt for ung for alderen....Men jeg var heldigvis moden nok,ellers hadde det ikke gått....!*lol*

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den var skummel jeg... (25)

Men ikke noe å få mareritt av, og det gikk jo godt. De var jo ikke egentlig så onde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å respektere aldersgrensene? De er en grunn til at de er laget.(jeg vet ikke om du gjør det tex, men har hørt mye i det siste om foreldre som ikke gjør det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På elleveårsgrense kan barn som er åtte gå i følge med foreldrene. Hun hadde med seg både mamma og pappa så jeg gikk ut ifra at det skulle gå greit.....noe det også gjorde....

Ellers er jeg veldig streng på det med aldersgrenser, hun får ikke se femtenårsfilmer, og seksåringen får ikke se Spiderman selvom det er hans høyeste ønske akkurat nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å respektere aldersgrensene?

Ehm, hvorfor? Hvis aldersgrensene ikke har noe hennsikt, så er det heller ikke noe poeng i å opprett holde dem.

Kommer helt ann på ungen. Takler ungen det, så ser jeg ikke noe grunn til å unnlate å ha med seg ungen på kino.

Når jeg var mindre hadde ikke mine foresatte noen grenser på hva jeg fikk se. Så jeg så det som gikk ann å se, og det har jeg ikke tatt skade av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg respekterer aldersgrenser på kino -det vil si at jeg som forelder selv kan vurdere om guttungen (nå ti) skal få se filmer med 11-årsgrense. Med følge, selvsagt. Som sagt, her kan man selv vurdere det ned til åtte år. Jeg synes ikke foreldre gjør klokt i å ta med seg unger under den grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...