Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker rensen til md formulations nå, men synes ikke den fjerner sminke så godt. Vurderer derfor å kjøpe rens fra Decleor, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Huden min er fuktfattig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bruker rensen til md formulations nå, men synes ikke den fjerner sminke så godt. Vurderer derfor å kjøpe rens fra Decleor, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Huden min er fuktfattig.

Jeg ville ikke ha brukt renseprodukt fra hverken MD eller Decleor til å fjerne sminke med. Det virker litt bortkastet. Noen spesiell grunn til at du ikke vil bruke sminkefjerner?

Jeg bruker Simple servietter til å fjerne sminke med, og så renser jeg med renseprodukt :)

Skrevet

Takk for svar

Jeg visste ikke at det fantes egne sminkfjerneprodukter. Tidligere har ansiktsrensen fjernet alt av sminke også. Så da anbefaler du sminkefjerneservietter først og så rensen jeg har fra md? Jeg har tidligere hatt en del kviser, så er opptatt av å bruke "rene" produkter. Er serviettene fra Simple "rene"?

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å bruke en rens uten syre på kvelden som også fjerner sminke. Jeg liker denne fra Guinot og denne fra Dermalogica. Decleor sine har jeg ikke prøvd. Renseservietter er ok når man er ute ute på reise etv, men på fast basis tror jeg huden min foretrekker rens fra gode merker.

Skrevet (endret)

Jeg bruker rensevann fra Decleor. Er kjempefornøyd. :) Den fjerner foundation og alt, og er kjempeenkel i bruk! Man trenger visst ikke toner heller til den. Men må gjerne ta et par omganger, men det overlever jeg. Bare hell litt på en Meleda-kompress (mye bedre enn bomullspads) og vask av. (Den var ihvertfall mye bedre enn noe %&# jeg kjøpte på apoteket. Var ikke rart jeg fikk kviser når den ikke fjernet sminken ordentlig).

Til tørr hud skal visst kremversjonen være bra. Da må du sikkert ha Toner også, hvis jeg har forstått det riktig.

Ren og ren... Den inneholder parabener. Så hvis du er gravid, barn eller ikke tåler parabener, så ville jeg valgt noe annet.

Decleor i 400ml-flasker er vel fremdeles tilbud på på Feelunique, så løp og kjøp! Husk kickback!

Endret av Jade
Skrevet
Takk for svar

Jeg visste ikke at det fantes egne sminkfjerneprodukter. Tidligere har ansiktsrensen fjernet alt av sminke også. Så da anbefaler du sminkefjerneservietter først og så rensen jeg har fra md? Jeg har tidligere hatt en del kviser, så er opptatt av å bruke "rene" produkter. Er serviettene fra Simple "rene"?

Ja, serviettene fra Simple inneholder ikke noe som irriterer huden :) Jeg syns det er veldig greit å få fjerna sminka før jeg renser hudeer. Men det kommer jo ann på hvor mye sminke du bruker da. n, slik at renseproduktet gjør noe nytte for seg.

Rensevann eller krem fra Decleor fjerner jo sminke det også, men det er jo litt mer økonomisk å fjerne sminken først, i stedet for å måtte rense huden to ganger

Decleor Cleansing Water er for eks god å fjerne sminke med :)

Jeg har denne, også bruker jeg også rensekremen fra Decleor, jeg har fuktfattig/tørr/kombinasjonshud :)

Skrevet
Ja, serviettene fra Simple inneholder ikke noe som irriterer huden :) Jeg syns det er veldig greit å få fjerna sminka før jeg renser hudeer. Men det kommer jo ann på hvor mye sminke du bruker da. n, slik at renseproduktet gjør noe nytte for seg.

Rensevann eller krem fra Decleor fjerner jo sminke det også, men det er jo litt mer økonomisk å fjerne sminken først, i stedet for å måtte rense huden to ganger

Decleor Cleansing Water er for eks god å fjerne sminke med :)

Jeg har denne, også bruker jeg også rensekremen fra Decleor, jeg har fuktfattig/tørr/kombinasjonshud :)

Jeg og veldig mange andre jeg kjenner reagerer veldig på simple sine servietter, så jeg ville desverre ikke anbefale de. Det er hvertfall min mening da :) Og det er ikke bare snille ingredienser i dem desverre. Hvis man tar seg bryet med å sammenligne de med lister (som ligger rundt på nettet) over dårlige ingredienser finner man ut at det ikke bare er bra saker!

Jeg synes både cleansing water og cleansing milk fra decleor er kjempebra!

Skrevet

Bestill time hos en hudpleier, så får du god veiledning om hva slags renseprodukter du bør velge. Har du litt problemer med huden også, er jo det veldig lurt, så slipper du f.eks. å få kviser fordi du bruker feil produkter.

Jeg bruker for øvrig også Simple renseservietter før rensen og det virker kjempebra for meg. Dropper jeg rensen derimot, kommer kvisene med en gang;)

Lykke til!

Skrevet

Tross ingredienser så synes jeg Johnson sine er mye mer behaglig i bruk en simple (fuktigere, ikke så røffe). Blir rød og irritert av simple sine :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...