Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er for så vidt jomfru, men jeg har prøvd å ha sex, men d ble bare vondt, penis kom ikke skikkeli inn. Når jeg selv skal ta en finger inn, så går d helt greit, men når jeg tar to fingrer inn, så kommer det noe mellom fingrene, og om jeg prøver å putte begge fingrene i d samme hullet, så går d ikke, det blir bare vondt fordi denne strengen er i veien. Er dette normalt, at det er en slags streng som går over skjedeåpningen, slik at det blir slags to hull?
Hinata Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Det kan være en rest av jomfruhinnen din kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Det kan være en rest av jomfruhinnen din kanskje? Det tror jeg ikke, for jomfruhinnen er vel 4-5cm innenfor åpningen. Denne strengen er ikke langt inne, den er der hullet starter.
Gjest Niema Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Dere skjønner vel at hun snakker om skjeden + endetarmsåpningen? Troll
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Dere skjønner vel at hun snakker om skjeden + endetarmsåpningen? Troll Oi shit, den var isåfall dårlig! Synes trollene her på KG har tapt seg veldig i det siste
Hinata Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Hvis TS ikke er et troll så kan det være noe av det som er nevnt her
Gjest utlogget nå Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Det er vel litt drøyt å beskylde folk for å være troll hver gang det kommer et spørsmål man ikke har greie på... Jeg hadde akkurat det samme som deg ts, og fikk endelig "mannet" meg opp til å gå til legen med det da jeg var 20. Jeg ble henvist videre for operasjon, og ble operert på gynekologisk poliklinikk, altså jeg fikk dra hjem samme dag. Var under narkose i vel en time. Hvis denne strengen er for tykk til at man greier å ryke den når man har prøvd å ha sex noen ganger er det dessverre ikke noen annen mulighet for enn å gå til lege med det. Som linken til Hinata sier, det er en rest fra skilleveggen i skjeden fra da skjeden ble dannet i mors liv.
Gjest Niema Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Hvis det ikke er trolling så beklager jeg! Har aldri hørt om noe sånt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Det er vel litt drøyt å beskylde folk for å være troll hver gang det kommer et spørsmål man ikke har greie på... Jeg hadde akkurat det samme som deg ts, og fikk endelig "mannet" meg opp til å gå til legen med det da jeg var 20. Jeg ble henvist videre for operasjon, og ble operert på gynekologisk poliklinikk, altså jeg fikk dra hjem samme dag. Var under narkose i vel en time. Hvis denne strengen er for tykk til at man greier å ryke den når man har prøvd å ha sex noen ganger er det dessverre ikke noen annen mulighet for enn å gå til lege med det. Som linken til Hinata sier, det er en rest fra skilleveggen i skjeden fra da skjeden ble dannet i mors liv. Hvordan var det etter at du hadde tatt inngrepet, hadde du sting der nede f.eks? Måtte du holde deg i ro en viss periode? Jeg er livredd for å skulle bli operert, så jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å manne meg opp til et eventuelt inngrep. Skal prøve å ha sex noen ganger til først, så får se om d blir bedre.
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Hei:) Jeg hadde samme problemet, og det fortsatte sjelv om jeg hadde hatt sex. Men når eg fikk meg ny type, som var mer velutrustet, ble den borte. Jeg oppdagde det faktisk ikke før noen uke etterpå, men tror den ble borte under sex med han. Før var den alltid i veien når jeg skulle bruke tamponger ol. men nå er den borte:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Hei:) Jeg hadde samme problemet, og det fortsatte sjelv om jeg hadde hatt sex. Men når eg fikk meg ny type, som var mer velutrustet, ble den borte. Jeg oppdagde det faktisk ikke før noen uke etterpå, men tror den ble borte under sex med han. Før var den alltid i veien når jeg skulle bruke tamponger ol. men nå er den borte:) Hadde du noen form for problemer elr smerte når du hadde sex før denne strengen forsvant? Jeg tenkte kanskje at d var bedre jo mindre penisen var jeg, og at d ville bli mye vondere når en stor penis presser ekstra på strengen...
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #12 Skrevet 17. februar 2010 Hvordan var det etter at du hadde tatt inngrepet, hadde du sting der nede f.eks? Måtte du holde deg i ro en viss periode? Jeg er livredd for å skulle bli operert, så jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å manne meg opp til et eventuelt inngrep. Skal prøve å ha sex noen ganger til først, så får se om d blir bedre. Glemte å svare på denne. Stingene var slike som gikk vekk av seg selv, merket ingenting til dem. Kunne ha sex etter en måned. Måtte ikke holde meg i ro, hadde ikke smerter, og var helt fin etter inngrepet. Jeg var livredd selv, skalv og var helt hvit da jeg kom inn, og sykepleieren som tok i mot meg syntes veldig synd på meg. Men man får en likegyldighetsprøyte før operasjonen, så da jeg ble rullet inn brydde jeg meg overhodet ikke. Snakk med legen din om at du synes dette er veldig skummelt så kan du også få piller mot angst på forhånd. Det er virkelig ekkelt og ubehagelig, men det var utrolig deilig å få det overstått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå