Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Sitter og ser på ny telefon, Sony Ericsson telefon. Desse telefonane heiter en bokstav og et nr. F.eks: Se w995 = WalkMan-telefon..?? Se U10i = Se F100i = Se C510 = Camera..?? Se T707 = Sikkert fleire bokstaver også... Kva betyr desse bokstavane?? nokon som veit, og kan fortelle meg
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg visste bare de to du selv har skrevet opp der, walkman og camera, men nå hadde jeg allerede begynt å svare, så kan iallefall bekrefte det
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no Her kan du se og lese om de ulike telefonene iallefall. Konkret hva tallene og bokstavene betyr vet jeg ikke om du finner noe system på.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Den sida til SE har eg vært innom, men der fann eg igrunn ikkje ut kva bokstavane sto for. Det sto liksom "likt" om alle modellane...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Se C510 = Camera..?? Vet bare at C betyr at det er en Cybershot-modell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå