Ladylucky Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei! vi har forelsket oss helt i mager vaniljekesam :rødme: har brukt denne sammen med oppdelt frukt (banan, eple & appelsin). Noen som har andre forslag på hva jeg kan bruke den til? (hehe ja har spist den med skje også tar gjerne imot middagsforslag på vanlig kesam også, den skal jo ikke koke....
venus_ Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg bruker mager vaniljekesam som yoghurt. Det er også godt å ha det oppå havregrøten, blandet med cottage cheese til banan/eple/melon og kanel, på fruktsalat, i smoothie eller som dip til frukt i biter
BlackBerry Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Vaniljekesam og jordbærsyltøy på vaffler er veldig godt. Sunt alternativ til rømme ( og bedre synes jeg)
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Bruker kesam i stedet for rømme til taco, og i dip. Den uten vanilje da Ellers kan du runde av sauser med den. Bare røre i litt på slutten. F.eks. tomatsaus.
Ladylucky Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2010 Smoothie og på vafler!!! skal definitivt testes ut! Venus_ hva bruker du i smoothie utenom V.kesamen?
venus_ Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Smoothie og på vafler!!! skal definitivt testes ut! Venus_ hva bruker du i smoothie utenom V.kesamen? Frukt og bær(som oftest bringebær, blåbær og banan) og juice.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå