Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Etter att min forlovede valgte sin forlover, har han vært veldig mye sammen med oss. Vi var akkuratt 5 stykker inkl han i syden sammen, og vi har vært på hytta hans i sommer etc....Med andre ord har jeg blitt veldig godt kjent med han. Problemet er bare att jeg faktisk liker ham bedre enn min egen forlovede!Hva gjør jeg?Forteller jeg dette til min forlovede, eller går dette over igjen. Gleder meg jo så utrolig til bryllupet(kjolen er allerede kjøpt!!!)
Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Din forlovedes forlovede er faktisk deg selv, sånn for å være pirkete... Hvis det er din forlovedes forlover du er småforelsket i anbefaler jeg deg å ta en grundig gjennomgang av hodet og hjertet ditt. Er dette bare nerver eller ligger det noe mer bak? Du skylder både deg selv, din forlovede og din forlovedes forlover å rydde opp.....
Barbie Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Æh.. Kanskje du burde avlyse bryllupet? Dersom du er forelsket i en annen,er det vel neppe særlig rettferdig å fullføre denne dagen? Hva med din kommende mann? Fortjener han ikke ei jente som elsker BARE ham? Du skriver at du gleder deg til brylluppet... Spørsmålet er vel heller om du gleder deg til å dele resten av ditt liv med din utkårede! Hvis du ikke kan svare 100% "Ja" på dette,så bør du avlyse hele greia. -Men det var bare min mening!
lillesol20 Skrevet 4. september 2003 #4 Skrevet 4. september 2003 Det er ikke bare "nyhetens interesse", da?
nessi Skrevet 4. september 2003 #5 Skrevet 4. september 2003 Huff da, kan umulig være en morsom problemstilling. Det er jo alltid spennende å bli kjent med/få mer kontakt med nye mennesker, og noen ganger møter man noen man blir veldig fasinert av. Dette vil alltid forekomme, enten man er gift eller ikke, men hva du skal gjøre med det er det bare du selv som kan avgjøre. Det er bare du som vet om du er blitt skikkelig forelsket og dermed bør droppe forloveden din, eller om dette bare er en forbigående ting fordi du har opplevd noe "spennende". Dersom jeg hadde følt meg forelsket i enn annen mann enn min forlovede hadde jeg aldri gjennomført bryllupet. Da hadde jeg ikke vært glad nok i han til å gifte meg.
Diva Skrevet 4. september 2003 #6 Skrevet 4. september 2003 Stemmer i med flere her : Du bør i allefall ta et oppgjør med deg selv. Er det en pitteliten forelskelse som er forbigående, eller ville du heller sett din forlovedes forlover som din kjære ? Selv om du gleder deg til bryllupet og du har kjøpt kjole, så mener jeg at det heller er viktigere å tenke på hvilken vei livet ditt går og med hvem. Din tilkommende bør vel kunne stole på at dere elsker hverandre og BARE hverandre ? Tror du har litt å tenke på jeg. Ønsker deg lykke til
Piñacolada Skrevet 4. september 2003 #7 Skrevet 4. september 2003 Problemet er bare att jeg faktisk liker ham bedre enn min egen forlovede!Hva gjør jeg?Gleder meg jo så utrolig til bryllupet(kjolen er allerede kjøpt!!!) Foreslår at du gifter deg, opplever bryllupet, skiller deg og blir sammen med forloveren. På den måten får du alt i ett. Ærlig talt; er det bryllupet og å ha på deg brudekjolen du gleder deg mest til...?????
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2003 #8 Skrevet 4. september 2003 Vil bare si at du er ikke klar for noe giftemål, og hva ekteskapet innebærer. Du bør ikke gifte deg, og det bør din forlovede få vite.
Gjest Prinsessen Skrevet 5. september 2003 #9 Skrevet 5. september 2003 Vet ikke helt om du bør avlyse, er det ikke ganske vanlig at man blir nervøs en liten stund før bryllupet? Når skal du gifte deg da? Er invitasjonene sendt ut?
Tusenfryd Skrevet 5. september 2003 #10 Skrevet 5. september 2003 "Liker" bedre? Den man skal gifte seg med elsker man fra dypet av sitt hjerte. Det er ikke den man kan leve med - men den man ikke kan leve uten. "Like" noen gjorde man på videregående. Reagerer kraftig på ordvalget ditt som du skjønner. Hvis du fortsatt "liker" så ikke gift deg! Når du virkelig elsker, så vet du. Bortsett fra det så så jeg aldri så mange kjekke menn som da vi hadde satt bryllupsdatoen vår. Jeg har aldri hatt sånn draget på byen som etter det - og selvsagt har jeg flørtet og blitt betatt. Det har helt sikkert han også. Men den tryggheten om at det ikke er noen andre for noen av oss, den har vi - og da gjør det jo ingenting. Så er du betatt, så vet du det etter noen runder emd deg selv. Er det mer, så gjør deg selv og to menn en tjeneste, avlys bryllupet.
September Skrevet 7. september 2003 #11 Skrevet 7. september 2003 Å fytterakker`n sier jeg! Dette var ikke noe særlig.. Når skal dere gifte dere?
Pusekatt Skrevet 7. september 2003 #12 Skrevet 7. september 2003 Reagerer kraftig på ordvalget ditt som du skjønner. Hvis du fortsatt "liker" så ikke gift deg! Når du virkelig elsker, så vet du. Så er du betatt, så vet du det etter noen runder emd deg selv. Er det mer, så gjør deg selv og to menn en tjeneste, avlys bryllupet. HELT enig med Tusenfryd her! Det er det eneste riktige å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå