Gå til innhold

Barnedødsfallet,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva den stakkars lille gutten døde av,

de skrev hjertestans ,men ble han kvalt av noen andre i puterommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som vet hva den stakkars lille gutten døde av,

de skrev hjertestans ,men ble han kvalt av noen andre i puterommet?

Uvitende til dette jeg.. har det stått om det i nyhetene?

Skrevet

Han hadde lagt seg i en leketøy kasse .blå i ansiktet ,og ble så tatt inn i puterommet.

de vet ikke mer ennå.

Skrevet

Hva er det som skjer i danske barnehager for tiden da? Synes det er triste nyheter derfra stadig vekk nå. Eller er det gamle nyheter som trekkes frem på nytt?

Uansett grusomt tragisk - for alle :tristbla:

Skrevet
Hva er det som skjer i danske barnehager for tiden da? Synes det er triste nyheter derfra stadig vekk nå. Eller er det gamle nyheter som trekkes frem på nytt?

Uansett grusomt tragisk - for alle :tristbla:

Jeg tror ikke det er noe som "skjer" i danske barnehager for tida. Men ulykker vil alltid skje med mennesker. Det som er annerledes i dag enn for ti år siden er at vi får vite om alt veldig fort, pga internett osv. Pluss at media nok har endret fokus og derfor raskt hiver seg på sånt. Jeg jobbet i barnehage en kort stund for 15 år siden. Et barn klatret opp på et skap og falt ned. Han ble naturlig nok skadd, måtte på sykehus. Ingen aviser skrev om det, det ville ikke falt media inn å ta tak i en sånn sak den gangen. Heldigvis ble gutten bra igjen, han fikk ingen varige mén. I dag hadde nok denne saken vært slått stort opp i både lokalpresse og de store avisene.

Gjest Gjest_Vibeke_*
Skrevet

Har opplevd et barn som fikk mat i halsen og måtte ha førstehjelp. Ambulanse ble tilkalt , men alt endte bra. Men det kunne gått ille. Man kan ikke slutte gi barna mat i bhg for å forhindre slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...