Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Kan jeg ta med meg femteklasingen min på Pirates of the C. ?
Gjest Mae Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 En normalt utviklet 10/11 åring kan uten problemer se denne filmen- det er en ren eventyrfilm med flotte effekter. Jeg var å så den søndag kveld og storkoste meg, det var mange barn i den alderen som så filmen også og så vidt jeg kunne se stortrivdes de. Mae
Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Ikke for å være slem, men jeg liker ikke avataren din..... Den rett og slett får meg til å skvette hver gang jeg ser den, synes den ser ut som den kommer fra en eller annen skrekkfilm..... Jentungen er straks ti år og litt småskvetten, men bare når det gjelder skumle menn på gata... Jeg tenker som så at hun har sett så masse Pokemon-dritt at det burde ikke være noe problem med noen levende lik som løper rundt.....
Gjest Mae Skrevet 4. september 2003 #4 Skrevet 4. september 2003 Som sagt, ett normalt utviklet barn i den alderen bør ikke ha noe problem med å se denne filmen. Dessuten er den utrolig morsom! Jeg synes avataren min er flott- det er Sally. Mae
Glitterchick Skrevet 4. september 2003 #6 Skrevet 4. september 2003 Jeg synes avataren din er super, Mae! Nightmare before Christmas er en av mine yndlingsfilmer!
Gjest Mae Skrevet 4. september 2003 #7 Skrevet 4. september 2003 Sally i "Nightmare Before Christmas" av Tim Burton- en juvel av en film som jeg har på DVD og som jeg ELSKER! Mae
Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #8 Skrevet 4. september 2003 Jeg visste det måtte være fra en skrekkfilm!!
Gjest Starya Skrevet 4. september 2003 #9 Skrevet 4. september 2003 5. klassingen min elsket filmen. :D
Catzy Skrevet 4. september 2003 #10 Skrevet 4. september 2003 Jeg visste det måtte være fra en skrekkfilm!! <off topic kommentar fra Catzy > Hmmm... du har kanskje ikke så mye peil på film? Nightmare before Christmas er verdens søteste førjuls-film, hvis man har humor som er litt utenfor mainstream. Det er en animert film, dvs en dukkefilm. Handler om Jack som er litt lei av å være kongen av Halloween-feiringen, og rusler en tur i skogen. Der finner han inngangen til Christmas-land, hvor han finner julenissen og en helt annen tilværelse enn traurige Halloween-land. Han bestemmer seg for å overta plassen til julenissen, og setter i gang en noe alternativ jul. Hele filmen er en musikal, med musikk av Danny Elfman, kjent film-musiker. Den er ikke skummel i det hele tatt. Sjekk ut http://halloweentown.org/ for å se flere bilder fra filmen. Catzy
Gjest Mae Skrevet 4. september 2003 #11 Skrevet 4. september 2003 Jeg visste det måtte være fra en skrekkfilm!! Du har tydeligvis ikke greie på film du Tex- for TNBC kan neppe kalles en skrekkfilm. Mae
Gjest Tex Skrevet 4. september 2003 #12 Skrevet 4. september 2003 He he he jeg har overhodet ikke greie på film, det kan jeg (og søstra mi) skrive under på..... Alt som har tittel med "nightmare" i er uaktuellt for meg.....
Glitterchick Skrevet 5. september 2003 #13 Skrevet 5. september 2003 Du burde ikke avskrive denne filmen bare fordi den heter noe med "nightmare". Som Catzy sier er dette en genial lite perle av en film, overhodet ikke skummel, men perfekt hvis man liker litt absurd humor. Tror faktisk at hvis du setter pris på "Pirates"... så vil du like denne også. Er selv stor fan av Tim Burton, mannen bak denne filmen (og filmer som Edward Saksehånd, Mars Attack, Sleepy Hollow), og har de fleste filmene hans på DVD. Det er filmer som tåler å bli sett om og om igjen! :D
Gjest Tex Skrevet 7. september 2003 #14 Skrevet 7. september 2003 Gikk igjennom de femtusen dvd`ene til sambis igår, og fant naturligvis NBC der.... Tittet litt på coveret.... det så ikke så ille ut.... Så jeg tror jeg skal se den snart, jeg. Ellers var vi på Pirates igår, filmen var knallbra!! Femteklassingen min satt godt gjemt i mammas arm innimellom, men det gikk stort sett bra. det var mange andre barn der også og flere som var yngre enn henne. Kanskje det blir flere sene kinokvelder i hovedstaden lørdagene fremover......
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2003 #15 Skrevet 7. september 2003 Burde gå helt fint det. Filmen e ikke så veldig skummel. Akkurat passe for noen i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå