Gå til innhold

Dama har elsker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det hva en "Cuckold" er? Ble forvirra her...visste ikke at de ville oppføre seg som hunder og ligge i andre rom??

Slo det opp her: http://debatt.sol.no/content/cuckold-forum-i-norge

http://www.hemmelig.com/site/a.php?ad=7091

Er alle cuckolds så at de må være svakere enn dama i forholdet og bare passive? :sjenert:

The normal definition of a cuckold is a married man whose wife cheats on him with or without his knowledge (it is usually with the males knowledge and sometimes consent, to be a true "fetish"). A cuckold fetishist is aware of his partner's activity and derives sexual pleasure from it.[3] In this subculture, the female is typically sexually dominant, while the male takes on a submissive role, only becoming involved with her or her partner when she permits it—sometimes remaining altogether celibate. Other arrangements are certainly possible, however.

The desire for the male to enjoy being cuckolded is more related to sexual gratification and less about interpersonal ideals (respect, commisary, between the partners). Sometimes this is part of the their sexual fantasy because they gain sexual arousal through being humiliated. Other times the husband finds pleasure through that of his wife. In a broader context, the contrast between a cuckold and the additional male participant is sometimes used to summarize an individual's personality or behavior and the variability commonly seen in male libidos: the cuckold or beta male suggesting a lack of masculinity or alpha male representing that missing masculinity.[citation needed]

The wife and extramarital participant may both enjoy attempting to actively include him in the act of cuckolding as much as possible through serving her. Some common themes include praising her appearance, attempting to stimulate her sexually at the same time as the additional participant, and generally being engrossed in her enjoyment. It is common for the male to be more absorbed with the female's pleasure than his own.

The wife who enjoys cuckoldry is sometimes referred to as a hotwife or cuckoldress. [4]

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

[[ Dobbelpost ]]

Beklager

Endret av <CupCake>
Skrevet

Ekte mannfolk er tydeligvis en mangelvare.

Signerer;)

Gjest confused
Skrevet

The normal definition of a cuckold is a married man whose wife cheats on him with or without his knowledge (it is usually with the males knowledge and sometimes consent, to be a true "fetish"). A cuckold fetishist is aware of his partner's activity and derives sexual pleasure from it.[3] In this subculture, the female is typically sexually dominant, while the male takes on a submissive role, only becoming involved with her or her partner when she permits it—sometimes remaining altogether celibate. Other arrangements are certainly possible, however.

The desire for the male to enjoy being cuckolded is more related to sexual gratification and less about interpersonal ideals (respect, commisary, between the partners). Sometimes this is part of the their sexual fantasy because they gain sexual arousal through being humiliated. Other times the husband finds pleasure through that of his wife. In a broader context, the contrast between a cuckold and the additional male participant is sometimes used to summarize an individual's personality or behavior and the variability commonly seen in male libidos: the cuckold or beta male suggesting a lack of masculinity or alpha male representing that missing masculinity.[citation needed]

The wife and extramarital participant may both enjoy attempting to actively include him in the act of cuckolding as much as possible through serving her. Some common themes include praising her appearance, attempting to stimulate her sexually at the same time as the additional participant, and generally being engrossed in her enjoyment. It is common for the male to be more absorbed with the female's pleasure than his own.

The wife who enjoys cuckoldry is sometimes referred to as a hotwife or cuckoldress. [4]

TS vil klynke som en hund og ligge på et annet rom enn konen. Er det noe koselig a'?

Gjest confused
Skrevet

Men det er ingen forutsetning for et cuckold-forhold at hun dominerer ham mentalt eller fysisk.

Så for meg ei skikkelig slegge av et kvinnfolk som brettet opp erma som sa "nå skal vi spille hardball!" ei skikkelig buldre som kunne løfte mannen sin med lillefinger'n.

Gjest confused
Skrevet

Opplevelsene med de to brødrene var enda noen hakk sterkere i intensitet, men hver gang satt jeg og runket den vesle pikken min. Jeg elsket å la meg ydmyke og håne, og når de tok henne både vaginalt og analt, da var det hele fullkomment for både min kone og meg.

Jeg er idag 100 % cuckold og får ikke engang sove sammen med min kone. Som regel har hun en eller annen elsker inne i sengen hos seg, mens jeg ligger på et annet rom. Herlig!

hva får kona di fra deg da? kke noe mannfolk å støtte seg til? :tristbla:

Skrevet

TS vil klynke som en hund og ligge på et annet rom enn konen. Er det noe koselig a'?

Vel, dette er tydeligvis et forhold hvor mannen velger å ikke ha et varmt og kjærlig forhold til partnern sin. Folk har alle forskjellige lyster og måter de vil leve livet sitt på.

Jeg kunne aldri gjort noe sånn, jeg bare søkte opp betydningen av ordet i Wikipedia :P

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, dette er tydeligvis et forhold hvor mannen velger å ikke ha et varmt og kjærlig forhold til partnern sin. Folk har alle forskjellige lyster og måter de vil leve livet sitt på.

Jeg kunne aldri gjort noe sånn, jeg bare søkte opp betydningen av ordet i Wikipedia :P

er det ikke noe varme, respekt og kjærlighet i slike forhold?

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom det er barn med i noen av disse forholdene er det også veldig "risky" saker.

Hva med barna når foreldrene ligger i ulike rom, og mor på rom med en annen mann, med far i naborommet? hva skal de fortelle på skolen etter helgen?

Gjest Theresa
Skrevet

Oh good, kunne aldri leve på den måten! Hva med barna... :kaffekopp:

Skrevet (endret)

Det er vel ingenting i wikipediartikkelen som tilsier at de som har slike ordninger ikke kan elske hverandre lidenskapelig. Men jeg vet det finnes folk som mener at S/M, fetisjisme o.l. ikke hører hjemme i et forhold der man elsker hverandre, så man skal vel heller ikke overraskes over at enkelte tenker slik om cuckold-forhold. Ikke noe å gjøre ved, det vil alltid være noen som er "eksperter" på andres følelsesliv og som mener å vite hva disse kan og ikke kan føle.

(Det er selvsagt ikke slik at cuckold-par ikke sover i samme seng. Men de ligger kanskje ikke i samme seng når hun har en elsker på besøk.)

Endret av Cuckold
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hans kone vet om opplegget og får samme frie tøyler som min dama :-)

Til en annen: Jeg er heterofil, og ikke i noe skap.

Dere som er negative, innlegget var bare ment for de som ikke har utforsket dette, men har lyst. Ville dele erfaringen vår. Unødvendig med ekle kommentarer.

PÅ ett forum bør man kunne diskutere og ikke bare være enige vet du :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri hørt om det, noen bra filmer?

Skrevet

Helt sikkert.. jeg vet ikke i praksis hvordan slike forhold fungerer :) kanskje mange varme og kjærlige forhold som dette.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Helt sikkert.. jeg vet ikke i praksis hvordan slike forhold fungerer :) kanskje mange varme og kjærlige forhold som dette.

Det er sikkert vanlige hverdager i slike forhold også, og forhåpentligvis bryr paret seg om hverandre og vil hverandres beste? Skulle tro de hadde annet å være interessert i tillegg til når og med hvem neste sexhappening skal være.

Skrevet

Det er sikkert vanlige hverdager i slike forhold også, og forhåpentligvis bryr paret seg om hverandre og vil hverandres beste? Skulle tro de hadde annet å være interessert i tillegg til når og med hvem neste sexhappening skal være.

Du har sikkert rett, det virker som TS her for eksempel har et mye varmere og godt forhold med sin kjære enn det forklares i Wikipedia artikkelen :) Jeg tror det sikkert er mye varme i disse forholdene selv de ekstreme, selv om det ikke er synelig ved første øyekast men.. ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...