Gjest Magnep Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg tenner utrolig mye på at min deilige, spretne dama på 33 år har sex med andre mannfolk. Det tok litt tid før vi fikk det til, men nå har hun 1 elsker som hun treffer 4-5 ganger i året. Han bor i den andre enden av landet og hun tilbringer 4-5 helger i året i lag med ham. Dette fungerer som en vitamin sprøyte på vårt sexliv og kan anbefales de som er trygge på sitt forhold og har klare retningslinjer. Hun var hos ham forrige helg og sexlivet vårt blomstrer som bare det. Hun forteller meg alt i minste detalj, hva hun gjør med ham og hva han gjør med henne. Jeg tenner på at hun sier han er deilig, og at han har større utstyr enn det jeg har. Det tenner meg at hun får 4-5 orgasmer pr. natt i lag med ham. Elskeren er 45 år, gift. Hun blomstrer etter disse helgeturene, samlivet er helt topp. Elskeren vet at hun forteller meg enhver detalj og synes det er greit. De har ikke kontakt bak min rygg, SMS, mailer, telefoner etc.
Gjest Biscuit Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Så trist for kona til den gifte elskeren?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Du må være litt sånn cuckold eller hva det heter? Eller roter jeg med sexbegrepene.. Uansett tror jeg slett ikke dette er for alle, spesielt ikke det med å fortelle at elskeren har større pikk hehe. Hadde vært mer en dødsinjeksjon enn en vitaminsprøyte for mitt forhold tipper jeg
Gjest Gjest_Kenneth_* Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Dama mi har også en elsker som kommer på besøk noen ganger. Jeg skal bare se på når de holder på og svelge når han kommer. Det funker fint for oss.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Anbefaler dere som tenner på dette om å ta en titt innom www.norcuckold.com
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Dama mi har også en elsker som kommer på besøk noen ganger. Jeg skal bare se på når de holder på og svelge når han kommer. Det funker fint for oss. DU -svelge når han kommer?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Ekte mannfolk er tydeligvis en mangelvare.
¤Pernille¤ Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 DU -svelge når han kommer? Ja, dette er en litt uvant fetisj! Folk liker forskjellige ting, og det synes jeg er kjempeartig og flott!
¤Pernille¤ Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 Men tilbake til tema, synes det er veldig trist for kona til denne elskeren, eller er hun klar over saken hun også? Hvorfor ikke ta del i det alle sammen, i såfall? Virker litt hyggeligere etter min mening, men jeg skal ikke blande meg hvis det funker for dere...!
Gjest utlogget nå Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Gud hjelpe meg... Den dagen jeg tenner på tanken at en annen mann "drar over" dama mi da...Hva er poenget liksom... ...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #12 Skrevet 6. februar 2010 Jeg tenner utrolig mye på at min deilige, spretne dama på 33 år har sex med andre mannfolk. Det tok litt tid før vi fikk det til, men nå har hun 1 elsker som hun treffer 4-5 ganger i året. Han bor i den andre enden av landet og hun tilbringer 4-5 helger i året i lag med ham. Dette fungerer som en vitamin sprøyte på vårt sexliv og kan anbefales de som er trygge på sitt forhold og har klare retningslinjer. Hun var hos ham forrige helg og sexlivet vårt blomstrer som bare det. Hun forteller meg alt i minste detalj, hva hun gjør med ham og hva han gjør med henne. Jeg tenner på at hun sier han er deilig, og at han har større utstyr enn det jeg har. Det tenner meg at hun får 4-5 orgasmer pr. natt i lag med ham. Elskeren er 45 år, gift. Hun blomstrer etter disse helgeturene, samlivet er helt topp. Elskeren vet at hun forteller meg enhver detalj og synes det er greit. De har ikke kontakt bak min rygg, SMS, mailer, telefoner etc. Du tenner mer på ham er det dama di gjør. Hvorfor ikke komme ut av skapet? Dama mi har også en elsker som kommer på besøk noen ganger. Jeg skal bare se på når de holder på og svelge når han kommer. Det funker fint for oss. Enig med den som sa at ekte mannfolk er mangelvare. Tror det må være noe i maten eller vannet som gjør at færre og færre menn har nok testosteron til å elske kvinner.
Gjest Magnep Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Men tilbake til tema, synes det er veldig trist for kona til denne elskeren, eller er hun klar over saken hun også? Hvorfor ikke ta del i det alle sammen, i såfall? Virker litt hyggeligere etter min mening, men jeg skal ikke blande meg hvis det funker for dere...! Hans kone vet om opplegget og får samme frie tøyler som min dama :-) Til en annen: Jeg er heterofil, og ikke i noe skap. Dere som er negative, innlegget var bare ment for de som ikke har utforsket dette, men har lyst. Ville dele erfaringen vår. Unødvendig med ekle kommentarer.
sexomaniac Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Hurra for cuckolding! Har nylig blitt "vervet" av et par til å være elskeren hennes. Deilig tanke, og de er mitt første par. Sexomaniac
Gjest Lassemann Skrevet 10. februar 2010 #15 Skrevet 10. februar 2010 Hurra for cuckolding! Har nylig blitt "vervet" av et par til å være elskeren hennes. Deilig tanke, og de er mitt første par. Sexomaniac Vi brukte 2 år på å finne en "oppegående" elsker til dama. Så utrolig mye useriøst på alle kontaktsider, falske profiler, feige mannfolk. Vi fant "vår" mann på et utested i Tromsø og dama har møtt ham regelmessig i 3 år ca. Hvordan kom dere i kontakt?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #16 Skrevet 10. februar 2010 asjj og du er stolt over å være en mann, hadde tatt livet av meg
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #18 Skrevet 11. februar 2010 For noen tullinger Bare lurte på om det heter det samme når det er mannen som har elskerinne og dama som vil ha detaljer? cuckold!
Gjest Lisa28 Skrevet 12. februar 2010 #19 Skrevet 12. februar 2010 Jeg tenner utrolig mye på at min deilige, spretne dama på 33 år har sex med andre mannfolk. Det tok litt tid før vi fikk det til, men nå har hun 1 elsker som hun treffer 4-5 ganger i året. Han bor i den andre enden av landet og hun tilbringer 4-5 helger i året i lag med ham. Dette fungerer som en vitamin sprøyte på vårt sexliv og kan anbefales de som er trygge på sitt forhold og har klare retningslinjer. Hun var hos ham forrige helg og sexlivet vårt blomstrer som bare det. Hun forteller meg alt i minste detalj, hva hun gjør med ham og hva han gjør med henne. Jeg tenner på at hun sier han er deilig, og at han har større utstyr enn det jeg har. Det tenner meg at hun får 4-5 orgasmer pr. natt i lag med ham. Elskeren er 45 år, gift. Hun blomstrer etter disse helgeturene, samlivet er helt topp. Elskeren vet at hun forteller meg enhver detalj og synes det er greit. De har ikke kontakt bak min rygg, SMS, mailer, telefoner etc. Din dame er heldig, skulle ønske min nåværende var som du. Har luftet dette for ham noen ganger, men dette er totalt uaktuelt. Må respektere det.
Gjest Gjest_koselig_* Skrevet 13. februar 2010 #20 Skrevet 13. februar 2010 Jeg tenner utrolig mye på at min deilige, spretne dama på 33 år har sex med andre mannfolk. Det tok litt tid før vi fikk det til, men nå har hun 1 elsker som hun treffer 4-5 ganger i året. Han bor i den andre enden av landet og hun tilbringer 4-5 helger i året i lag med ham. Dette fungerer som en vitamin sprøyte på vårt sexliv og kan anbefales de som er trygge på sitt forhold og har klare retningslinjer. Hun var hos ham forrige helg og sexlivet vårt blomstrer som bare det. Hun forteller meg alt i minste detalj, hva hun gjør med ham og hva han gjør med henne. Jeg tenner på at hun sier han er deilig, og at han har større utstyr enn det jeg har. Det tenner meg at hun får 4-5 orgasmer pr. natt i lag med ham. Elskeren er 45 år, gift. Hun blomstrer etter disse helgeturene, samlivet er helt topp. Elskeren vet at hun forteller meg enhver detalj og synes det er greit. De har ikke kontakt bak min rygg, SMS, mailer, telefoner etc. Gratulerer, høres kjempekoselig ut for deg og barna! Dette burde mor i huset gjøre oftere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå