Gå til innhold

Hatt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Den ble alt for mye bløtekake for meg selv om jeg vanligvis synes det er veldig gøy med hatter!

Dessuten er den ikke ment for mennesker såvidt jeg kan tyde av teksten. Det står miniatyrhatter som vedkommende lager selv som passer til dukker e.l.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ha slør, men da jeg fant denne på nettet syns jeg den var så utrolig original og kul!!!!

/quote]

Tror du er fin med slør jeg........ :roll::roll::roll::roll:

Hvis ikke, så støtter jeg med heller til den øverste linken til Scorpina med hatter.

..... ikke den hatten :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniatyrhatter?!?!?!? Øh.??? :-? Mneeeii...hvis du går videre bak i den linken jeg la inn litt lenger oppe så er dette et firma som lager ordentlige hatter ja.

Kunne bl.a se kopi av den berømte "Titanic" hatten som Kate Winslet hadde på seg i filmen bært av forskjellige damer. http://www.ladycynthia.com/Client_Album/La...dies_Hats_6.htm

Skjønt - hva PRIS er for disse hattene - sier historien intet om....*synd* Mest sannsynlig må man sende en forespørsel til dem. Masse lekkert var det uansett der. Vi "Ola-Dunk-kvinnfolk" er litt for redde for å gå med hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...