Gjest Kvinneinød Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei! Jeg har allerede domene og skal lage en nettside som er enkel og lage og ikke minst enkel og bruke/endre. Noen som vet hvor jeg kan finne sånt? (gjerne billig el gratis) Har domene fra domeneshop og webhotell på samme plass. Takk for hjelpen!
Henkie Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Hei! Jeg har allerede domene og skal lage en nettside som er enkel og lage og ikke minst enkel og bruke/endre. Noen som vet hvor jeg kan finne sånt? (gjerne billig el gratis) Har domene fra domeneshop og webhotell på samme plass. Takk for hjelpen! Du skriver ikke om du har Mac eller PC Hvis du har Mac, har den iWeb installert som standardprogram. Der lager du egen nettside profft og superenkelt. Har du PC må andre enn meg svare...
Temposonic Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har nevnt det før og i andre tråder her. Jeg anbefaler WordPress, mange forbinder det med blogging, men det fungerer utmerket som CMS (innholds styring), og er utrolig brukervennlig. Man kan laste ned ferdige themes eller lage sine egne, begge deler er overraskende enkelt. WordPress Hvis du trenger hjelp til å sette det opp så bare spør.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 jamc: Tusen takk for svar! Men om jeg skal bruke eget domene - kan jeg da bruke WordPress? Kan domeneshop legge inn side fra WordPress?
Friheten Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Du kan bruke wordpress uansett om du har et eget domene eller ikke. Hva er navnet på domenet ditt? eks: dittdomene.no? Jeg har gjort dette mange ganger før, så jeg kan godt hjelpe deg å installere wordpress med et fint design for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå