Gjest TS Skrevet 6. februar 2010 #1 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg skal lage en en spicy thairett med scampi. Sausen er basert på tomater og kokosmelk. Den serveres med fersk koriander og ris. Er det noen som har tips til hvilken sort brød som kan passe til? (helst en hjemmebakt variant) Retten kan minne litt om chilicrab om noen har smakt det og det hadde vært godt med brød til som man kan dyppe i sausen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #2 Del Skrevet 6. februar 2010 Vi pleier alltid å ha baguetter/ loff med hvitløkssmør til chillikrabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Del Skrevet 6. februar 2010 Man skal ikke ha brød til thaimat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #4 Del Skrevet 6. februar 2010 Man skal ikke ha brød til thaimat... Får da stadig vekk toast servert til satay-kylling når jeg er i thailand. Brød og ris er kanskje litt pose og sekk (som mormor som serverte poteter til spaghettien), men om det skal være dyppebrød så ville jeg brukt et lyst og crispy et. F eks en dag gammel baguett kuttet opp i skiver på langs og toastet under grillen i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 6. februar 2010 #5 Del Skrevet 6. februar 2010 Nan brød kan være godt til Det går ann å kjøpe det ferdig på butikken men her er en oppskrift og: http://mattips.org/oppskrift-pa-nanbr%C3%B8d/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå