Gjest bryna:) Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har lyst til å få fikset bryna mine hos en proff. Har noen anbefalinger her i oslo jeg kan dra til? Helst hos en hudpleier, har nappet hos frisører før og ikke alltid fått det reustaltet jeg har lyst på
psawyer Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Har sett Fred hos Jan Thomas Studio bli anbefalt på maaaange blogger, og før/etter-bildene viser at han er veldig flink! Han er vel Norges eneste bryn-stylist, hehe...
Virilja Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Han Fred er jo helt utrolig! Men det kan iblant bli litt for ekstremt De fleste hudpleiere skal være ganske flinke. Det er en stor del av utdanningen (Er hudpleiestudent og jeg napper som bare det )
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Han Fred er jo helt utrolig! Men det kan iblant bli litt for ekstremt De fleste hudpleiere skal være ganske flinke. Det er en stor del av utdanningen (Er hudpleiestudent og jeg napper som bare det ) Tenker på å gå til Fred, hva mener du med litt for ekstremt? Er det slik at bare kjendiser går til han eller går helt vanlige folk til han også?
Gjest bryna:) Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 fred ja, kanskje jeg kan prøve meg der:D Håper at ikke bare kjente folk går bort dit, om dere vet no?
Gjest Gjest_Millie_* Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Koster visstnok 700 kr hos Fred, men bildene jeg så vitner om at det er magisk det han gjør. Vil også prøve! Håper jeg får igjen mye på skatten...
Virilja Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Tenker på å gå til Fred, hva mener du med litt for ekstremt? Er det slik at bare kjendiser går til han eller går helt vanlige folk til han også? Har hørt at han er veldig flink, men også at han kan få noen til å se ut som noen helt andre. Med varierende resultat. Hehe Men 700 for bryn er jo også litt vel dyrt?
Aryia Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 700?! Dyrt!! Ei venninne av meg som bor i Oslo får brynene ordnet hos Bislett hudpleie (noe sånt..), og er veldig fornøyd
Virilja Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Ja, jeg ordner også hod hudpleier. Hos oss går det inn i en vanlig behandling, men jeg tviler på at man skal betale så mye mer enn 200-250 hvis man går for bare det. Man kan jo vokse brynene også
Aryia Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Ja, jeg ordner også hod hudpleier. Hos oss går det inn i en vanlig behandling, men jeg tviler på at man skal betale så mye mer enn 200-250 hvis man går for bare det. Man kan jo vokse brynene også Er vel rundt 200 som er "normal" pris i mine øyne hvertfall, jeg ville ikke betalt noe særlig mer enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå