Gå til innhold

Fikse bryna hos en profosjonell?

Anbefalte innlegg

Gjest bryna:)
Skrevet

Jeg har lyst til å få fikset bryna mine hos en proff.

Har noen anbefalinger her i oslo jeg kan dra til? Helst hos en hudpleier, har nappet hos frisører før og ikke alltid fått det reustaltet jeg har lyst på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling. Napper brynene selv.

Skrevet

Har sett Fred hos Jan Thomas Studio bli anbefalt på maaaange blogger, og før/etter-bildene viser at han er veldig flink! Han er vel Norges eneste bryn-stylist, hehe...

Skrevet

Han Fred er jo helt utrolig! Men det kan iblant bli litt for ekstremt :eeeh:

De fleste hudpleiere skal være ganske flinke. Det er en stor del av utdanningen (Er hudpleiestudent og jeg napper som bare det :jepp: )

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet
Han Fred er jo helt utrolig! Men det kan iblant bli litt for ekstremt :eeeh:

De fleste hudpleiere skal være ganske flinke. Det er en stor del av utdanningen (Er hudpleiestudent og jeg napper som bare det :jepp: )

Tenker på å gå til Fred, hva mener du med litt for ekstremt? Er det slik at bare kjendiser går til han eller går helt vanlige folk til han også?

Gjest bryna:)
Skrevet

fred ja, kanskje jeg kan prøve meg der:D

Håper at ikke bare kjente folk går bort dit, om dere vet no?:)

Gjest Gjest_Millie_*
Skrevet

Koster visstnok 700 kr hos Fred, men bildene jeg så vitner om at det er magisk det han gjør.

Vil også prøve! Håper jeg får igjen mye på skatten...

Skrevet
Tenker på å gå til Fred, hva mener du med litt for ekstremt? Er det slik at bare kjendiser går til han eller går helt vanlige folk til han også?

Har hørt at han er veldig flink, men også at han kan få noen til å se ut som noen helt andre. Med varierende resultat. Hehe

Men 700 for bryn er jo også litt vel dyrt?

Skrevet

700?! Dyrt!! Ei venninne av meg som bor i Oslo får brynene ordnet hos Bislett hudpleie (noe sånt..), og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Ja, jeg ordner også hod hudpleier. Hos oss går det inn i en vanlig behandling, men jeg tviler på at man skal betale så mye mer enn 200-250 hvis man går for bare det.

Man kan jo vokse brynene også;)

Skrevet
Ja, jeg ordner også hod hudpleier. Hos oss går det inn i en vanlig behandling, men jeg tviler på at man skal betale så mye mer enn 200-250 hvis man går for bare det.

Man kan jo vokse brynene også;)

Er vel rundt 200 som er "normal" pris i mine øyne hvertfall, jeg ville ikke betalt noe særlig mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...