Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det neon gutter der ute soom har fått en sugejobb som skiller seg spesielt ut? Som dere husker spesielt! Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 6. februar 2010 #2 Del Skrevet 6. februar 2010 Et par ganger har jeg blitt sugd med andre til stede. Det har gitt ekstra spenning. Ute i det fri er deilig...kontrasten mellom varm munn og "vind" som kjøler. De sterkeste orgasmene har jeg nok hatt med partnere som kjenner meg godt og som spiller på hele registeret (munn...tunge...hender...pikk...baller...rumpehull...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Del Skrevet 6. februar 2010 Beste sugejobben fikk jeg av en annen gutt faktisk :rødme: En god kompis og jeg eksperimentera litt i ungdommen, og husker godt en spesiell gang når vi gjorde 69'eren der vi holdt på sikkert i over en time, og i alle slags vinkler og stillinger, med en finger i rumpehullet samtidig og slikking/suging av ballene i tillegg. Sukk... den som kunne blitt tatt tilbake til den spennende tiden der (som var ca 15 år siden). Ingen kvinne har enda klart å suge meg så godt som det han gjorde I dag er vi begge gift med hver vår supre kvinne. Det ble med de få gangene i ungdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt87 Skrevet 6. februar 2010 #4 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Masse spytt, blanding mellom munn og hånd på kuk/pung samtidig som det var en liten masasjestav oppi rumpa som traff rett på prostatan. Og attpåtil svelgte hun etterpå Har hatt til gode å hatt en så intensiv opplevelse igjen.. Like før knærne svikta! Hadde jeg ikke lent meg mot en vegg så hadde jeg gått rett ned. Endret 6. februar 2010 av Gutt87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ole_* Skrevet 6. februar 2010 #5 Del Skrevet 6. februar 2010 Også jeg har fått den beste sugejobben fra en av samme kjønn. Skjedde på en ferietur i Spania for lenge lenge siden, etter ganske heftig festing havnet jeg på et slags nachspiel med bl.a. en skikkelig homomann. Ikke så veldig homo jeg men det endte med at han forførte meg, og jeg syntes det var spennende med noe nytt, var utrolig nok villig jeg, og det endte med at han sokket meg helt fram inne på et slags soverom ved siden av partyrommet. Angrer ikke på det, var kjempedeilig.... Han var utrolig flink med munnen sin! Dette kunne han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Del Skrevet 6. februar 2010 Ingen kvinne kan måle seg med menn når det gjelder suging og intensitet. Den beste opplevelsen var med en annen gutt. Bombe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maude Skrevet 6. februar 2010 #7 Del Skrevet 6. februar 2010 Siden flere av mennene her har svart at menn gir de beste BJs, så blir jeg selvsagt nysgjerrig... Jeg vet selv at jeg er ganske god, men vil stadig forbedre meg. Hva er det menn gjør som er så forskjellig? Do tell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #8 Del Skrevet 6. februar 2010 Siden flere av mennene her har svart at menn gir de beste BJs, så blir jeg selvsagt nysgjerrig... Jeg vet selv at jeg er ganske god, men vil stadig forbedre meg. Hva er det menn gjør som er så forskjellig? Do tell! Saken er vel heller at en mann vet eksakt hvordan det føles - både når det gjelder å gi og å få. Det handler heller ikke bare om sugejobben. Også det at det er litt tabu og spennende gjorde det ekstra seksuelt og deilig. Det en type kåthet og nytelse som kun to menn kan oppleve sammen. Har virkelig aldri opplevd det samme med en dame, dessverre - uansett hvor mye hun nyter, suger, slikker og gulper i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ole_* Skrevet 6. februar 2010 #9 Del Skrevet 6. februar 2010 Siden flere av mennene her har svart at menn gir de beste BJs, så blir jeg selvsagt nysgjerrig... Jeg vet selv at jeg er ganske god, men vil stadig forbedre meg. Hva er det menn gjør som er så forskjellig? Do tell! Vanskelig å si det. Vatiasjonen mellom veldig intenst og sakte og rolig kanskje. De fleste jentene som har sugd meg har liksom holdt et jevn----------------------------------tempo hele tiden. Litt småkjedelig etter noen minutter. Ellers hadde jeg jo fantasert om mann en god stund før jeg endelig fikk bj av en, bryte tabuer og bli sugd av en kjekk mann, drømmer om det enda jeg..... Jeg har aldri kommet så fort før som da han gjorde det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylvina_* Skrevet 6. februar 2010 #10 Del Skrevet 6. februar 2010 Men det er da helt vanlig at menn blir skjelven i knærne av suging? Kjæresten min klarer ikke å stå når jeg suger ham, han blir så gele i beina at han faller hvis han prøver å stå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #11 Del Skrevet 6. februar 2010 Vanskelig å si det. Vatiasjonen mellom veldig intenst og sakte og rolig kanskje. De fleste jentene som har sugd meg har liksom holdt et jevn----------------------------------tempo hele tiden. Litt småkjedelig etter noen minutter. Ellers hadde jeg jo fantasert om mann en god stund før jeg endelig fikk bj av en, bryte tabuer og bli sugd av en kjekk mann, drømmer om det enda jeg..... Jeg har aldri kommet så fort før som da han gjorde det med meg. Me too. Finnes ikke noe bedre enn å bli sugd av en kjempekjekk mann. Heaven. :rødme: Det beste er jo at mange homser er så fantastisk nydelige, så det å bli begjært av en råvakker mann er rett og slett superdeilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ole_* Skrevet 6. februar 2010 #12 Del Skrevet 6. februar 2010 Me too. Finnes ikke noe bedre enn å bli sugd av en kjempekjekk mann. Heaven. :rødme: Det beste er jo at mange homser er så fantastisk nydelige, så det å bli begjært av en råvakker mann er rett og slett superdeilig. Enig. men det skal være en "ordentlig" mann. Gjerne typisk nydelig homse, men ikke for glatt heller, litt skjegg tenner meg. Enten litt maskulin homse eller veeeeldig feminin, nydelig TV f.eks. Og jeg vil kjenne at hans også vokser mens han har min i munnen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2010 #13 Del Skrevet 6. februar 2010 Enig. men det skal være en "ordentlig" mann. Gjerne typisk nydelig homse, men ikke for glatt heller, litt skjegg tenner meg. Enten litt maskulin homse eller veeeeldig feminin, nydelig TV f.eks. Og jeg vil kjenne at hans også vokser mens han har min i munnen.... Selvsagt blir den stor mens de suger. Begge blir jo like kåte. Det mannlig lem det nydeligste som finnes. Yummy. Gleder meg til å suge en mann selv. Har faktisk ikke gjort det enda. ;( Misunner han gjesten der oppe som har fått oppleve 69'eren med en mann. Det må jo være den ultimate sexopplevelsen for hvilken som helst ung og kåt mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 6. februar 2010 #14 Del Skrevet 6. februar 2010 Beklager å bry meg, men dette forumet bikker mer og mer over til å bli "Homseguiden" spør du meg. Er vel kanskje naturlig siden mer femi gutter vil klikke inn på disse sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 6. februar 2010 #15 Del Skrevet 6. februar 2010 Beklager å bry meg, men dette forumet bikker mer og mer over til å bli "Homseguiden" spør du meg. Er vel kanskje naturlig siden mer femi gutter vil klikke inn på disse sidene? Utrolig mange homser her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ole_* Skrevet 6. februar 2010 #16 Del Skrevet 6. februar 2010 Selvsagt blir den stor mens de suger. Begge blir jo like kåte. Det mannlig lem det nydeligste som finnes. Yummy. Gleder meg til å suge en mann selv. Har faktisk ikke gjort det enda. ;( Misunner han gjesten der oppe som har fått oppleve 69'eren med en mann. Det må jo være den ultimate sexopplevelsen for hvilken som helst ung og kåt mann. Den ultimate sexopplevelsen ja! 69 med annen mann må være det deiligste på jord..... Men også en større homseorgie, masse menn sammen.....tenk på all den deilige spruten da! Alle unge kåte menn burde oppleve dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå