Gjest trenger råd Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei! Jeg trenger en varm jakke som tåler hvertfall minus 20 grader. Noen som har en jakke å anbefale da?
Gjest TS Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Dunjakke/boblejakke? finst jo mange forskjellige dunjakker så lurte på hvilke som tåler ca minus 20 grader. Har flere boblejakker men ingen som forsatt holder meg varm når det er så kaldt som minus 20 grader. Derfor jeg trenger tips om hvilken jakken jeg bør kjøpe for å holde meg varm
Gjest Gjest_siv_* Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 finst jo mange forskjellige dunjakker så lurte på hvilke som tåler ca minus 20 grader. Har flere boblejakker men ingen som forsatt holder meg varm når det er så kaldt som minus 20 grader. Derfor jeg trenger tips om hvilken jakken jeg bør kjøpe for å holde meg varm Var en best i test et sted på nettet til 7000 kr..til den som har råd til det..jeg kjenner ingen..
Gjest TS Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Var en best i test et sted på nettet til 7000 kr..til den som har råd til det..jeg kjenner ingen.. Hehe tenkte på noe litt billigere da.. Maks 5000kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå