Tusenfryd Skrevet 5. september 2003 #21 Skrevet 5. september 2003 For meg må det gjerne serveres hjemmebrent i bryllup! Men jeg er nødt til å få vite det så jeg kan la være å drikke. Blir nemlig meget syk av det, og det blir mange andre også. Så server det - men aldri uten å opplyse om det! Smulgersprit - drikker noen fortsatt det? Dumt av dem... viser det seg...
Gjest Tex Skrevet 5. september 2003 #22 Skrevet 5. september 2003 Smulgersprit - drikker noen fortsatt det? Dumt av dem... viser det seg... Åssen da? Jeg har aldri hørt at noen har blitt syke av danskebåten-sprit....
nessi Skrevet 5. september 2003 #23 Skrevet 5. september 2003 Kommer jo litt an på hvor man smugler fra' date=' det er ikke mye tull med sprit fra Sverige[/quote'] Ikke spriten fra systembolaget.......men sprit på 5 literskanner fra Sverige hadde ikke jeg turt å smake på ....metanol...*grøss* :o
sala Skrevet 5. september 2003 #24 Skrevet 5. september 2003 Herregud, at dere gidder! Jada,- det er vanlig med både hb og smuglersprit. Jada, noen synes sikkert det er godt også. Men,- DET ER ULOVLIG ETTER NORSK LOV!
Tusenfryd Skrevet 5. september 2003 #25 Skrevet 5. september 2003 Åssen da? Jeg har aldri hørt at noen har blitt syke av danskebåten-sprit.... Nei, ikke slik selvsmuglet og selvkjøpt sprit selvsagt - men type smuglersprit man får kjøpt billig av noen som kjenner noen... noen har denne sommeren erfart at det var lite smart.
Gjest Tex Skrevet 5. september 2003 #26 Skrevet 5. september 2003 Nei, er du gæærn, sånne sjanser hadde jeg aldri tatt! Forøvrig er jeg så pysete at jeg nesten tisser på meg dersom jeg skal over grensa og har med meg en sånn liten 15 ml Baileys for mye...
monja Skrevet 5. september 2003 #27 Skrevet 5. september 2003 I vårt bryllup spurte gjestene etter "karsk sprit", men det hadde ikke vi. Endte med at en av gjestene henta en flaske medbrakt i bilen, og det ble den eneste spriten som ble drukket opp....
Annie Skrevet 5. september 2003 #28 Skrevet 5. september 2003 HB smaker HB uansett!!! USJ og ÆSJ!!!!! Ville aldri verden hatt det i mitt bryllup. Harryfaktoren trekkes betraktelig opp i mine øyne med HB, uansett hvor "god" den er..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå