Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Om akkurat en måned har jeg ball i 1.klasse på videregående. På invitasjonen står det at antrekket skal være veldig pent, men at vi ikke trenger å komme i ballkjoler. Jeg vil så gjerne bli fin på det ballet! Nå følte jeg selv at jeg hørtes ganske overfladisk ut, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.

Nå trenger jeg hjelp til å finne fine, pyntede kjoler som ikke er ballkjoler. Jeg håper også at det ikke trenger å være så altfor dyrt, på grunn av en kombinasjon av at jeg har ganske lite penger og at det kanskje ikke er en kjole jeg kommer til å bruke veldig ofte! Hvis noen vil kommer med forslag til helt antrekk (inkl. hår f.eks. PS! vet at det egentlig ikke er dette forumet), tas det virkelig i mot med stor takk. :klemmer:

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du forteller hvor du bor er det litt lettere å anbefale butikker!

Skrevet

Jeg bor veldig nærme Oslo, og der går det vel helt sikkert an å finne noe! :) Jeg bare aner ikke hvor jeg skal starte, om du skjønner. Hvis noen har nettbutikker tar jeg gjerne også i mot det!

Skrevet

Jeg var på ball i fjor. Da kjøpte jeg kjole på Coast. Finnes en butikk i bogstadveien og på Byporten. De har både enkle og fine kjoler, og ordentlige ballkjoler.

Skrevet

Stemmer for Coast jeg også, har funnet utrolig mange kjoler der. De er imidlertid litt dyre, så et alternativ kan være Oasis. De har jo mange butikker, og har en i bogstadveien ikke langt fra Coast:)

Lykke til:)

Skrevet

I tillegg til de som allerede er nevnt: Dollarosa på Gunerius (litt dyrt), Floyd på Grünerløkka, og Pink Chili i Bogstadveien. X Company på Byporten har også en del fine kjoler til under tusenlappen.

Skrevet

Takk for mange gode forslag :)

Jeg, for min del, har sett litt på asos sine hjemmesider, da jeg synes det er utrolig lettvint å bestille på nett når jeg har så lite tid til å dra i butikker. Har imidlertidig ikke truffet helt blink. Har funnet noen fine kjoler selvsagt, men jeg vet ikke om de kan brukes på ball selv om det ikke er prinsessekjoler vi skal ha.

Hva synes dere om denne hvis man gjør noe annet med håret og har noen fine smykker? Jeg vet ikke, jeg må bare spørre for å få vite hva folk synes.

Skrevet (endret)

Litt vel kort når den også er stroppeløs, synes jeg.

(Men jeg må innrømme å ha vist meg offentlig i like kort kjole da jeg gikk på videregående... :fnise: )

Til et ball, selv om det tydeligvis er et mindre formelt ball (er det da strengt tatt "ball"?) ville jeg gått for noe med litt mer lengde og vidde i skjørtet, i hvert fall. Noe sånt som dette eller dette. (Bare for å vise snittet.)

Endret av Virvel
Skrevet
Stemmer for Coast jeg også, har funnet utrolig mange kjoler der. De er imidlertid litt dyre, så et alternativ kan være Oasis. De har jo mange butikker, og har en i bogstadveien ikke langt fra Coast:)

Lykke til:)

Sant at det er dyrt på Coast. Jeg var innom butikken på lørdag og det var 50-70% rabatt på en del kjoler.

Skrevet

Den var veldig fin. :)

Det sikreste er vel forresten å høre hva de andre jentene skal gå med. Det er jo kjipt både å være for mye og for lite pyntet.

Skrevet

Veldig enig med det Virvel sier. De kjolene som ble foreslått var fine.

Skrevet
Sant at det er dyrt på Coast. Jeg var innom butikken på lørdag og det var 50-70% rabatt på en del kjoler.

Oi oi, gjett om jeg skal på Coast i morgen!! :) Har ikke noe ball å skylde på, men man kan vel aldri få nok av disse kjolene?! :fnise:

Skrevet
Den var veldig fin. :)

Det sikreste er vel forresten å høre hva de andre jentene skal gå med. Det er jo kjipt både å være for mye og for lite pyntet.

Enig, jeg kommer til å høre etter hva de andre også skal ha på seg! Men det er ingen som vet enda, og jeg synes det er så greit å være ute i god tid. Har alltid hatt en tendens til å komme på to dager før at jeg ikke har noe av det jeg trenger, og da blir alt veldig stress :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...