Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg handler for 800 kroner på feelunique.com, som sier at de frakter gratis, blir det noe ekstra utgifter i moms og tollavgifter? Eller holder det med at jeg betaler de 800 kronene jeg blir opplyst om for varene? Med andre ord; får jeg noen overraskende ekstrautgifter av å handle der? Eller kommer det an på hvor mye jeg handler? jeg har aldri handlet på en utenlandsk nettbutikk før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja - det gjør det (hvis ikke du har veldig flaks og pakken ikke blir stoppet i tollen). Men akkurat fra Feelunique kan du få refundert disse utgiftene. Mer info her.

http://www.hildechristina.com/nettbutikker-og-toll

Jeg sendte mail til feelunique angående det jeg leste i linken du la ved. Håper det stemmer, selv om det høres litt for godt ut til å være sant. Jeg har kastet all sminken min, så det hadde vært fint om jeg slapp å blakke meg totalt for å få sminket meg ;)

Skrevet
Jeg sendte mail til feelunique angående det jeg leste i linken du la ved. Håper det stemmer, selv om det høres litt for godt ut til å være sant. Jeg har kastet all sminken min, så det hadde vært fint om jeg slapp å blakke meg totalt for å få sminket meg ;)

Du vil bli positivt overrasket :-)

Skrevet

De gjør det som står i linken. Jeg har sendt de scannet kvittering sammen med noen ord i en mail flere ganger og alltid fått refundert toll/mva-utgifter.

Skrevet

Så gledelige nyheter jeg fikk til morgenkaffen da, nå er det ikke lenge til kontoen får seg et innhugg :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...