Kala Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hvis jeg handler for 800 kroner på feelunique.com, som sier at de frakter gratis, blir det noe ekstra utgifter i moms og tollavgifter? Eller holder det med at jeg betaler de 800 kronene jeg blir opplyst om for varene? Med andre ord; får jeg noen overraskende ekstrautgifter av å handle der? Eller kommer det an på hvor mye jeg handler? jeg har aldri handlet på en utenlandsk nettbutikk før..
Miko Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Ja - det gjør det (hvis ikke du har veldig flaks og pakken ikke blir stoppet i tollen). Men akkurat fra Feelunique kan du få refundert disse utgiftene. Mer info her. http://www.hildechristina.com/nettbutikker-og-toll
Kala Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Ja - det gjør det (hvis ikke du har veldig flaks og pakken ikke blir stoppet i tollen). Men akkurat fra Feelunique kan du få refundert disse utgiftene. Mer info her. http://www.hildechristina.com/nettbutikker-og-toll Jeg sendte mail til feelunique angående det jeg leste i linken du la ved. Håper det stemmer, selv om det høres litt for godt ut til å være sant. Jeg har kastet all sminken min, så det hadde vært fint om jeg slapp å blakke meg totalt for å få sminket meg
Perledrøm Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg sendte mail til feelunique angående det jeg leste i linken du la ved. Håper det stemmer, selv om det høres litt for godt ut til å være sant. Jeg har kastet all sminken min, så det hadde vært fint om jeg slapp å blakke meg totalt for å få sminket meg Du vil bli positivt overrasket :-)
Miko Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg sendte mail til feelunique angående det jeg leste i linken du la ved. Håper det stemmer, selv om det høres litt for godt ut til å være sant. Jeg har kastet all sminken min, så det hadde vært fint om jeg slapp å blakke meg totalt for å få sminket meg De gjør det som står i linken. Jeg har sendt de scannet kvittering sammen med noen ord i en mail flere ganger og alltid fått refundert toll/mva-utgifter.
Kala Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2010 Så gledelige nyheter jeg fikk til morgenkaffen da, nå er det ikke lenge til kontoen får seg et innhugg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå