Gå til innhold

Overraske han med SMS?

Gjest kioo

Anbefalte innlegg

Jeg ble kjent med en gutt på nettet, - vi pratet maaange timer og liker hverandre så godt ;) Jeg glemte å spørre han om mob. nr.

Ikke hørt fra han på en uke, - har hatt eksamener og slik.

Savner å snakke med han ;)

Men fant på gulesider, - hadde du likt å få en liten hei-sms fra en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_jente24_*

Jeg har vært borti samme situasjon. Flørtet på nettet. PLutselig ut av det blå kom en tekstmelding fra fyren på mobilen min...

Jeg følte meg invadert, siden jeg ikke var klar for å gi bort nummeret mitt. Tenkte med en gang at når han har mobilnr mitt, så har han adressen min osv. Som noen over nevner - stalkertendens. Og jeg ble redd og backet fullstendig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... Jeg gjorde dette en gang med en gutt jeg flørtet med. Vi ble avbrutt i en msn-samtale fordi nettet var nede. Da fant jeg mobilnummeret og sendte sms. Tenkte aldri at han skulle reagere negativt på det. Og han svarte jo på den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil synes det er greit, andre igjen ikke. Så enkelt er det. Jeg ville ikke tatt sjansen. Hvorfor ikke bare ta kontakt igjen over nettet, og deretter spørre om nummeret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes folk er rimelig hysteriske om de blir satt ut av at noen kan finne mobilnummeret deres. Om jeg for eksempel har flørtet med en gutt på en fest, synes jeg ikke det er noe rart om han etterpå får tak i nummeret mitt og sender en sms. Det er faktisk det som er naturlig å gjøre, når man ikke har utvekslet nummer. I disse tider er slik informasjon lett tilgjengelig, og om man ikke tåler konsekvensen av det får man bare skaffe seg hemmelig telefonnummer. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ventet med å sende sms til jeg hadde fått nummeret. På en annen side så føler jeg det er ganske vanlig å "stalke" nå, har fått både sms og venneforespørsel på facebook (kanskje litt lavere terskel for det) av folk som ikke har fått infoen av meg men må ha søkt litt rundt.

En fyr jeg møtte på et forum og snakket masse med på msn og avtalte sextreff med hjemme hos meg sa "jeg vet jo det, har jo stalket deg på nettet" når jeg ga han telefonnr og adresse :fnise: Det er jo noe vi alle gjør, egentlig. Vi bare later som vi ikke har gjort det.

Forøvrig så hadde jeg blitt glad og sjarmert for sms hvis jeg var interessert i deg, og mindre glad og sjarmert hvis ikke. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter her, -

jeg gjorde det likevel og han ble veldig glad så vi skal ut på date!!

Jeg gjorde dt fordi han sa han likte meg, - så tror man må bare følge magefølelse hva som er riktig ! Jeg hadde blitt glad om en fyr som jeg liker veldig sendte en melding til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fin fin tråd...

Ikke ta kontakt om du er mann, for da er du stalker. men om du er mann så ta kontakt, for hvis ikke er du ikke interessert nok (les: mann nok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente 24_*

Hehe!

Så bra han ble glad TS! :)

Vil bare kommentere: grunnen til at jeg ble redd var kanskje at jeg ikke var interessert nok..! Hadde sikkert hoppet opp og ned av glede om jeg hadde vært keen:)

Magefølelsen er en fin ting, den forteller ofte det man burde gjøre..., tror jeg da..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hehe!

Så bra han ble glad TS! :)

Vil bare kommentere: grunnen til at jeg ble redd var kanskje at jeg ikke var interessert nok..! Hadde sikkert hoppet opp og ned av glede om jeg hadde vært keen:)

Magefølelsen er en fin ting, den forteller ofte det man burde gjøre..., tror jeg da..;)

Min magefølelse fører til at jeg i kveld tar avgjørelser jeg er sikker på at jeg kommer til å angre dypt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente24_*
Min magefølelse fører til at jeg i kveld tar avgjørelser jeg er sikker på at jeg kommer til å angre dypt på...

Hehe! Da burde fornuften gripe inn, slik at du lar være å gjøre noe du angrer på... ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Hehe! Da burde fornuften gripe inn, slik at du lar være å gjøre noe du angrer på... ;P

Jepp! Dessverre finner jeg ikke medikamenter for å drepe følelser. Og jeg skulle gitt mye for å hatt det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...