Gå til innhold

Hva skal du gi din kjære i valentinsgave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal spleise på Spa behandlinger for hverandre :)

Skrevet

Valentinsdag er, i likhet med morsdag og farsdag, bare noe næringslivet har funnet på for å lure folk til å bruke penger på ting de ikke trenger.

Skrevet

En sur, meggete, kravstor og fyllesyk kjæreste :ler:

Skal i en kjempestor fest dagen før, så blir nok ikke mye feiringa. Pleier ikke det heller.

Han får vel yndlingssjokoladen sin og kanskje en t-shorte om jeg finner noen.

Jeg får vel en bukett roser som i fjor :)

Skrevet

Han får ingenting fra meg, og jeg forventer ingenting fra ham. Jeg nekter å kjøpe masse rosa kliss bare fordi en amerikansk næringslivstopp har bestemt at vi skal gjøre det.

Det kommer garantert til å komme en haug med grinetråder à la "hulk snufs hyyl kjæresten min ga meg ingenting til valentinsdagen, betyr dette at han knuller noen andre/ikke elsker meg/er homofil?"

Skrevet

Ikke noen planer om å gi ham noe, vi feirer ikke valentinsdagen.

Skrevet

Sensuell massasje, hjemmelaget pizza og en øl! Hehe

Skrevet

Ingen verdens ting. Valentinsdagen er bare kjøpehysteri i norge, i likhet med halloween og andre tradisjoner vi har tatt til oss fra andre land/kulturer.

Skrevet (endret)
Ja emnet sier vel sitt :sjenert: ?

Reise til 20000kr

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Ingenting. Vi har aldri feiret den dagen, kommer nok aldri til å gjøre det heller. Tror ikke samboeren min veit hva valentinsdag er en

gang :fnise:

Skrevet (endret)
Jeg nekter å kjøpe masse rosa kliss bare fordi en amerikansk næringslivstopp har bestemt at vi skal gjøre det.

Det kommer garantert til å komme en haug med grinetråder à la "hulk snufs hyyl kjæresten min ga meg ingenting til valentinsdagen, betyr dette at han knuller noen andre/ikke elsker meg/er homofil?"

Ser det for meg ja! :fnise:

Endret av Pomeline
Skrevet

Ingen ting. Men jeg skal bake fastelavnsboller den dagen, siden det er fastelavn også!

Skrevet

Føler ikke noe kjøpepress, men jeg kommer nok til å gi ham en god massasje og så kommer jeg kanskje til å lage noe godt å spise med dessert til :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Ingenting.

Vi feirer ikkje tulledager.

Skrevet

Ingenting her heller. Han er ikke hjemme engang :ler:

Skrevet

Null og niks, og får nok null og niks av sambo.

Kan huske at jeg har fått valentinsgave én gang. Det var da jeg gikk på barneskolen. Fikk en rot (jepp, sånn fra et tre). På den var det tapet en lapp hvor det sto "**** du er den søteste jenta i klassen, vil du bli sammen med meg?". Det var veldig romantisk. Og ikke minst uhyre tøft av ham å faktisk spørre sjøl, i stedet for å sende en kompis som sendte en venninne av meg som sendte en lapp.

Ble ikke oss, da. Rart det der.

Ah. Good times.

Men ja. Ingenting. :)

Skrevet

Ikkeno, men mamma'n min skal få en liten ting siden det er morsdag. Men han skal få noe tre dager før, da har vi nemlig vært sammen i 4 år :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...