Gjest pi Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg lurte bare på om det var noen som visste litt om Sogn videregående skole, hvordan miljøet er ved skolen og om det er en grei skole?
-jinx- Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg lurte bare på om det var noen som visste litt om Sogn videregående skole, hvordan miljøet er ved skolen og om det er en grei skole? Sogn som Sogndal vgs i Sogn i Sogn og Fjordane? Eller Sogn som i Sogn i Oslo? Viss det er sistenevnte kan jeg nok ikke hjelpe deg
Bintou Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Sogn VGS i Oslo? Ikke så bra miljø, vil jeg påstå.. gikk der ikke selv, men hadde venner som gikk der (russ09). Hvis du tenker å gå en linje som de også har på en annen skole så velger du heller det.. er selvfølgelig ingen krise å gå der, men det er nok mye fokus på helt andre ting enn utdanning, da det er mange skoleleie med lavt snitt som går der! (og jeg er åpen på rettelser fra noen som selv har gått der - dette er bare mitt inntrykk)
Gjest Gjest_Millie_* Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde en kjæreste som jobbet der (i Oslo), nivået var veldig lavt, det var uro i klassene og mye drama. Er visstnok første vgs i Norge det ble utført politirazzia på. Jeg hadde ikke villet gått der.
Gjest Gjest_TH_* Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Mitt inntrykk er også at Sogn (Oslo) har dårlig rykte... Er det andre skoler med samme tilbud, kan det lønne seg å satse på de i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 det er godt miljø på frisørlinja og helse og sosial linja ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå