Gjest Gjest_Trønderbrud_* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hei alle vordene bruder og kanskje allerede koner Hvis du har et godt forslag til hvor vi kan ta utendørsbilder i nærheten av trondheim setter jeg pris på innspill. Særlig på nord/øst siden av byen Bring it on !!!! takk
Oz- Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Signerer festningen og erkebispegården, munkholmen om dere har mulighet!
Gjest Pippelipp Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Folkemuseet! Men så er jeg litt forutinntatt også, da
hegejenta30 Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Prøve å komme på noen andre steder som ikke er nevnt før... Gåsaparken ned mot elva Bybroen Marinen Området rundt Nidarosdomen (Foran vestfronten) Kvilhaugen gård Leangen Gård Ladestien - det er mange fine perler langs den
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Leangen gård! Tok bildene mine der, ble kjempefine.Det er så mange muligheter der med liten dam, fine stoler, stabbur etcetc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå