Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1961 Skrevet 11. mai 2010 jon er så søt! håper carl går ut. munnen hans irriterer meg
Gjest loveli Skrevet 11. mai 2010 #1962 Skrevet 11. mai 2010 For en merkelig duell.. bli enige om hvem som skal ut? Ingen er vel enige i at de selv skal ut. Og å plukke ut en kompis som skal kjempe for dem? Sier seg selv at den kompisen ikke vil nikke og si ja, du har rett, han må ut. LoL. Nå er det reklamepause, spent på hvordan denne merkelige duellen skal løses. WRONG!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1964 Skrevet 11. mai 2010 WRONG!!! Haha ja! Fy faen så pinglete av Jon. Og jeg fatter heller ikke hvorfor Carl valgte Tobias i utgangspunktet. Fordi det var forventet at han skulle ta Petter, hva er det for en grunn?
smalls Skrevet 11. mai 2010 #1965 Skrevet 11. mai 2010 Haha ja! Fy faen så pinglete av Jon. Og jeg fatter heller ikke hvorfor Carl valgte Tobias i utgangspunktet. Fordi det var forventet at han skulle ta Petter, hva er det for en grunn? Hadde gjort akkurat det samme som Jon gjorde. Finalen er neste uke. Er jo ingen som vil risikere å bli satt i fare og kanskje ryke. Kjipt å måtte reise rett før finaleuka.
Sarafina Skrevet 11. mai 2010 #1966 Skrevet 11. mai 2010 jon er så søt! håper carl går ut. munnen hans irriterer meg jeg traff jon i dag jeg... han er nydelig! synd han ikke er mer å se på skjermen... :rødme:
Gjesten Skrevet 11. mai 2010 #1967 Skrevet 11. mai 2010 For en teit grunn av carl.. "det var for innlysende å velge petter" Hva så? Hvem bryr seg om folk forventet det?? Synd Tobias måtte dra egentlig, vet ikke hvorfor, men jeg likte ham. Lurer på hva som hadde skjedd hvis de ikke hadde blitt enige. Jeg tviler på at de hadde sendt ut fire gutter...
Rotehøna_21 Skrevet 11. mai 2010 #1968 Skrevet 11. mai 2010 Merka jeg ble litt irritert på carl, hvorfor tok han ikke bare petter..... da hadde vi kankskje blitt kvittn..
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1969 Skrevet 11. mai 2010 Jeg synes det er flotters at Petter er der, det bygger opp til storm rundt Vicktoria nå :D
Gjest Catwoman Skrevet 12. mai 2010 #1970 Skrevet 12. mai 2010 Likte Tobias jeg..... synd at han måtte gå Synes duellen var helt idiotisk... det er jo faktisk en umulig oppgave. Carl tapte seg veldig når han ble så furten pga den parsplitten synes jeg. Man kan ikke blir sur for noe sånt - man må faktisk regne med at sånne ting skjer når man er med der. Torbjørn virker helt fjern på meg. En sånn person som det er helt umulig å føre en samtale med på noe som helst plan - har ikke hørt et eneste vettugt ord komme ut av den munnen tror jeg. Men det virker jo som han er godt likt av de fleste da... så han er kanskje ikke så fjern som han blir fremstilt på tv? :klø: Petter har så voldsomt høye tanker om seg selv - synes det er litt morsomt Jon er jo bare nusselig Det ryker vel to til den uka her - en gutt og en jente? Da håper jeg på Carl eller Torbjørn og Thea.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1971 Skrevet 12. mai 2010 Carl tapte seg veldig når han ble så furten pga den parsplitten synes jeg. Man kan ikke blir sur for noe sånt - man må faktisk regne med at sånne ting skjer når man er med der. Torbjørn virker helt fjern på meg. En sånn person som det er helt umulig å føre en samtale med på noe som helst plan - har ikke hørt et eneste vettugt ord komme ut av den munnen tror jeg. Men det virker jo som han er godt likt av de fleste da... så han er kanskje ikke så fjern som han blir fremstilt på tv? :klø: Enig! Jeg likte Carl før men syntes han overreagerte på splitten. Det er jo helt riktig som mange har sagt, han har hatt det ganske trygt og behagelig der i forhold til mange andre. Og det var dessuten kjempefeigt å velge Tobias i duellen. Thorbjørn virker helt fjern ja. Veldig kjedelig, barnslig og lite smart. Skjønner ikke hvorfor alle digger ham. Kanskje han har en spesiell utsrålig som ikke synes på skjermen?
Havfrua Skrevet 12. mai 2010 #1972 Skrevet 12. mai 2010 Ja, hva er så spesielt med Torbjørn?? Makan til uinteressant fyr med null utstråling skal du lete lenge etter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1973 Skrevet 12. mai 2010 Ja, hva er så spesielt med Torbjørn?? Makan til uinteressant fyr med null utstråling skal du lete lenge etter. Spør du meg så spør jeg deg.. Jeg har fått mye mer respekt for Tine i det siste, hun virker faktisk reflektert og jeg har ikke sett så mye av den siden av henne før. Carl har sunket i mine øyne nå, feigt og teit å velge Tobias. Emil og Thea er søte sammen, tror jeg heier på dem selv om de er paret med lavest samlet IQ. Håper Petter og Thorbjørn må pakke sekken snart, de er ganske irriterende å høre på. På høy tid at Victoria blir sparket ut for godt også.
Rime Skrevet 12. mai 2010 #1974 Skrevet 12. mai 2010 Petter er helt klart den minst sjarmerende personen jeg noen sinne har sett... Er han og Mari virkelig sammen??? Hadde ikke tatt i han med ildtang en gang. Dersom jeg hadde vært med i Paradise hadde jeg vært helt kald mot han. Helt uinteressert. Demonstrativt. Sånn man er mot slitsomme hunder, i håp om at de går videre og ikke kommer bort liksom. GUD!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1975 Skrevet 12. mai 2010 Petter er helt klart den minst sjarmerende personen jeg noen sinne har sett... Er han og Mari virkelig sammen??? Hadde ikke tatt i han med ildtang en gang. Dersom jeg hadde vært med i Paradise hadde jeg vært helt kald mot han. Helt uinteressert. Demonstrativt. Sånn man er mot slitsomme hunder, i håp om at de går videre og ikke kommer bort liksom. GUD!!! Hadde du virkelig vært kald mot en person du ikke kjenner? Kan i hvert fall gi han en sjanse. Hvis du skulle ha vært med på PH. Ganske teit å komme inn der å være kald mot en person du ikke en gang har møt eller hva?? Kanskje han ikke er så ille som han gir utrykk for på tv.
Rime Skrevet 12. mai 2010 #1976 Skrevet 12. mai 2010 Hadde du virkelig vært kald mot en person du ikke kjenner? Kan i hvert fall gi han en sjanse. Hvis du skulle ha vært med på PH. Ganske teit å komme inn der å være kald mot en person du ikke en gang har møt eller hva?? Kanskje han ikke er så ille som han gir utrykk for på tv. Ikke fra første stund nei, men dersom jeg ble kjent med han og han er sånn som han virker på TV. Jeg takler han bare ikke. Grøss!
Gjesten Skrevet 12. mai 2010 #1977 Skrevet 12. mai 2010 Ikke fra første stund nei, men dersom jeg ble kjent med han og han er sånn som han virker på TV. Jeg takler han bare ikke. Grøss! Jeg hadde nok bedt ham holde kjeft et par ganger selv Jeg har ikke tålmodighet til sånne jeg...
Gjest Iah Skrevet 12. mai 2010 #1978 Skrevet 12. mai 2010 Torbjørn virker helt fjern på meg. En sånn person som det er helt umulig å føre en samtale med på noe som helst plan - har ikke hørt et eneste vettugt ord komme ut av den munnen tror jeg. Men det virker jo som han er godt likt av de fleste da... så han er kanskje ikke så fjern som han blir fremstilt på tv? :klø: Torbjørn er denne sesongens Kevin! Helt umulig å forstå en pøkk av hva som blir sagt.
smalls Skrevet 12. mai 2010 #1979 Skrevet 12. mai 2010 Er det en jente som må dra i kveld? Da håper jeg på enten Victoria eller Thea.
Gjesten Skrevet 12. mai 2010 #1980 Skrevet 12. mai 2010 Er det en jente som må dra i kveld? Da håper jeg på enten Victoria eller Thea. Tror det er en jente ja.. Jeg satser på Thea.. Selv om hun er veldig søt med Emil og sånn, er hun et snooooork
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå