Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #1941 Skrevet 10. mai 2010 Er finalen allerde neste uke?? Da Tine og Petter lå i senga sa Petter, ja finalen er jo neste uke:s Æsj da er jo paradise hotel snart over
Sølvdugg Skrevet 10. mai 2010 #1942 Skrevet 10. mai 2010 Jeg syntes episoden i dag var ganske kjedelig egentlig.
Rotehøna_21 Skrevet 10. mai 2010 #1943 Skrevet 10. mai 2010 Utrolig kjedelig episode.. Bare masse jall med petter.. Gørr. blir vel kanskje bedre i morra
Zess Skrevet 10. mai 2010 #1944 Skrevet 10. mai 2010 Er finalen allerde neste uke?? Da Tine og Petter lå i senga sa Petter, ja finalen er jo neste uke:s Æsj da er jo paradise hotel snart over Gjør meg i grunnen ingenting, merker at jeg begynner å bli immun. Dagens episode "så" jeg mens jeg surfa på nett, og den "sjokkerende" sexen muta jeg fordi de idiotiske stønneklynkene bare irriterte meg.
Bohemia Skrevet 10. mai 2010 #1946 Skrevet 10. mai 2010 Når rumpeballene vises utenfor kjolekanten når man går er kjolen FOR KORT ;O Spiller ingen rolle når rumpeballene er såpass fine som Stine Maries. :kgbaby:
Bohemia Skrevet 10. mai 2010 #1947 Skrevet 10. mai 2010 Vet forresten ikke om jeg tør å se på Paradise Hotel denne uka, når når "monsteret" Carl skal vise sitt sanne jeg.
Sølvdugg Skrevet 10. mai 2010 #1948 Skrevet 10. mai 2010 Vet forresten ikke om jeg tør å se på Paradise Hotel denne uka, når når "monsteret" Carl skal vise sitt sanne jeg. Måtte le når han insisterte på at det ikke var spilleren men monsteret som skulle komme frem.
Gjest Linda sofie Skrevet 11. mai 2010 #1949 Skrevet 11. mai 2010 Siden det er 3 stykker som skal hjem denne uken, må sikkert en dra allerede i dag...
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1950 Skrevet 11. mai 2010 Spiller ingen rolle når rumpeballene er såpass fine som Stine Maries. :kgbaby: Personlig var jeg lei rumpeballene til Stine Marie og glad jeg slipper å se henne i den ekle tangatrusa igjen.
Bohemia Skrevet 11. mai 2010 #1951 Skrevet 11. mai 2010 Personlig var jeg lei rumpeballene til Stine Marie og glad jeg slipper å se henne i den ekle tangatrusa igjen. Hvis man først skal klage på rumpeballer, så er det mer berettiget å klage på Petter Holmbakkens', der de flashes i PH-introen kveld etter kveld, med svingende hoftebevegelser og suspekt "antrekk".
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1952 Skrevet 11. mai 2010 Er finalen allerde neste uke?? Da Tine og Petter lå i senga sa Petter, ja finalen er jo neste uke:s Æsj da er jo paradise hotel snart over Jamen de blir det kanskje sånn som i fjor: Og det betyr at Paradise Hotel Danmark begynner!!! (håper det....!!! Noen som vet om det begynner?)
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1953 Skrevet 11. mai 2010 Hvis man først skal klage på rumpeballer, så er det mer berettiget å klage på Petter Holmbakkens', der de flashes i PH-introen kveld etter kveld, med svingende hoftebevegelser og suspekt "antrekk". Haha, ja jeg er lei dem også! Og ikke minst Tine sine rumpeballer, eller mangel på sådan. Kropp og sex er det siste som interesserer meg på PH, men de får vel en del seere på det også. For min del kunne de lagt det til Alaska og gått rundt i parkaser, jeg er bare opptatt av drama og intriger. Ikke at det ene er bedre enn det andre
Gjest Linda sofie Skrevet 11. mai 2010 #1954 Skrevet 11. mai 2010 Jamen de blir det kanskje sånn som i fjor: Og det betyr at Paradise Hotel Danmark begynner!!! (håper det....!!! Noen som vet om det begynner?) Jeg vet at de har laget en ny sesong etter den som de viste i fjor sommer. Så håper tv3 velger å vise paradise hotel Danamrk i år også Jeg synes den Danske versjonen er bedre enn den Norske.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1956 Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror kanskje Carl ryker idag.I helga så jeg en reklame for hva som skulle skje hele denne uken og da de andre sto der nede med bassenget(jentene satt på de stolene og gutta sto bak) så sa Emil noe om at han holdt på å grine og at det var så jævelig. Hvem ellers skulle han grine over enn Carl? de to er jo bestekompiser der inne. Men kan selvfølgelig hende at det var noe annet å som skulle skje der. Er ikke sikkert det er under duellen at han sa det. Men blir spennendes å se hvem som taper!
Gjest lolita___ Skrevet 11. mai 2010 #1957 Skrevet 11. mai 2010 Å herrigud Tine tok en Thea komentar idag:)Han jon er ganske smart han er jo lærer liksom,omg er det mulig
Yoshimi Skrevet 11. mai 2010 #1958 Skrevet 11. mai 2010 Petter irriterer meg virkelig noe helt enormt! Arrogante dust!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1959 Skrevet 11. mai 2010 For en merkelig duell.. bli enige om hvem som skal ut? Ingen er vel enige i at de selv skal ut. Og å plukke ut en kompis som skal kjempe for dem? Sier seg selv at den kompisen ikke vil nikke og si ja, du har rett, han må ut. LoL. Nå er det reklamepause, spent på hvordan denne merkelige duellen skal løses.
smalls Skrevet 11. mai 2010 #1960 Skrevet 11. mai 2010 For en teit duell. Det er vel ingen som kommer til å si "jeg kan godt reise hjem" Å de 5 minuttene gikk veeeldig fort. Gikk vel bare et halvt minutt så sa triana at tiden var ute. Men tv3 har sikkert klippet og limt det til.... Håper IKKE Carl må dra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå