Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1921 Skrevet 7. mai 2010 Neste uke er vi kommet til uke 8. Da er det 2 uker til finalen. Jeg tror det sjekker inn noen til uka å? I fjor sjekka hvert fall hun benedickte inn 2 uker før finalen. Men jeg vet ikke. Hvis det ikke sjekker inn noen nye så kommer kanskje en gammel deltager inn igjen. Who knows?
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1922 Skrevet 7. mai 2010 Bare ikke det Fabiandyret kommer inn igjen så er jeg fornøyd. Internettsiden hans er jo så grusomt strytete. Fire dager på skjermen og han digger og suger til seg all oppmerksomhet. Æsj. Bare se hvordan han skryter av hagepartyet og den milelange historien om hva som skjedde med Tine: fyfabian.no
smalls Skrevet 7. mai 2010 #1923 Skrevet 7. mai 2010 Jeg kastet opp tre ganger Paradise Hotel»-deltageren føler seg fremstilt som en mobber av TV3: - Jeg kjente at samtalen begynte å bli ubehagelig og sa derfor til de andre jentene at vi burde slutte med å snakke dritt, og være forsiktige med å anklage andre for så alvorlige ting uten bevis. Jeg sa også andre ting i etterkant som ble klippet vekk. Slik det ble fremstilt på TV stiller det meg i et dårlig lys, men det var ikke så ille som det så ut, forteller Knutsen til Seher.no Vel er bra hun angrer på det som skjedde for jeg ble rett og slett kvalm over hvordan de satt og råttet seg sammen mot Victoria. Står at alle sammen har bedt Victoria om unnskyldning Å det er bra
Gjest Sandbekken Skrevet 7. mai 2010 #1924 Skrevet 7. mai 2010 utrolig kort den kjolen til sm var! Men så liker hun jo å vise rompa si også da..
The Kitten Skrevet 7. mai 2010 #1925 Skrevet 7. mai 2010 Kunne de ikke ha sendt inn en kul fyr som Stian istedenfor Petter?
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #1927 Skrevet 8. mai 2010 utrolig kort den kjolen til sm var! Men så liker hun jo å vise rompa si også da.. Også den store utringningen da. Bare venta på at puppene skulle vises. SM kan virkelig ikke kle seg. Sikkelig tacky
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. mai 2010 #1928 Skrevet 8. mai 2010 utrolig kort den kjolen til sm var! Men så liker hun jo å vise rompa si også da.. Også den store utringningen da. Bare venta på at puppene skulle vises. SM kan virkelig ikke kle seg. Sikkelig tacky Ja, det må være den mest utfordrende kjolen jeg noensinne har sett. En del badedrakter viser mindre hud enn den der.
Gjesten Skrevet 8. mai 2010 #1929 Skrevet 8. mai 2010 Synes Daniel Hamnes fikk altfor lite tid på skjermen jeg, han har en blanding av slesk, veltalende og ganske kjekk som gjør seg bra på tv.. Eller de kunne sendt igjen herlige Niklas igjen. Jon og Niklas er definitivt mine favoritter av guttene der inne :rødme: Jeg synes Daniel fikk alt for mye tid på skjermen. Jeg misliker den gutten så sterkt, han var slesk, sjefete, selvgod, frekk, nedlatende... Jeg ville ikke ha inn Petter igjen, men da han satt i baren trodde jeg først det var Daniel. Under de omstendighetene ble jeg faktisk lettet Og kjolen til SM... hva skal man si liksom?
Bohemia Skrevet 8. mai 2010 #1930 Skrevet 8. mai 2010 Og kjolen til SM... hva skal man si liksom? Jeg er verken lesbisk eller bifil, men hadde ikke vært meg imot å se SM splitter naken i enhver episode. Hun ser kjempebra ut. Kall meg rar, men ja, er som sagt verken lesbisk eller bifil
Bohemia Skrevet 8. mai 2010 #1931 Skrevet 8. mai 2010 Daniel var ikke bra nei.. Tok det for gitt at alle skulle danse etter hans pipe. Noe gikk sikkert feil under oppdragelsen hans..
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #1932 Skrevet 8. mai 2010 Daniel virker som en blærete snobb som tror han er en kjendis pga jobben til faren. Han fortjente virkelig å bli stemt ut. Håper bare for guds skyld han ikke kommer inn igjen. Jeg foretrekker Petter ovenfor Daniel (selv om Petter ikke er den jeg liker best der inne) Daniel er den siste jeg vil skal komme inn igjen. Men så er det nok store sjanser for at det kan skje
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #1933 Skrevet 9. mai 2010 Var inne på tv3 for å se reprisen av en episode også skulle jeg bare sjekke noen fakta om deltakerne i samme slengen, men så kom jeg over at det er to av de utstemte deltakerne som ikke er grå på bildet og regner med at grått bilde skal bety utstemt? Eller tar jeg feil? Kommer de to utstemte som ikke er grå på bildet lengre inn igjen? Dumt om de skal avsløre noe på tv3 sine sider... kanskje bare en teknisk feil...?
Gjesten Skrevet 9. mai 2010 #1934 Skrevet 9. mai 2010 Var inne på tv3 for å se reprisen av en episode også skulle jeg bare sjekke noen fakta om deltakerne i samme slengen, men så kom jeg over at det er to av de utstemte deltakerne som ikke er grå på bildet og regner med at grått bilde skal bety utstemt? Eller tar jeg feil? Kommer de to utstemte som ikke er grå på bildet lengre inn igjen? Dumt om de skal avsløre noe på tv3 sine sider... kanskje bare en teknisk feil...? Helt sikkert bare en teknisk bummert...
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #1936 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tror Petter velger Caroline som sin partner. Men man vet aldri. Håper bare han ikke splitter Tine og Carl
Hapzen Skrevet 10. mai 2010 #1937 Skrevet 10. mai 2010 Noen andre enn meg som merker hvor dårlig Petter er å forklare seg? Og ikke MINST hvor stresset han virker når han snakker.... Jeg blir kvalm av lille fjortissen
MissStiles Skrevet 10. mai 2010 #1938 Skrevet 10. mai 2010 Litt overrasket at han valgte å splitte Carl og Tine...
Gjest Sandbekken Skrevet 10. mai 2010 #1939 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg er verken lesbisk eller bifil, men hadde ikke vært meg imot å se SM splitter naken i enhver episode. Hun ser kjempebra ut. Kall meg rar, men ja, er som sagt verken lesbisk eller bifil Tiltross for at man har en killer-kropp, så trenger man jo ikke gå halvnaken hele tiden da.. Det blir for vulgært. Når rumpeballene vises utenfor kjolekanten når man går er kjolen FOR KORT ;O Endret 10. mai 2010 av Sandbekken
Hapzen Skrevet 10. mai 2010 #1940 Skrevet 10. mai 2010 Litt overrasket at han valgte å splitte Carl og Tine... Det var jo det Victoria sa.. så kem vet... kanskje det var derfor :gjeiper: Men jeg tror også det er fordi Tine er godt likt og han vil vinne stemmene på slutten med å stå i par med henne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå