Sølvdugg Skrevet 6. mai 2010 #1901 Skrevet 6. mai 2010 Haha! Fantastisk når petter kom inn for å si god natt
kisskissbangbang Skrevet 6. mai 2010 #1902 Skrevet 6. mai 2010 Måtte le litt av stine marie sin kommentar. Hvis man vokser på paradise, da har man er ganske skralt utgangspunkt
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1903 Skrevet 6. mai 2010 Vil heller ha Petter der enn Daniel.. Da jeg så hvor glad Tine ble da hun kom ned trappen, tenke jeg med en gang at det var en gammel deltager som satt i baren. Jeg tenkte bare plis ikke la det være Daniel. Det hadde vært så typisk. Men toppers at Stine marie dro
Ole27 Skrevet 6. mai 2010 #1905 Skrevet 6. mai 2010 Jeg likte Stine Marie jeg hehe :gjeiper: Men Petter. Så grusomt slitsomt menneske. Nå MÅÅ det skje en morro tvist som involverer litt flere, er så utrolig stillestående og kjedelig, det kunne jo bare bytta navn til Victoria Norman-Hotell.
Gjest Jente1990:) Skrevet 6. mai 2010 #1906 Skrevet 6. mai 2010 hvem er i skapet ? Det var Tine i hvert fall. Hun sa: Det skjedde noe i det skapet. Tipper hun og Carl hadde sex eller noe
Rotehøna_21 Skrevet 6. mai 2010 #1907 Skrevet 6. mai 2010 Fikk ikke sett det i dag, men skal se etterpå. Men seriøst? Kom Petter inn igjen??
smalls Skrevet 6. mai 2010 #1908 Skrevet 6. mai 2010 Den så jeg ikke komme! At Petter kom inn igjen. Åh kunne de ikke heller ha sendt inn Stian?? Hvis det ikke skjer noen syk twist neste uke eller at det sjekker inn en ny en tror jeg det vil stå mellom Petter og jon på parsermonien. Men mest sannsynlig sjekker det inn en ny gutt neste uke hvis jeg ikke tar feil.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1909 Skrevet 6. mai 2010 Når man tror man er kvitt folk så kommer de selvfølgelig tilbake! Eneste som mangler nå er at Daniel kommer inn igjen. På Paradise hotel kan alt skje. Gleder meg til neste uke.
Rotehøna_21 Skrevet 6. mai 2010 #1910 Skrevet 6. mai 2010 Ja, det meste skjer jo på det hotellet så. Syns egentlig det var litt synd at SM måtte dra, men men. Syns det er bra at de har fått inn en jente med litt mere former, enn de fleste der. Håper desverre at Petter går fort ut igjen.
Zess Skrevet 6. mai 2010 #1911 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Merker jeg er i ferd med å gå inn i "whatever"-modus nå. Hver gang noen begynner å grine over hvem som må dra og bable om hvem de så gjerne vil "beholde der inne", tenker jeg bare: "Get over it! Ferien er snart over uansett, kan det være så jævla nøye?". Endret 6. mai 2010 av Zess
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1912 Skrevet 6. mai 2010 Modellbilder av Victoria: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Er personen bak AnonymBruker, som syns det er så rart at om det finnes modellbilder på bloggen, at ingen linker til de her inne, fornøyd nå? (Nei, jeg gjorde dette ikke for deg, men jeg gikk gjennom innleggene for å se hva det var så oppstyr over, og ja, det er modellbilder av henne på bloggen hennes) Hehe. Vi er faktisk to anonyme brukere som synes det at Victoria ikke er en gucci-modell var et helt kurant og riktig utsagn, men forstår det blir vanskelig å skille når man ikke har navn. Glad Stine Marie røyk i dag jeg, var lei henne. At Petter kom inn var kjedelig da, han er teit og nå kommer vi til å se mange teite klipp av Caroline som synes det er "sinnsykt sjipt" å velge mellom to fantastisk bra personer.
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mai 2010 #1913 Skrevet 7. mai 2010 Anonym: Skjønner ikke hvorfor du prøver så desperat å fremstille Victoria som hun ikke er modell i det hele tatt. Hun har lagt ut flere modellbilder og de er profesjonelle som hun ikke har tatt med mobil kameraet sitt. Hun har heller ikke sagt hun er en gucci modell. Så hvorfor drar du det opp? å hva onepiecen hennes har med at hun er modell skjønner jeg ikke:s Uansett så ble jeg lag SM røyk ut. Håper det sjekker inn en gutt neste uke!
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mai 2010 #1914 Skrevet 7. mai 2010 lag? det skulle stå glad. Gikk litt fort for seg.
Bohemia Skrevet 7. mai 2010 #1915 Skrevet 7. mai 2010 Jeg synes det er så kult med Jeanette, ei jente som tør å være like pågående som gutta er der inne. Men når gutta får smake sin egen medisin blir de veike og flaue. Morsomt å se at de ikke takler ei jente som er like direkte. De klager på at ingen av jentene vil ha sex, og de maser og stiller masse frekke spørsmål. Men så snart ei jente oppfører seg på samme viset, så mister de tenningen og/eller himler med øynene til henne! Ellers er det jo en generaltabbe at Petter Spirrevipp Holmbakken fikk komme inn igjen. Tipper TV3 mister endel seere nå, for maken til irriterende personlighet skal man lete lenge etter.
Sarafina Skrevet 7. mai 2010 #1916 Skrevet 7. mai 2010 Deilig at Stine Marie endelig måtte ut! Men, utrolig skuff at de sendte PETTER inn igjen. Samtlige andre av de gamle deltakerne er jo mer interessante enn han lille, høy-på-seg-selv fyren der. Det er nok fordi han røk ut ikke lenge før, de har jo ikke råd til å la deltakerne henge altfor lenge i mexico eller fly tilbake igjen... Synes Daniel Hamnes fikk altfor lite tid på skjermen jeg, han har en blanding av slesk, veltalende og ganske kjekk som gjør seg bra på tv.. Eller de kunne sendt igjen herlige Niklas igjen. Jon og Niklas er definitivt mine favoritter av guttene der inne :rødme:
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mai 2010 #1917 Skrevet 7. mai 2010 Deilig at Stine Marie endelig måtte ut! Men, utrolig skuff at de sendte PETTER inn igjen. Samtlige andre av de gamle deltakerne er jo mer interessante enn han lille, høy-på-seg-selv fyren der. Det er nok fordi han røk ut ikke lenge før, de har jo ikke råd til å la deltakerne henge altfor lenge i mexico eller fly tilbake igjen... Synes Daniel Hamnes fikk altfor lite tid på skjermen jeg, han har en blanding av slesk, veltalende og ganske kjekk som gjør seg bra på tv.. Eller de kunne sendt igjen herlige Niklas igjen. Jon og Niklas er definitivt mine favoritter av guttene der inne :rødme: Jon er ganske kjekk men tror han kunne blitt kjekkere hvis han hadde klippet seg litt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1918 Skrevet 7. mai 2010 Anonym: Skjønner ikke hvorfor du prøver så desperat å fremstille Victoria som hun ikke er modell i det hele tatt. Hun har lagt ut flere modellbilder og de er profesjonelle som hun ikke har tatt med mobil kameraet sitt. Hun har heller ikke sagt hun er en gucci modell. Så hvorfor drar du det opp? å hva onepiecen hennes har med at hun er modell skjønner jeg ikke:s Uansett så ble jeg lag SM røyk ut. Håper det sjekker inn en gutt neste uke! Det var bare det at det virket som folk syntes Petter Pilgård hadde sagt noe feil/frekt når han sa hun ikke var en high fashion modell, er bare det jeg er uenig i! Det er vel heller andre her som har blitt desperate etter å bevise at hun er modell, hehe. Hun er fremdeles "ikke akkurat en gucci-modell". Enkelt og greit. Jaja, who cares. Kan det virkelig sjekke inn flere folk nå? Noen som vet hvor mange uker det er igjen?
Gjest Catwoman Skrevet 7. mai 2010 #1919 Skrevet 7. mai 2010 Synes Daniel Hamnes fikk altfor lite tid på skjermen jeg, han har en blanding av slesk, veltalende og ganske kjekk som gjør seg bra på tv.. enig i den. Dessuten så fokuserte de så mye på han den tiden han var med - at jeg var helt sikker på at han kom til å komme inn igjen. Men nå er det jo bare to uker igjen - så det kommer vel ikke inn noen flere nå, kanskje.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. mai 2010 #1920 Skrevet 7. mai 2010 det kommer ingen flere nye inn. mulig noen gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå