Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1881 Skrevet 6. mai 2010 Så du leser bloggen til Victoria Norrmann altså? Jeg tok en titt og så ingen modellbilder, kan du linke? Jeg mener fortsatt det er forskjell på modeller, og at Petter P sitt utsagn om at hun ikke er gucci-modell er både korrekt og beskrivende! Å kalle seg fashionmodell er derimot misvisende, det betyr ikke bare at man er modell for klær altså. Det er forskjell på kommersiell/katalogmodell og fashionmodell. Her blander du nok litt. Det er forskjell på komersiell/katalogmodeller og "high fashion"-modeller. Man kan være fashionmodell uten å være high-fashionmodell.
Bohemia Skrevet 6. mai 2010 #1882 Skrevet 6. mai 2010 Kjæresten min kjøper FHM, så jeg blar da gjennom jeg også. Ser ikke helt hva som er så snodig med det. Har ikke sagt det er snodig. Jeg kan sikkert si mye om de som både kjøper FHM og de som "blar igjennom det", men poenget er at jeg ikke har sagt noe om det. Jeg har lest bloggen til Victoria opp og ned og finner ingen modellbilder. De eneste bildene som ligger på den bloggen er bilder fra Paradise Hotell og dårlige bilder hun har tatt med digitalkamera. Alle folk kan ta modellbilder, det er bare å betale for det. Da har du ikke lest bloggen godt nok, eller så er bildene fjernet. Eller mener du å si at modellbildene til Victoria er bilder hun hadde betalt noen for å ta? Hva er ditt grunnlag for å hevde dette, isåfall? Det er da en drøss av modeller jeg aldri har sett avbildet noe sted, men de kan likevel ha vært på profesjonelle fotooppdrag og dukket opp her og der uten at jeg har fått det med meg.
smalls Skrevet 6. mai 2010 #1883 Skrevet 6. mai 2010 Victoria har lagt ut mange modell bilder på bloggen. Noen har faktisk vært ganske så fine og med bra kvalitet Du må søke i arkivet så kommer det nok opp skal du se....
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1884 Skrevet 6. mai 2010 Har ikke sagt det er snodig. Jeg kan sikkert si mye om de som både kjøper FHM og de som "blar igjennom det", men poenget er at jeg ikke har sagt noe om det. Da har du ikke lest bloggen godt nok, eller så er bildene fjernet. Eller mener du å si at modellbildene til Victoria er bilder hun hadde betalt noen for å ta? Hva er ditt grunnlag for å hevde dette, isåfall? Det er da en drøss av modeller jeg aldri har sett avbildet noe sted, men de kan likevel ha vært på profesjonelle fotooppdrag og dukket opp her og der uten at jeg har fått det med meg. Man kan helt sikkert si mye om folk som ser på Paradise Hotel også, og antagelig enda mer om de som diskuterer det på forum. Om det fins modellbilder på den bloggen, er det rart at ingen klarer å linke til de inne her. Grunnlaget mitt er akkurat det samme som ditt. Jeg kan også gå til en fotograf å ta modellbilder. Onepiece er ikke fashion i min verden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1885 Skrevet 6. mai 2010 Fikk ikke til å lage link... http://victorianorrman.blogg.no/1268706472_uke_2_paradise_hotelo.html http://victorianorrman.blogg.no/1269872797_pske_weeed_og_karro__.html http://victorianorrman.blogg.no/1269965615_yeejd_dagens_ablegyer.html
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1886 Skrevet 6. mai 2010 Bilde av V som modell på designerspirene... http://victorianorrman.blogg.no/1270652082_fashion_vatle.html
smalls Skrevet 6. mai 2010 #1887 Skrevet 6. mai 2010 Man kan helt sikkert si mye om folk som ser på Paradise Hotel også, og antagelig enda mer om de som diskuterer det på forum. Om det fins modellbilder på den bloggen, er det rart at ingen klarer å linke til de inne her. Grunnlaget mitt er akkurat det samme som ditt. Jeg kan også gå til en fotograf å ta modellbilder. Onepiece er ikke fashion i min verden. Ser ikke du på ph da? Man kan vel gå med onepiece selv om man er fashionmodell
Bohemia Skrevet 6. mai 2010 #1888 Skrevet 6. mai 2010 Man kan helt sikkert si mye om folk som ser på Paradise Hotel også, og antagelig enda mer om de som diskuterer det på forum. Med andre ord har du mye å si om deg selv fordi du diskuterer PH på et forum? Om det fins modellbilder på den bloggen, er det rart at ingen klarer å linke til de inne her. Poenget er at bloggen til Victoria er lagret i arkiver pr måned - man må åpne en rekke innlegg for å sjekke hvor bildene ligger. Og siden det er du som er opptatt av å se modellbilder av henne, er det ikke andre som skal gjøre jobben for deg ved å lete seg igjennom arkivet. Bildene ligger der - finner du de ikke så leter du ikke godt nok. Enkelt og greit. Grunnlaget mitt er akkurat det samme som ditt. Jeg kan også gå til en fotograf å ta modellbilder. Onepiece er ikke fashion i min verden. Nå har vel heller ikke Victoria eller andre sagt at Victoria er fashionmodell basert på at hun har latt seg avbilde i en Onepiece. Du virker jo totalt desperat etter å framstille henne som en ikke-modell. Wacked! Gå til en fotograf og ta modellbilder du, tror det er det du trenger for å få fokuset vekk fra Victoria
Gjest Jente1990:) Skrevet 6. mai 2010 #1889 Skrevet 6. mai 2010 Håper Stine Marie ryker i kveld!!! Tror jeg aldri har sett en jente bli så fornærmet og sutrete hvis hun ikke er festens midtpunkt og ikke får den oppmerksomheten hun vil ha.. Å istedenfor å sitte å sippe i sofan kunne hun vel ha gått bort til de andre jentene?? Eller forventer hun at de skal komme til henne?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1890 Skrevet 6. mai 2010 Merker jeg blir litt irritert over SM når hun hele tiden avbryter andre. JEG føler ditt, JEG føler datt, JEG JEG JEG...
ninuska_ Skrevet 6. mai 2010 #1891 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Modellbilder av Victoria: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Er personen bak AnonymBruker, som syns det er så rart at om det finnes modellbilder på bloggen, at ingen linker til de her inne, fornøyd nå? (Nei, jeg gjorde dette ikke for deg, men jeg gikk gjennom innleggene for å se hva det var så oppstyr over, og ja, det er modellbilder av henne på bloggen hennes) Endret 6. mai 2010 av ninuska_
Gjest lolita___ Skrevet 6. mai 2010 #1892 Skrevet 6. mai 2010 Fjotisene er venner nå,de er så tragiske.Så mye styr og baksnakking ut av ingen ting.
kisskissbangbang Skrevet 6. mai 2010 #1893 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Har skikkelig sansen for Tobias, jeg. Virker kjempesøt. Også er han fiiin. Ut i fra det klippet vi hører av Jeanette "Det var grusomt å stå der oppe.", eller hva hun sier, høres det ut som om hun blir. Hun hørtes blid og letta ut. Og Carl er jo faktisk dritmorsom! Må skru av lyden av og til når han prater, men koser meg med tullet hans likevel. Endret 6. mai 2010 av kisskissbangbang
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1894 Skrevet 6. mai 2010 Har ingen anelse om hvem Tobias velger. Håper han velger Jeanette selv om hun ikke er min favoritt der inne. Heller henne enn Stine Marie. Jeg liker Tobias jeg. Han virker som en smart gutt som faktisk kan si nei til en jente når hun hiver seg over han. Mener Han og jeanette i bassenget.
Eveline86 Skrevet 6. mai 2010 #1895 Skrevet 6. mai 2010 Det var ikke MÅTE på hvor stor utringning det var på den kjolen til SM
Trampe Skrevet 6. mai 2010 #1896 Skrevet 6. mai 2010 Jeg hadde blitt vettskremt jeg, om hun der hadde kasta seg over meg i bassenget...
Gjest Bloodless Skrevet 6. mai 2010 #1897 Skrevet 6. mai 2010 Å herregud! De sender jo inn igjen alle jeg ikke liker.
Sølvdugg Skrevet 6. mai 2010 #1898 Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor i alle dager tok de HAM inn igjen da?????
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1899 Skrevet 6. mai 2010 Nå regner jeg med det blir action her inne! Petter is back!
Rime Skrevet 6. mai 2010 #1900 Skrevet 6. mai 2010 Nei FYYYY FAEN!!! så FLOTT at petter kom inn i gjen... BRENN!!! møkka-petter... Måtte le litt av stine marie sin kommentar. Hvis man vokser på paradise, da har man er ganske skralt utgangspunkt Kan ikke bare Jeanette roe seg HELT ned. Mye frustrasjon i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå