Gjest Jente1990:) Skrevet 5. mai 2010 #1841 Skrevet 5. mai 2010 Jeanette og Tine er vel de som er mest voksen der inne. Ja Tine var med på baksnakkingen men hun fikk i hvert fall dårlig samvittighet og satte seg ned sammen med Victoria. Det synes jeg var bra gjort. Stine Marie og Caroline synes jeg noen ganger oppfører seg litt som de populære på ungdomskolen som baksnakket de upopulære liksom. Er jo helt klart de to som står mest for baksnakkingen der inne.
Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #1842 Skrevet 5. mai 2010 Synest vic passer som modell.Hun er høy tynn og har ett pent ansikt ikke noe galt med henne.Vi menn modeller forbinder jeg med Negar Khan og Noor kamil,sånne skjønnheter meg 40 kg sminke i trynet.Vic sminker seg ikke altfor mye og er like pen uten..Kan ikke folk slutte å hate da,alle ser jo at hun er pen.Tragisk å høre folk si hun er stygg for det er hun ikke.
Eliisa Skrevet 5. mai 2010 #1843 Skrevet 5. mai 2010 Jeanette og Tine er vel de som er mest voksen der inne. Ja Tine var med på baksnakkingen men hun fikk i hvert fall dårlig samvittighet og satte seg ned sammen med Victoria. Det synes jeg var bra gjort. Stine Marie og Caroline synes jeg noen ganger oppfører seg litt som de populære på ungdomskolen som baksnakket de upopulære liksom. Er jo helt klart de to som står mest for baksnakkingen der inne. Uenig med deg faktisk. Synes Tine er sånn som kan baksnakke folk, for å så gå og smile med dem. Føler hun mangler en ryggrad og i grunn er litt falsk. Stine Marie er et slitsomt kapittel for seg selv - men Karoline har jeg respekt for. Hun tør jo i det minste å si i fra til Victoria.
Gjest Jente1990:) Skrevet 5. mai 2010 #1844 Skrevet 5. mai 2010 Uenig med deg faktisk. Synes Tine er sånn som kan baksnakke folk, for å så gå og smile med dem. Føler hun mangler en ryggrad og i grunn er litt falsk. Stine Marie er et slitsomt kapittel for seg selv - men Karoline har jeg respekt for. Hun tør jo i det minste å si i fra til Victoria. Det er din mening. Men Caroline har baksnakket Victoria utrolig mye. Men hun er i hvert fall et par hakk bedre enn Stine Marie. Det synes jeg.
The Kitten Skrevet 5. mai 2010 #1845 Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes ikke Tine virker falsk, men det er nok ikke enkelt for henne. Hun skal jo gjøre begge parter til lags.
smalls Skrevet 5. mai 2010 #1846 Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes ikke Tine er falsk men hun virker som en person som er livredd for å få noen imot seg. Hun var vel redd for å få Vic imot seg eller noe. Derfor hun sikkert fikk så dårlig samvittighet for å slengt drit om Victoria. Da hun måtte sende hjem Petter var hun jo sååå redd for at noen ble sur på henne. Tine er jo egentlig bare søt og snill. Jeg tror og håper SM må dra imorgen. Er rimelig lei av sutringen hennes og dramaet hennes. Tror nok det hadde blitt lettere for alle sammen hvis hun røyk ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1847 Skrevet 5. mai 2010 Jeg syns de kunne snakka med Victoria om det. Syns de var veldig stygge med ho ang at ho hadde stjelt tingene deres. Har IKKE sansen for V, men det var direkte stygt..! Må si jeg syns det var bra at J holdt seg unna baksnakkinga, viser at ho er litt voksen ihvertfall. Selv om jeg syns ho bare prater om sex og mannfolk hver gang a åpner munn. Men jeg vil ha SM der inne, og vil ha ut J. Så blir jo artig å se da.
Gjest Bloodless Skrevet 5. mai 2010 #1848 Skrevet 5. mai 2010 Herregud, for en gjeng! Blir helt sliten av å se på. Jeanette er så vulgær at det blir pinlig. Men han nye virka ok. =)
Gjesten Skrevet 5. mai 2010 #1849 Skrevet 5. mai 2010 Jeg krysser fingrene for endelig å få ut SM i morgen. Jeg blir gal av alt maset hennes, all gråtingen hennes og ikke mist alt tullet som kommer ut av kjeften hennes. "Thorbjørn sa at den som hadde vært her lengst fortjener fredning" What?? Det han sa var "jeg vet hvem jeg mener trenger det mest og fortjener det mest". Han sa ikke et ord om den som hadde vært der lengst, og jeg fikk faktisk inntrykk av at han mente Jeanette... Og er jeg den eneste som la merke til hvor mye som ble lagt til da SM gjenfortalte samtalen mellom de to til de andre jentene? Jeg syntes i utgangspunktet at Jeanette var vulgær og irriterende, men jeg fikk litt mer sansen for henne i denne episoden. Hun holdt seg for god til baksnakkingen, og virket på mange måter mer voksen i dag enn tidligere..
Ole27 Skrevet 5. mai 2010 #1850 Skrevet 5. mai 2010 Nå viste de ikke hele samtalen mellom SM og Toby, bare bruddstykker. Får bare inderlig håpe at SM og Vic blir der inne lenge, ellers kommer man jo til å dø av kjedsomhet. Alle andre er veldig dølle.
Gjesten Skrevet 5. mai 2010 #1851 Skrevet 5. mai 2010 Nå viste de ikke hele samtalen mellom SM og Toby, bare bruddstykker. Får bare inderlig håpe at SM og Vic blir der inne lenge, ellers kommer man jo til å dø av kjedsomhet. Alle andre er veldig dølle. For meg virket det fortsatt litt lugubert. Hun tilla jo ham ting hun selv hadde sagt, og hvis du legger merke til hvor uengasjert han var i den samtalen, er det ikke sannsynlig i det hele tatt at han sa alt det hun påsto
Sølvdugg Skrevet 5. mai 2010 #1852 Skrevet 5. mai 2010 Likte hun Jeanette til å begynne med, men nå begynner det bare å bli kleint. Hun prater jo bare om sex, og pusher på. Videre, alle sier hvor gammel hun er (inkludert henne), men hun er jo da ikke SÅ mye eldre enn noen av de andre!
Zess Skrevet 5. mai 2010 #1853 Skrevet 5. mai 2010 Stine Marie og Caroline synes jeg noen ganger oppfører seg litt som de populære på ungdomskolen som baksnakket de upopulære liksom. For å være pinlig ærlig minner de heller om meg selv på ungdomsskolen: De som ikke er så veldig populære men snakker dritt om de populære bak ryggen deres (For Victoria er jo unektelig populær blant gutta). Eneste forskjellen er at da jeg selv holdt på sånn, var jeg fem år yngre enn deltagerne er nå, og det jeg sa var privat mellom meg og venninnene mine - og ikke underholdning for flere hundre tusen tv-seere ...
Zess Skrevet 5. mai 2010 #1854 Skrevet 5. mai 2010 Får bare inderlig håpe at SM og Vic blir der inne lenge, ellers kommer man jo til å dø av kjedsomhet. Alle andre er veldig dølle. Tviler på at noen av oss dør av kjedsomhet før folk begynner å lukes ut for alvor. Bare to uker til finalen, er det ikke?
Hapzen Skrevet 6. mai 2010 #1855 Skrevet 6. mai 2010 Jeg og la merke til at SM gjenfortalte historien heeeelt annerledes angående den samtalen! Jeg HÅPER hun ryker i morra, for nå irriterer hu meg mye mer enn Vic.... Vic begynner å bli ganske okay, men er redd hun bare spiller alle (inkl oss seere)
Gjest Catwoman Skrevet 6. mai 2010 #1856 Skrevet 6. mai 2010 Håper Stine Marie ryker i dag - hun er så irriterende. Han nye virka veldig ok
Eliisa Skrevet 6. mai 2010 #1857 Skrevet 6. mai 2010 Nå viste de ikke hele samtalen mellom SM og Toby, bare bruddstykker. Får bare inderlig håpe at SM og Vic blir der inne lenge, ellers kommer man jo til å dø av kjedsomhet. Alle andre er veldig dølle. Uenig Håper begge de to ryker raskt! Da blir det nok litt annerledes, men jeg tror det blir mye bedre. Nå er jo Paradise bare Vic vs. SM, noe jeg synes er ufattelig kjedelig. Heldigvis kommer det noen godbiter fra slummen.
Megana Skrevet 6. mai 2010 #1858 Skrevet 6. mai 2010 Jeanette kan bare gi opp studiene sine og spare pengene, tviler på at hun vil få seg jobb innenfor fagfeltet hun studerer sånn som hun presenterer seg selv på TV...
Gjesten Skrevet 6. mai 2010 #1859 Skrevet 6. mai 2010 Jeanette kan bare gi opp studiene sine og spare pengene, tviler på at hun vil få seg jobb innenfor fagfeltet hun studerer sånn som hun presenterer seg selv på TV... Det har jeg også tenkt på.. Får håpe det er noen år til hun er ferdig, og at hun kommer over en del mennesker som ikke har fulgt med på PH...
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. mai 2010 #1860 Skrevet 6. mai 2010 Uenig Håper begge de to ryker raskt! Da blir det nok litt annerledes, men jeg tror det blir mye bedre. Nå er jo Paradise bare Vic vs. SM, noe jeg synes er ufattelig kjedelig. Enig med du. Rart å kalle alle andre veldig dølle, Victoria må jo være en av de dølleste personene som noensinne har satt sin fot på det hotellet. Begynner å bli veldig lei Stine Marie også nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå