Gjest Huffsa Skrevet 5. mai 2010 #1821 Skrevet 5. mai 2010 "Virker ikke som om hu har så mye penger hjemme" Herregud da, lager så mye styr over ingenting.. Og skjer med at S-M alltid flyr rundt i g-streng? :klø:
Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #1822 Skrevet 5. mai 2010 Sm og den g strengen er bare nastyy rett og slett.
Ole27 Skrevet 5. mai 2010 #1823 Skrevet 5. mai 2010 Kviser er noe alle får, men kan dekke de litt til når man skal filmes på nært hold
Gjest Linda sofie Skrevet 5. mai 2010 #1825 Skrevet 5. mai 2010 Jeg blir kvalm over oppførselen på de andre jentene. " jeg finner ikke pudderet mitt, Victoria har sikkert stjelt det, jeg finner ikke solbrillene mine. Hun har sikkert tatt de å. Kom så går vi inn på rommet hennes å leter. Hun har sikkert ikke ikke så mye penger hjemme. Hun er sikkert ikke modell" Ærlig talt. Synes de oppfører seg som de skulle ha gått i 9 klasse. Makan til drit slenging....
Gjest Huffsa Skrevet 5. mai 2010 #1827 Skrevet 5. mai 2010 Han nye virka utrolig bra. Litt kjekk var han også.
Ole27 Skrevet 5. mai 2010 #1828 Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes egentlig det er godt gjort at ingen der inne klikker hardere og mer høylytt på Victoria. At ingen kan sette skapet på plass men bare vike diplomatisk unna alle konfrontasjoner er veldig kjedelig å se på.
Caramela Skrevet 5. mai 2010 #1829 Skrevet 5. mai 2010 Hvorfor kan ikke noen bare konfrontere V skikkelig i stedet for å drive med denne barneskoleaktige baksnakkingen? Og hvorfor er ingen ærlige på pandoras?! Djis.
Caramela Skrevet 5. mai 2010 #1830 Skrevet 5. mai 2010 Håper det konfronteres, kjeftes, skrikes og grines med alkoholen innabords i kveld
Gjest Jente1990:) Skrevet 5. mai 2010 #1831 Skrevet 5. mai 2010 Thea: Nei jeg har ikke baksnakket Victoria. Er det så vanskelig å være ærlig? Kan de ikke ta dette på en voksen måte istedenfor å sitte å slenge drit om Victoria? Også Stine Marie som liksom skal være så tøff og direkte. Blir helt matt av all baksnakkingen. Han nye var litt kjekk ja I morgen håper jeg Stine Marie ryker!
Caramela Skrevet 5. mai 2010 #1832 Skrevet 5. mai 2010 Ja... en er utrolig flink når en styrter et vinglass... :S
cellar Skrevet 5. mai 2010 #1833 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har samme skjerf som Stine Marie. Forskjellen er at jeg bruker det rundt halsen, og hun bruker det som en topp...
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1834 Skrevet 5. mai 2010 Stine Marie tålte virkelig ikke at de andre jentene satt å pratet med Victoria. Det blir for dumt at hun skal sitte å bitche over at hun blir utestengt, når hun og de andre jentene har stengt ute Victoria. Jeg synes litt synd på Victoria. Synes hun får mye drit slengt bak ryggen sin. Spesielt av Stine M og Carro... Jeg kunne aldri ha vært vennine med Stine M. Hadde nok ikke overlevd en halv uke med henne.
Caramela Skrevet 5. mai 2010 #1835 Skrevet 5. mai 2010 Er helt enig i at et vennskap med SM hadde vært umulig. Hun hadde tappet meg for energi før sola hadde stått opp.
Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #1836 Skrevet 5. mai 2010 SM ER SIKKELIG SLITSOM PERSON:(Den baksnakkingen er tragisk,bare janette som er voksen nok til å holde seg unna.Alle de andre er sikkelig fjortisser
Zess Skrevet 5. mai 2010 #1837 Skrevet 5. mai 2010 Jeg blir kvalm over oppførselen på de andre jentene. " jeg finner ikke pudderet mitt, Victoria har sikkert stjelt det, jeg finner ikke solbrillene mine. Hun har sikkert tatt de å. Kom så går vi inn på rommet hennes å leter. Hun har sikkert ikke ikke så mye penger hjemme. Hun er sikkert ikke modell" Ærlig talt. Synes de oppfører seg som de skulle ha gått i 9 klasse. Makan til drit slenging.... Støttes. Får ubehagelige flashbacks til ungdomsskolen. Jeanette er litt for vulgær for min smak, men da hun tok avstand fra drittsnakkinga, tenkte jeg at hun i hvert fall har litt gangsyn. Samme med Tine. Hun er riktignok en person som er litt over gjennomsnittet opptatt av å please alle, men syntes likevel det var tilnærmet gutsy av henne å ta selvkritikk på egen oppførsel og deretter gå inn for å være greiere mot Victoria.
Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #1838 Skrevet 5. mai 2010 Ja Tine baksnakket også,men hun har hvertfall litt samvittighet hun gikk og pratet med vic,trynet til sm ble vrengt loll psyko dame,med verste klesstil jeg har sett.Er det mulig
The Kitten Skrevet 5. mai 2010 #1839 Skrevet 5. mai 2010 De kunne godt ha holdt seg for god til å slenge dritt om Victoria bak ryggen hennes. Det sier en del om dem, synes jeg. Har man noe i mot en person eller noe den personen har gjort, så tar man det opp med den det gjelder eller man lar det fare. Det å slenge dritt, og sette ut rykter gjør bare vondt verre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1840 Skrevet 5. mai 2010 Moro i første episoden da Victoria presenterte seg som modell, og guttene spurte hva slags type modell hun var, og hun sier fashion modell. Om jeg skulle tippet hva slags type modell hun var, så ville jeg tippet Vi Menn-modell. Og som Petter Pilgård sa, "Victoria er ikke akkurat en Gucci-modell.."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå