Caramello Skrevet 4. mai 2010 #1801 Skrevet 4. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor de valgte Nicklas og Caroline, dersom de kunne valgt hvilket som helst par. Merkelig at de ikke valgte Stine Marie... Men hvem er hun par med nå? Begynner å bli ganske lei av falske Victoria jeg også nå ja.. Er vel bare et spill, men herrefred!
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mai 2010 #1804 Skrevet 4. mai 2010 Jeg vet det, men de måtte ikke velge dem to? Trianna spurte hvem de hadde valgt til å stå på planken.. Jo i brevet sto det at de måtte velge kapteinen og styrmannen. Ellers tror jeg Vic hadde valgt Stine marie og Caroline.
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mai 2010 #1805 Skrevet 4. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor de valgte Nicklas og Caroline, dersom de kunne valgt hvilket som helst par. Merkelig at de ikke valgte Stine Marie... Men hvem er hun par med nå? Begynner å bli ganske lei av falske Victoria jeg også nå ja.. Er vel bare et spill, men herrefred! De måtte velge de to. Kunne de velge fritt hadde de ikke valgt Niklas. Det tror jeg aldri Torbjørn hadde gått med på.
Caramello Skrevet 4. mai 2010 #1806 Skrevet 4. mai 2010 De måtte velge de to. Kunne de velge fritt hadde de ikke valgt Niklas. Det tror jeg aldri Torbjørn hadde gått med på. Jeg også trodde at du måtte velge de to, men Triana spurte jo hvem de hadde valgt..??
cellar Skrevet 4. mai 2010 #1807 Skrevet 4. mai 2010 Jeg også trodde at du måtte velge de to, men Triana spurte jo hvem de hadde valgt..?? De andre deltakerne visste ikke hva som skulle skje, heller ikke hvem de kunne velge eller ikke. Så det er nok derfor hun spurte.
Rosenrød Skrevet 4. mai 2010 #1808 Skrevet 4. mai 2010 jepp jeg kunne ha avsørt hvem som vant.Du har jo mange å velge mellom.. Ikke dersom Victoria er i finalen, da vet jeg jo utfallet. Er det så vanskelig å forstå??
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1809 Skrevet 4. mai 2010 Det hadde vært litt mer spennende om de kunne velge hvem de selv ville. For noe drit at Niklas røyk. Likte han veldig godt. Først Karoline,så Petter,så Stian og nå Niklas:(
FoxyFish Skrevet 5. mai 2010 #1810 Skrevet 5. mai 2010 Jeg syntes det var litt pinlig at navnet på lappen var skrevet feil, jeg...
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1811 Skrevet 5. mai 2010 slapp av litt du da det er PARADISE HOTEL det er snakk om.Ikke liv og død.Freako Tatt i betraktning dine tidligere innlegg i dennne tråden, så driter du deg helt ut nå. Innrøm at det du gjorde var like teit og slutt og sleng ut så mye galle. -- Jeg holdt på å få fnatt da Victoria gråt sine store krokodilletårer til Niklas. Den jenta burde blitt skuespiller. Aldri sett npen som klarer å bli så tårevåt på 1-2-3 jeg. Sier som Stine Marie "Shitkjærring!"
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1812 Skrevet 5. mai 2010 Planen var å få ut Caroline. Hadde Caroline eller Niklas åpent kisten da hadde Caroline måttet dra. De håpet på at en av de ville åpne kista. Derfor Victoria prøvde å få Niklas til å tro at det var navnet hans som sto på lappen sånn at han ville åpne kista. Litt idiotisk tenkt da. De undervurderte vel det faktum at det å åpne kista og finne sitt navn er en kjip ting å gjøre, og at både caroline og niklas er folk som ikke hadde gjort det. Begge hadde stått i ro ut tiden uansett om de trodde det var sitt navn på lappen, så de burde skrevet navnet på den de ville ha ut. Jeg tror nok det var en tabbe fra Vics side, men samtidig tror jeg ikke hun er så lei seg for at Niklas røyk heller. De hadde hatt lite kontakt i det siste, pluss han er partneren til erkenemesisen Stine Marie.
Rime Skrevet 5. mai 2010 #1813 Skrevet 5. mai 2010 Synes det er så sprøtt at Victoria og SM er gode venner i dag jeg. Skikkelig sprøtt!
Gjest Linda sofie Skrevet 5. mai 2010 #1814 Skrevet 5. mai 2010 Litt idiotisk tenkt da. De undervurderte vel det faktum at det å åpne kista og finne sitt navn er en kjip ting å gjøre, og at både caroline og niklas er folk som ikke hadde gjort det. Begge hadde stått i ro ut tiden uansett om de trodde det var sitt navn på lappen, så de burde skrevet navnet på den de ville ha ut. Jeg tror nok det var en tabbe fra Vics side, men samtidig tror jeg ikke hun er så lei seg for at Niklas røyk heller. De hadde hatt lite kontakt i det siste, pluss han er partneren til erkenemesisen Stine Marie. De viste ikke om de ville åpne kista eller ikke. Derfor er det best å skrive navnet på den de ikke vil ha ut og få begge de to til å tro navnet deres står på lappen. Hadde bare Niklas eller Caroline åpnet kisten hadde Caroline røket ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #1815 Skrevet 5. mai 2010 SM griner i kveldens episode. Bombe Hun begynner alltid å sutre hver gang hun ikke får den oppmerksomheten hun vil ha. Er helt utrolig at Sm og Vic er venniner i dag. SM slenger jo drit om Vic i hver eneste episode.
ninuska_ Skrevet 5. mai 2010 #1819 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Åj, Torbjørn virker ikke akkurat veldig interessert i å snakke med Stine Marie.. Lurer på hvordan han nye er.. Endret 5. mai 2010 av ninuska_
Gjest lolita___ Skrevet 5. mai 2010 #1820 Skrevet 5. mai 2010 Sykt svære kviser på hu nye dama. Du var slem du.Kviser er noe alle får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå