ninuska_ Skrevet 4. mai 2010 #1781 Skrevet 4. mai 2010 Jeg tror enten Niklas eller Caroline ryker i kveld. Dumt for jeg liker de begge like mye.
ninuska_ Skrevet 4. mai 2010 #1782 Skrevet 4. mai 2010 Jeg trodde mytteri var at flere er mot lederen ....
smalls Skrevet 4. mai 2010 #1783 Skrevet 4. mai 2010 haha Jeanette er ikke akkurat flau for å si det sånn " har du blitt slikket i rompen?" " har du noen gang hatt sex med noen som har fjerta?"
Supramundane Skrevet 4. mai 2010 #1784 Skrevet 4. mai 2010 Jeg syns Jeanette er så grov.. det er bare pinlig.
Gjest Dainty Skrevet 4. mai 2010 #1785 Skrevet 4. mai 2010 Hva ER det med Jeanette?! "ikke kom hær å si atte du ikke klør dæ på kliiiitoris" Hun er så klein
Trampe Skrevet 4. mai 2010 #1786 Skrevet 4. mai 2010 Fy altså, hun er jo helt utrolig!! Er det mulig å snakke sånn med folk du ikke kjenner?!?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1787 Skrevet 4. mai 2010 håper ikke caroline ryker ut, hun er så søt!! helledussen!
smalls Skrevet 4. mai 2010 #1788 Skrevet 4. mai 2010 Jeg ler sånn av hun nye- Herregud hva er det med ho?? Ja greit å snakke sånn med gode venner man kjenner men å snakke sånn med mennesker mann har kjent i kun 2 dager? Jeg håper Caroline ryker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #1789 Skrevet 4. mai 2010 ååååh er så lei Victoria! Vil ha hun ut nå! Virker nesten som at tv3 vil hun skal komme til finalen. Caroline er ikke så smart. Hun burde ha gjemt kisten mye bedre!!
Gjest lolita___ Skrevet 4. mai 2010 #1790 Skrevet 4. mai 2010 Om en er glad eller ikke glad for det er jo opp til den enkelte. Det JEG reagerer på er at spenningen ødelegges! slapp av litt du da det er PARADISE HOTEL det er snakk om.Ikke liv og død.Freako
ninuska_ Skrevet 4. mai 2010 #1791 Skrevet 4. mai 2010 Og Victoria griner.. som om hun er lei seg, men hvis hun ikke ville at han skulle ryke, så trengte hun ikke skrive navnet hans på lappen. Hun er så falsk
Gjest dalieo Skrevet 4. mai 2010 #1792 Skrevet 4. mai 2010 Så glad for at ikke alle faller for Victorias spill.. Så utrolig falsk hun er, "er blitt glad i deg Caroline", gråter når hun snakker med Niklas.. blaah.
Rosenrød Skrevet 4. mai 2010 #1793 Skrevet 4. mai 2010 slapp av litt du da det er PARADISE HOTEL det er snakk om.Ikke liv og død.Freako Eh..... Så du skal få irritere deg over at vinnerene ble røpet, mens jeg ikke skal få irritere meg over at du røper hvem som ikke vinner? Fjols.
Gjest lolita___ Skrevet 4. mai 2010 #1794 Skrevet 4. mai 2010 Eh..... Så du skal få irritere deg over at vinnerene ble røpet, mens jeg ikke skal få irritere meg over at du røper hvem som ikke vinner? Fjols. jepp jeg kunne ha avsørt hvem som vant.Du har jo mange å velge mellom..
Gjest Linda sofie Skrevet 4. mai 2010 #1795 Skrevet 4. mai 2010 Og Victoria griner.. som om hun er lei seg, men hvis hun ikke ville at han skulle ryke, så trengte hun ikke skrive navnet hans på lappen. Hun er så falsk Planen var å få ut Caroline. Hadde Caroline eller Niklas åpent kisten da hadde Caroline måttet dra. De håpet på at en av de ville åpne kista. Derfor Victoria prøvde å få Niklas til å tro at det var navnet hans som sto på lappen sånn at han ville åpne kista.
kisskissbangbang Skrevet 4. mai 2010 #1796 Skrevet 4. mai 2010 slapp av litt du da det er PARADISE HOTEL det er snakk om.Ikke liv og død.Freako Nå har du mast og kvint litt om hvor fæle andre som har "spoila" er, så det var kanskje ikke heelt rette mennesket det der kom fra? Synes Caroline er kjempesøt! Virker faktisk litt oppegående også, faller ikke for møkka til Victoria. Og det er fortsatt flaut å fatktisk følge med på denne idiotien.
Rotehøna_21 Skrevet 4. mai 2010 #1797 Skrevet 4. mai 2010 Jeg veit det er et spill, men er ordentlig dritt lei V nå... Ho har virkelig gull hår i ræva! Kjempe synd at Niklas måtte ut i dag, men det digga meg til tusen at planen hennes gikk i dass. Det syns jeg ho hadde godt av.
Riskrem Skrevet 4. mai 2010 #1798 Skrevet 4. mai 2010 Victoria er så kynisk og falsk... For et menneske...
ninuska_ Skrevet 4. mai 2010 #1799 Skrevet 4. mai 2010 Planen var å få ut Caroline. Hadde Caroline eller Niklas åpent kisten da hadde Caroline måttet dra. De håpet på at en av de ville åpne kista. Derfor Victoria prøvde å få Niklas til å tro at det var navnet hans som sto på lappen sånn at han ville åpne kista. Jeg vet det, men de måtte ikke velge dem to? Trianna spurte hvem de hadde valgt til å stå på planken..
Cuba Skrevet 4. mai 2010 #1800 Skrevet 4. mai 2010 jepp jeg kunne ha avsørt hvem som vant.Du har jo mange å velge mellom.. Må bare kommentere denne.. Om folk hele tiden forteller hvem som ikke vinner står det brått ikke så mange igjen vet du. Det er jo ikke sikkert det er bare du som røper sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå