Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror enten Niklas eller Caroline ryker i kveld. Dumt for jeg liker de begge like mye.

:jepp::(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde mytteri var at flere er mot lederen :sjenert:....

Skrevet

haha Jeanette er ikke akkurat flau for å si det sånn " har du blitt slikket i rompen?" " har du noen gang hatt sex med noen som har fjerta?"

Skrevet

Jeg syns Jeanette er så grov.. det er bare pinlig.

Gjest Dainty
Skrevet

Hva ER det med Jeanette?!

"ikke kom hær å si atte du ikke klør dæ på kliiiitoris"

Hun er så klein :overrasket:

Skrevet

Fy altså, hun er jo helt utrolig!! :overrasket: Er det mulig å snakke sånn med folk du ikke kjenner?!?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

håper ikke caroline ryker ut, hun er så søt!! helledussen!

Skrevet

Jeg ler sånn av hun nye- Herregud hva er det med ho?? Ja greit å snakke sånn med gode venner man kjenner men å snakke sånn med mennesker mann har kjent i kun 2 dager? :sjokk:

Jeg håper Caroline ryker.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ååååh er så lei Victoria! Vil ha hun ut nå! Virker nesten som at tv3 vil hun skal komme til finalen. Caroline er ikke så smart. Hun burde ha gjemt kisten mye bedre!!

Gjest lolita___
Skrevet

Om en er glad eller ikke glad for det er jo opp til den enkelte. Det JEG reagerer på er at spenningen ødelegges!

slapp av litt du da det er PARADISE HOTEL det er snakk om.Ikke liv og død.Freako

Skrevet

Og Victoria griner.. som om hun er lei seg, men hvis hun ikke ville at han skulle ryke, så trengte hun ikke skrive navnet hans på lappen. Hun er så falsk :filer:

Gjest dalieo
Skrevet

Så glad for at ikke alle faller for Victorias spill.. Så utrolig falsk hun er, "er blitt glad i deg Caroline", gråter når hun snakker med Niklas.. blaah.

Skrevet

slapp av litt du da det er PARADISE HOTEL det er snakk om.Ikke liv og død.Freako

Eh..... Så du skal få irritere deg over at vinnerene ble røpet, mens jeg ikke skal få irritere meg over at du røper hvem som ikke vinner? Fjols.

Gjest lolita___
Skrevet

Eh..... Så du skal få irritere deg over at vinnerene ble røpet, mens jeg ikke skal få irritere meg over at du røper hvem som ikke vinner? Fjols.

jepp jeg kunne ha avsørt hvem som vant.Du har jo mange å velge mellom..

Gjest Linda sofie
Skrevet

Og Victoria griner.. som om hun er lei seg, men hvis hun ikke ville at han skulle ryke, så trengte hun ikke skrive navnet hans på lappen. Hun er så falsk :filer:

Planen var å få ut Caroline. Hadde Caroline eller Niklas åpent kisten da hadde Caroline måttet dra. De håpet på at en av de ville åpne kista. Derfor Victoria prøvde å få Niklas til å tro at det var navnet hans som sto på lappen sånn at han ville åpne kista.

Skrevet

Nå har du mast og kvint litt om hvor fæle andre som har "spoila" er, så det var kanskje ikke heelt rette mennesket det der kom fra?

Synes Caroline er kjempesøt! Virker faktisk litt oppegående også, faller ikke for møkka til Victoria.

Og det er fortsatt flaut å fatktisk følge med på denne idiotien. :sjenert:

Skrevet

Jeg veit det er et spill, men er ordentlig dritt lei V nå... :kjefte: Ho har virkelig gull hår i ræva!

Kjempe synd at Niklas måtte ut i dag, men det digga meg til tusen at planen hennes gikk i dass. Det syns jeg ho hadde godt av.

Skrevet

Victoria er så kynisk og falsk... For et menneske...

Skrevet

Planen var å få ut Caroline. Hadde Caroline eller Niklas åpent kisten da hadde Caroline måttet dra. De håpet på at en av de ville åpne kista. Derfor Victoria prøvde å få Niklas til å tro at det var navnet hans som sto på lappen sånn at han ville åpne kista.

Jeg vet det, men de måtte ikke velge dem to? Trianna spurte hvem de hadde valgt til å stå på planken..

Skrevet

jepp jeg kunne ha avsørt hvem som vant.Du har jo mange å velge mellom..

Må bare kommentere denne.. Om folk hele tiden forteller hvem som ikke vinner står det brått ikke så mange igjen vet du.

Det er jo ikke sikkert det er bare du som røper sånt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...