Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #161 Skrevet 9. mars 2010 Håper på en måte han velger Pernille. Er jo det man ser på Paradise for; dumme folk
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #162 Skrevet 9. mars 2010 Bare jeg som tenkte at "det der kunne en jente aldri sagt" da jeg hørte Emil gnåle i vei om "håper det blir noe pulings.. skal prøve lykken i kveld ja"? Hadde en jente sagt noe slikt på tv, hadde alle forumer flommet over av innlegg av typen "herregud for ei tøs" osv.. Typisk eksempel på at når en jente åpenbart har lyst på sex med gutter er hun hore, mens gutta får "player"-status eller er bare "litt desperat". Gutta skrøt jo av hvor mange damer de hadde hatt seg med.. det kunne nok ikke en jente gjort.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #163 Skrevet 9. mars 2010 Så sant, så sant! For eksempel, jeg (jente) har blitt kalt løs av samme person som kalte en bekjent (gutt) player
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 9. mars 2010 #164 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tror mr player velger den jenta han har best sjans med. Altså best sjans på å knulle. Det blir nok frøken vulgær. Føler på meg Kathrine ryker til torsdag.
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 9. mars 2010 #165 Skrevet 9. mars 2010 1.Pernille er utrolig deilig :rødme: 2.hun var veldig direkte når hun kom inn og så de andre 3.hun bruker speed-daten til å snakke om sex, men hun skal ikke ha sex på hotellet selv. noe skurrer her... 4.hun sier at hun ikke er så direkte som hun var egentlig. jeg tror hun. hun var litt innadvent under festen, det så dere vel... 5.hun liker alkohol :gjeiper: 6.Emil er en kåt jævel 7.vi er a-seksuelle vesner, hvem kan klage på han for det 8.mange jenter her inne stempler han, dere ser ganske villige og billige ute på byen selv. dvs dere vil ha noen badboys som kan gi dere ett godt knull(ja jeg misunner de jævlene, er tross alt jomfru.Laang historie...endrer kanskje mening etter første gang som forhåpentligvis kommer før jeg fyller 40. er tidlig i tyveårene nå...).
VirreVapp Skrevet 9. mars 2010 #166 Skrevet 9. mars 2010 FAEN, er du tilbake? Hahaha, var det jeg tenkte og
desert_rose Skrevet 9. mars 2010 #167 Skrevet 9. mars 2010 (endret) Emil er en manwhore, ingen tvil. Men han heller litt mer mot søt (type barnslig) enn irriterende for nå.. Endret 10. mars 2010 av desert_rose
Gjest lolita___ Skrevet 10. mars 2010 #168 Skrevet 10. mars 2010 pernille er sykt irriternde,hun har rar kropp.Tror hun er stygg uten sminke,har jo 10 lag med maskara og pudder.Hun er nok veldig usikker på seg selv stemmen skjalv når hun snakket og det samme gjorde hendene når hun leste brevet.Veldig dobeltmoralsk også.Liker karoline hun er super søt og naturlig kjempe pen kropp og ansikt.Hva skjer med Victoria snakk om å være deppa omg den jenta har 0 livsglede:)
Pomeline Skrevet 10. mars 2010 #169 Skrevet 10. mars 2010 Hun der Pernille var 20 år gammel og jobber som gjeldsrådgiver? :klø: Hun vet vel knapt hva gjeld er.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #170 Skrevet 10. mars 2010 Gjeldsrådgiver er vel et finere ord for jobb hos Lindorff etc. :D
MissStiles Skrevet 10. mars 2010 #171 Skrevet 10. mars 2010 Lenge siden jeg har sett noen så utrolig hypp på sex som Emil. Er det mulig å være så ekstremt desperat? :klø: :gjeiper:
Gjest Gjest_Gro_* Skrevet 10. mars 2010 #172 Skrevet 10. mars 2010 Gjeldsrådgiver er vel et finere ord for jobb hos Lindorff etc. :D Gjeldsrådgiver er de som ringer folk og purrer på at de skal betale og som kan avtale at de betaler 2 avdrag innen 2 måneder.
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 10. mars 2010 #173 Skrevet 10. mars 2010 Emil er er liten guttunge som tror det er kult at han tørr å være så direkte ang. sex og alt det han liksom har gjort. Han virker desperat etter å si og gjøre ting som er "sjokkerende". For meg så har han verken utseende eller personlighet som gjør ham spennende nok til noe som helst. Guttungen har null sjarm - er bare tilgjort partygutt.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #174 Skrevet 10. mars 2010 Petter er selvsagt ikke med som deltaker. Han er kjæreste med stylisten til Triana, tror ikke kjæresten hadde syntes det var ok at Petter var deltaker nei. Og han skal være en slags med-programleder.
JollyJolly Skrevet 10. mars 2010 #176 Skrevet 10. mars 2010 Jeg synes Tine og Niklas er litt søte, jeg Jeg synes også de er søte og uskyldige. Også tror de hele tiden at partneren er den mest attraktive der, og er så redde for å bli splittet Jeg syntes litt synd på hun Pernille. Hun prøvde så veldig hardt. Hun virket kjempeusikker. Det beste med å se på PH er at jeg blir så veldig takknemlig for at jeg ikke er 20 år og i et sånt type miljø ...
Lilith Skrevet 10. mars 2010 #177 Skrevet 10. mars 2010 Det beste med å se på PH er at jeg blir så veldig takknemlig for at jeg ikke er 20 år og i et sånt type miljø ... Helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #178 Skrevet 10. mars 2010 Søppel, søppel, søppel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #179 Skrevet 10. mars 2010 Jeg tror Pernille kom inn med et oppdrag som gikk ut på å være mest mulig pågående. Så skal de andre deltagerne stemme senere hvem de liker aller minst eller noe, og får hun flest stemmer er oppdraget utført og hun har sikret seg plass videre. Det går UMULIG an å være slik til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå