Gå til innhold

Paradise Hotel 2010!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig der, det er jo lagt opp til at Frøken Victoria skal vinne. På reklamen ser det ut som vrien blir en duell mellom Karolinne og Niklas..

Å herregud det håper jeg ikke :tristbla: Jeg liker både Karoline og Niklas :tristbla:

Jeg syns også det lyser laaaang vei at tv3 vil ha Victoria som vinner av PH 2010....Hun får sjanse etter sjanse, akkurat som Petter fikk ifjor.

Jeg og synes det virker slik! Håper hun IKKE gjør det... og jeg synes heller ikke Petter i fjord er noe å skryte av heller, han gjør med kvalm med den bærum-holdningen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud det håper jeg ikke :tristbla: Jeg liker både Karoline og Niklas :tristbla:

Jeg og synes det virker slik! Håper hun IKKE gjør det... og jeg synes heller ikke Petter i fjord er noe å skryte av heller, han gjør med kvalm med den bærum-holdningen!

Enig, syns verken Petter eller Victoria er verdige PH vinnere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som har behov for å røpe hvem som vinner Paradise tro? I forum, og i kommentarer på blogger så er det stadig noen som skriver hvem som vinner Paradise. For en sykt irriterende og teit hobby :/

Ja, jeg tør nesten ikke lese forum lengre. Så at det ble spoilet i denne tråden også, heldigvis gikk jeg glipp av det. Det er jo ikke verdens undergang, men definitivt kjedelig å vite vinneren!

Jeg syns også det virker som caroline og niklas må i en slags duell, tipper taperen må ut :/ Surt, for begge fortjener å bli. Men om noen må ut så håper jeg Niklas, han har forbedret seg i det siste men jeg har vært lei av han og de blå ballene hans en stund.

Faen ta at Victoria fikk tak i den kista altså, kjenner jeg er en smule engasjert når jeg sitter der og skriker "du må våkne caroline!!" :sjenert:

Skrevet

Jeg tror ikke Victoria helt forstår at de andre deltagerne ser hvor falsk hun er.. Men de gjør veldig dårlig jobb å vise det også. Jeg syns Karoline var tøff som var så klar over hvem som skulle på solo.

Det kan fort gå dårlig for henne nå om de andre ikke "stepper" opp og beskytter henne.

Men hvorfor kan ikke de jentene bare si det som det er til Vic? Er det så vansklig å være ærlig? Og gutta ser ut til å være klar over spillet men klarer ikke være ærlig med hu? Er hun så pen?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke Victoria helt forstår at de andre deltagerne ser hvor falsk hun er..

Nei, hun virker nesten en smule desillusjonert. Nå er det liksom Stine Marie og Caroline som nærmest bedriver en konspirasjon for å få alle mot henne.. det er jo noe hun har klart helt fint selv.

Jeg har ikke fulgt med tidligere sesonger, så jeg har et sp.m. Hvordan er det vinneren kåres i en finale?

Skrevet

Hvorfor er det så mange som har behov for å røpe hvem som vinner Paradise tro? I forum, og i kommentarer på blogger så er det stadig noen som skriver hvem som vinner Paradise. For en sykt irriterende og teit hobby :/

Jeg har lurt på det samme, hvorfor det er noen som må ødelegge for andre. Jeg vet å hvem som vinner siden det var en som sa det her inne. Veldig irriterendes!

Skrevet

Nei, hun virker nesten en smule desillusjonert. Nå er det liksom Stine Marie og Caroline som nærmest bedriver en konspirasjon for å få alle mot henne.. det er jo noe hun har klart helt fint selv.

Jeg har ikke fulgt med tidligere sesonger, så jeg har et sp.m. Hvordan er det vinneren kåres i en finale?

Det er 2 par som kommer til finalen. De utstemte skal stemme på det paret de vil skal vinne :)

Gjest Huffsa
Skrevet

I den norske i fjord så var det to stk i finalen, Benedicte og Petter. De fikk hver sin ball å holde i, og de måtte stå og holde denne ballen i noen minutter. Etterhvert som tiden gikk, heiv Triana noe penger oppi i en kiste som høynet premiesummen(de startet på en mindre sum, og jobbet seg oppover hvis jeg husker riktig).

De kunne enten slippe ballen og få pengene som hadde samlet seg i kisten selv, eller stole på partneren sin og holde ballen ut tiden hvor de da ville delt hele premiesummen.

I fjord holdt begge ballen ut tiden, og delte derfor premien.

(Men jeg har på følelsen at hvis noen slipper ballen i finalen, så kanskje det kommer en siste vri :ler)

Skrevet

Er det lenge igjen til finalen nå?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siden det er deltakerene som bestemmer hvem som skal vinne finalen, så er det lite taktisk det Victoria driver med. Det er vel ikke mange som vil stemme på henne om hun kommer til finalen. Det er mulig tv3 vil ha henne i finalen, men at hun skal vinne har de ingen kontroll over. Heldigvis!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får hakeslipp av enkelte kommentarer fra deltagere. "Juss, er det det man studerer når man skal bli advokat?" Herregud, så flaut. Ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen, vil jeg påstå.

Han gjetta jo riktig, i det minste :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siden det er deltakerene som bestemmer hvem som skal vinne finalen, så er det lite taktisk det Victoria driver med. Det er vel ikke mange som vil stemme på henne om hun kommer til finalen. Det er mulig tv3 vil ha henne i finalen, men at hun skal vinne har de ingen kontroll over. Heldigvis!

Ja, det var akkurat det jeg også tenkte på, derfor jeg spurte.

Om Victoria så bare spiller hardt for å vinne, så spiller hun jo ikke særlig bra om hun er avhengig av stemmene til de andre til slutt.

Skrevet

Ja, det var akkurat det jeg også tenkte på, derfor jeg spurte.

Om Victoria så bare spiller hardt for å vinne, så spiller hun jo ikke særlig bra om hun er avhengig av stemmene til de andre til slutt.

Det eneste som kan bli litt kjipt er om hun står som partneren til en som er skikkelig godt likt, og dermed høster stemmer på grunn av det.

Nå høres jeg kanskje nerd ut, men det skjedde i en amerikansk utgave. Gutten i paret var hata, men alle likte jenta, så de vant begge to.

Skrevet

Det kommer nok ann på hvem hun kommer i finalen med. Kommer hun og Torbjørn i finale med f.eks Carl og Tine, så vinner Carl og Tine lett siden de er så godt likt av alle. Spesielt Tine. Men kommer VIctoria og Torbjørn i finale med 2 som sjekka inn 1-2 uker før finalen kan det hende Victoria og Torbjørn vinner siden de har vært der fra dag 1 og kjenner alle.

Gjest lolita___
Skrevet

Vic vinner ikke,en dust her har sagt hvem som vinner og det er ikke henne.

Skrevet

Er jo like dustete av deg og legge ut at hun IKKE vinner! Tulling!!

Skrevet

Er jo like dustete av deg og legge ut at hun IKKE vinner! Tulling!!

Kan vi ikke egentlig bare være glad for det?

Skrevet

Om en er glad eller ikke glad for det er jo opp til den enkelte. Det JEG reagerer på er at spenningen ødelegges!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror enten Niklas eller Caroline ryker i kveld. Dumt for jeg liker de begge like mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...