Hapzen Skrevet 3. mai 2010 #1741 Skrevet 3. mai 2010 jaja, jeg bruker 40 i klær, er visst ei tjokking jeg. Fint å se hvor dømmende Thea egentlig er... ikke bare er hun blåst i hue, men hun ser faktisk ned på jenter som bruker større klesstørrelse enn seg.... er flau...
Gjest Huffsa Skrevet 3. mai 2010 #1742 Skrevet 3. mai 2010 Jeg DIGGET hu nye jenta! Sabla kul hu virket! " Emil, lille guddevalben! " :ler: Herlighet, herlig jente! Jeg blei SUR når Victoria fikk tak i kisten! Kunne ikke Caroline passet bedre på den daa? Ville hatt den under puta eller noe!
Gjest Bloodless Skrevet 3. mai 2010 #1743 Skrevet 3. mai 2010 (endret) Aaaaaaaah! Enn å legge kista så alle kan se den, da! Tror det er noen som har veldig lyst at Victoria skal vinne. Hun blir reddet uansett. Irriterende. Hun nye virker morsom, men litt slitsom. Og er str. 40 så stort da? Jeg er 174 høy, og once upon a time in Betlehem, så veide jeg 60 kilo og brukte str. 40. Nei, du Thea altså... Endret 3. mai 2010 av Bloodless
Shopoholiker Skrevet 3. mai 2010 #1744 Skrevet 3. mai 2010 Ble nesten litt skuffet da jeg så hvor hun "gjemte" kisten :gjeiper: Utrolig typisk at alt ordner seg for Victoria, hun fortjener det ikke... Jeg var ikke så begeistret for hun nye. Virket litt kjedelig. Og ble utrolig overrasket over at hun bare var 26. Hun kunne lett passert som mellom 30-40. En som har mann og barn. Kanskje litt stygt sagt av meg, men men.
NullHull Skrevet 4. mai 2010 #1745 Skrevet 4. mai 2010 Mulig jeg hørte feil eller har misforstått noe, men stod det ikke i det brevet som Victoria fikk at hun skulle plukke ut en JENTE til å hjelpe seg med kiste-oppdraget? Anyone?
cascadas Skrevet 4. mai 2010 #1746 Skrevet 4. mai 2010 Nei hun fikk en hjelper. Håper ikke Karoline ryker nå
Shabana Skrevet 4. mai 2010 #1747 Skrevet 4. mai 2010 Jeg var ikke så begeistret for hun nye. Virket litt kjedelig. Og ble utrolig overrasket over at hun bare var 26. Hun kunne lett passert som mellom 30-40. En som har mann og barn. Kanskje litt stygt sagt av meg, men men. Kjedelig? Hun er jo herlig frisk pust så langt. Enig i at hun virket eldre enn hun er, men gjør det noe da? Fikk ikke sett så mye av henne i går heller synes jeg...
JollyJolly Skrevet 4. mai 2010 #1749 Skrevet 4. mai 2010 Thorbjørn virket helt uinteressert i å hjelpe Victoia med den kisten. Han ville bare feste og bli full. Victoria måtte gjøre alt alene. Han liker å kose og kline med henne men jeg tror ikke hun kan regne med at han støtter henne når det kommer til stykket.
Mohini Skrevet 4. mai 2010 #1750 Skrevet 4. mai 2010 Sitat Carl: "Jeg digger jo å kle meg ut, så jeg må jo ta'n ekstra ut og prøve å se så lik ut som Jack Sparrow med det jeg har". Honey, you're not even close, veien fra prins til Jack Sparrow er lang. Da jeg så reklamen av at hun nye jenta kom inn, så trodde jeg det var mamma'n til Thea. :gjeiper:
Jens Skrevet 4. mai 2010 #1751 Skrevet 4. mai 2010 Jeg trodde hun nye var Tine Skolmen. http://www.gallerigudem.com/images/p001_1_00.png
Glynis Skrevet 4. mai 2010 #1752 Skrevet 4. mai 2010 Ble nesten litt skuffet da jeg så hvor hun "gjemte" kisten :gjeiper: Utrolig typisk at alt ordner seg for Victoria, hun fortjener det ikke... Jeg synes det virket litt konstruert, hele greia. Hvis beskjeden var 'pass godt på kista til alle døgnets tider' så hadde hun selvsagt ikke lagt den godt synlig i den åpne kofferten?
Eliisa Skrevet 4. mai 2010 #1753 Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes det virket litt konstruert, hele greia. Hvis beskjeden var 'pass godt på kista til alle døgnets tider' så hadde hun selvsagt ikke lagt den godt synlig i den åpne kofferten? Enig der, det er jo lagt opp til at Frøken Victoria skal vinne. På reklamen ser det ut som vrien blir en duell mellom Karolinne og Niklas..
Jens Skrevet 4. mai 2010 #1754 Skrevet 4. mai 2010 Jeg syns også det lyser laaaang vei at tv3 vil ha Victoria som vinner av PH 2010....Hun får sjanse etter sjanse, akkurat som Petter fikk ifjor.
The Kitten Skrevet 4. mai 2010 #1755 Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes hun nye virker frekk, barnslig og alt for høylydt.
smalls Skrevet 4. mai 2010 #1756 Skrevet 4. mai 2010 Jeg ler meg i hjel av Carl. Han har alltid noen morsomme kommentarer. Ho nye virka eldre enn det hun var men hun var jo veldig kul og ikke minst smart. Tror heller ikke hun ble fornærmet da Thea sa at str 40 var stort.
Trampe Skrevet 4. mai 2010 #1757 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har heller ikke et godt inntrykk av denne nye. Når man er 26 burde man være litt mer voksen enn som så - og hvilket advokatfirma vil vel ansette en som "liker smågutter"?? Jeg kan til dels forstå en hodeløs 20åring som vil feste og ha det moro, men jeg synes hun virker harry rett og slett. Too much for min del.
JollyJolly Skrevet 4. mai 2010 #1759 Skrevet 4. mai 2010 Jeg likte henne. Altså hvis jeg ble tvunget til å tilbringe tid med en av jentene der inne ville jeg valgt henne.
Rime Skrevet 4. mai 2010 #1760 Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor er det så mange som har behov for å røpe hvem som vinner Paradise tro? I forum, og i kommentarer på blogger så er det stadig noen som skriver hvem som vinner Paradise. For en sykt irriterende og teit hobby :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå